----45+++++ kuumeiset

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Helena80 :) Muistelenkin omia kouluaikoja... varakkaiden lapset saivat aina hyvät todistukset, vaikka oppilas ei ollutkaan mikään tähtitieteilijä... vanhemmat vaikuttivat opettajaan voimakkaasti.

Myös se oppilas joka tuli läheiseen juttuun open kanssa (kertoi koko luokan jutut ja juorut), sai aina loisto numeroita ja ylimääräisiä plussia numeroihin +++

Nyt saan sinun kautta kuulla, että tätä ei tapahdu nykyaikana enää:grin
Meilläpäin ei onneksi ollut näin tylyä. Arvosanat tulivat pääosin koeosaamisen ja muun osallistumisen perusteella eikä perheen taustalla tai oppilaan miellyttävyydellä ollut merkitystä. Muuten olisi minulla mennyt penkin alle, kun miellyttämisen tarve ei ole ollut vahva alani, pikemminkin olin se kivi kengässä, joka vaati opettajalta aina enemmän.
 
Vastavirran akka :) Mulla on varmasti ehdotus...kerro ensin mikä alan olet loppuun nähnyt?:rolleyes:

Itsekin suunnittelen koko ajan uutta tulevaisuutta, sen jälkeen, kun toinen vauva on saatu.

Olen vaihtanut alaa neljä kertaa tähän mennessä, joten kaikkea en ole ehtinyt vielä kokea:wink

Töissä olen ollut 25-vuotta. Lukenut sitä ennen kolme (3) tutkintoa. Kursseja varmaan sata vuosien varrella.

En koe olevani mitenkään asiantuntija, mutta fiilispohjalta mennään. Riskitkään ei mua haittaa! Joskus riskit on ensin haitaksi, mutta sitten kääntyneet hyödyksi:grin

En usko Vastavirran akka, että olet kovin turvallisuushakuinen, kuten monet ovat?
Kaupan ala loppuun kuljettu. Mie olen nyt ottanut aikaa itselle ja lapsille. Olen myös puutarhuri, mutta ne hommat vaativat melkein oman yrityksen ja siihen en lähde. No mitä suosittelet?
 
Kaupan ala loppuun kuljettu. Mie olen nyt ottanut aikaa itselle ja lapsille. Olen myös puutarhuri, mutta ne hommat vaativat melkein oman yrityksen ja siihen en lähde. No mitä suosittelet?

Tuumaus tauko....:scratch

Hmmmm:chicken:

Hui....kaupan ala on laaja....

Oletko vielä ollut media - mainos puolella?:rolleyes:

Mieleen tulisi esim. toimittaja johonkin lehteen....mikä tämän virallinen nimi sitten onkaan....ehkä kolumnisti/mainostaja...
Jeesatkaat muut?:cheers

Sovit joka tapauksessa informaation kanssa tekemissä olevaan tehtävään:happy:

Anna risuja tai ruusuja:finger:
 
Minä aloin harrastaa uudelleen musiikkia 40-vuotiaana (yli 20 vuoden tauon jälkeen). Pari vuotta myöhemmin valitsin kokonaan uuden instrumentin, ja sitten pari vuotta soitettuani kävin konservatorion pääsykokeissa, ja pääsin sisälle, siis ammattiopintoihin. Ensi syksynä valmistun. Muusikoksi. En tiedä löytyykö töitä, mutta ainakin teen sitä mitä rakastan eniten! Ehkä siitä jotain poikii.

Mieti, mikä on sun unelma, mitä olet aina halunnut tehdä tai oppia. Ja sitten vaan lähdet tavoittelemaan sitä unelmaa! Kyllä se polku aukenee sitä mukaa kun kuljet sitä pitkin. Elämä on lyhyt ja siitä pitää nauttia. Ei kannata tuhlata sitä tekemällä asioita joita ei halua tehdä.
Se on juuri näin. Itse olen niin samaa mieltä. Elämä on niin lyhyt.
 
Vauvat ja eläimet. Niiden kanssa puhun samaa kieltä. Puutarhajutut. No hitto sittenhän se on sama jatkaa kotona oloa, mutta ei se vaan elätä.

Vastavirran akka :) Sä puhut samaa kieltä myös esim. Iltalehden toimittajien kanssa.

Älä rajaa puutarhaan... Nyt uskallusta ja hyppy tuntematromaan! Hups!!:cheers
Sinne sinun koulujen tiet käy:grin

Muut komppaa varmasti mukana:p
 
Tuumaus tauko....:scratch

Hmmmm:chicken:

Hui....kaupan ala on laaja....

Oletko vielä ollut media - mainos puolella?:rolleyes:

Mieleen tulisi esim. toimittaja johonkin lehteen....mikä tämän virallinen nimi sitten onkaan....ehkä kolumnisti/mainostaja...
Jeesatkaat muut?:cheers

Sovit joka tapauksessa informaation kanssa tekemissä olevaan tehtävään:happy:

Anna risuja tai ruusuja:finger:
Hieno oivallus. Kyllä mulla mielipiteitä piisaa, mutta kirjoittaminen ei ehkä ole mun juttu. En ole mediapuolella ollut. Tiedätkö, että meilläpäin oli ennen paikallislehdessä sellainen kolumnisti, kun vastavirran akka. Hauska sattuma.
 
Kissatuomari?
Eläinlääkärin apulainen (hoitaja?)
Arvaa monesti olen miettinyt tätä. Aika monta kertaa, mutta kun minun on niin vaikea sitten luopua. Se on se, joka hiertää.
Niin oletko se mun kadonnut Kaksonen :woot:?

Voisko sitä painottaa pitkiin sijoituksiin.. Vai olisko se vaan vaikeampaa.
Entä jossain lastenkodissa työskentely? Sulla kuitenkin munaa pitää teinejäkin ojossa?
Entä hoitoala noin muuten?
 
Kissatuomari?
Eläinlääkärin apulainen (hoitaja?)

Niin oletko se mun kadonnut Kaksonen :woot:?

Voisko sitä painottaa pitkiin sijoituksiin.. Vai olisko se vaan vaikeampaa.
Entä jossain lastenkodissa työskentely? Sulla kuitenkin munaa pitää teinejäkin ojossa?
Entä hoitoala noin muuten?
Kissatuomari vois olla jees. Paitsi mikähän se on.

Lastenkoti vois olla mahdollinen. Aika hyvin tulen teinien kanssa toimeen, mutta en mitään hurjaa teiniä ole tavannutkaan. Paitsi itseni aikanaan.

Hoitoalaa mietin, mutta se tuntuu olevan hieman ylityöllistettyä ja alipalkattua. Siis lähäri. Siis vanhuspuolta vaan ajattelen, mutta tällä kortilla vois ehkä hoitaa vauvojakin. Ooh. Mikä oivallus.

No juuret meillä taitaa olla samalta suunnalta, joten äläs sano. Sielunsisko sitten.

Kiitti. Tuli paljon mietittävää.
 
Hieno oivallus. Kyllä mulla mielipiteitä piisaa, mutta kirjoittaminen ei ehkä ole mun juttu. En ole mediapuolella ollut. Tiedätkö, että meilläpäin oli ennen paikallislehdessä sellainen kolumnisti, kun vastavirran akka. Hauska sattuma.

Vastavirran akka :) Tarkoitan jotain erilaisempaa...ei lehteä välttämättä ollenkaan. Voisit olla jossain isossakin yrityksessä, esim. julkaisemassa yrityksen omaa lehteä:happy:

Toivottavasti et tyrmää kertaheitolla
 
Arvaa monesti olen miettinyt tätä. Aika monta kertaa, mutta kun minun on niin vaikea sitten luopua. Se on se, joka hiertää.

Vastavirran akka :) Tämä menee ohi minulta, mutta annat varmasti anteeksi.

Näen sinussa aineksia ihan muualle, pitää uskaltaa heittäytyä:cheers, vaikka voi pudota.

Kaikki ihniset voi pudota, eikä mikään ole koskaan varmaa. Päivä kerrallaan kohti unelmaa:cheers
 
Lastensuojelussa toki monet pärjäävät, minäkin aikanani, mutta on kyllä rankkaa ja tuskin on helpommaksi muuttunut. Olin lastenkodissa yli 20 vuotta sitten ja sen jälkeen on kyllä vaikeammaksi mennyt koko ajan. Hatunnosto jokaiselle, joka sitä jaksaa.

Vielä nykyisinkin on myös pitkäaikaisia perhesijoituksia, joissa todennäköisyys luopumaan joutumiselle on äärimmäisen pieni.
 
Vastavirran akka :) Tarkoitan jotain erilaisempaa...ei lehteä välttämättä ollenkaan. Voisit olla jossain isossakin yrityksessä, esim. julkaisemassa yrityksen omaa lehteä:happy:

Toivottavasti et tyrmää kertaheitolla
Nyt keksin. Minä voisin mennä sihteeriksi/puhelimeen vastaajaksi klinikalle. Ei ole koulutusta, eikä edes kokemusta, mutta onhan kuultua ja luettua tietoa. Voisin sitten aina kysyä kaverilta, eli täältä.
 
Vastavirran akka :) Tämä menee ohi minulta, mutta annat varmasti anteeksi.

Näen sinussa aineksia ihan muualle, pitää uskaltaa heittäytyä:cheers, vaikka voi pudota.

Kaikki ihniset voi pudota, eikä mikään ole koskaan varmaa. Päivä kerrallaan kohti unelmaa:cheers
Siis onhan minulla potentiaalia vaikka mihin heh heh, mutta en minä lehteen halua. Hyppy tuntemattomaan muuten ei hirvitä.
 
Nyt keksin. Minä voisin mennä sihteeriksi/puhelimeen vastaajaksi klinikalle. Ei ole koulutusta, eikä edes kokemusta, mutta onhan kuultua ja luettua tietoa. Voisin sitten aina kysyä kaverilta, eli täältä.

Ei...ei...ei.....:banghead:

Tylsistyt siihen työhön vajaassa viikossa:laughing002

Nyt valitset alan, jossa saa kertoa asioista ja päivittää niitä:grin

Informaatio - vaikka firman lähetti ennemmin!:happy119 Siinä tämä äkkiseltään tulikin ja ois täysin nappi tehtävä! Katseles vaan, niitä paikkoja on jossain vapaana:happy093
 
Takaisin
Top