----45+++++ kuumeiset

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ja kun vastustaa, niin kaikki vastustaa. Ukko reissaa näillä näkymin koko kesän. Alkaen ensi tiistaista. Välillä käy kotona pyörähtämässä. On se aina paljon reissannut, mutta tämä kesä hipoo jo ennätyksiä. Ei lomia vietä ei. Projekti kärsii. Olisko jollain mukavampia uutisia?
Voi ääh, missä kaukana se oikeen menee? Ei teillä ole intressejä mukana mennä? Vai ajoiko se rekkaa? (en tiedä mistä se mielikuva tullut:think005).
Toki nyt toivotaan ettei sitä ukkoa enää tarvis loppukesästä :p, muutakun ehkä öljynvaihtoon ja terassin korjaukseen..
 
Voi ääh, missä kaukana se oikeen menee? Ei teillä ole intressejä mukana mennä? Vai ajoiko se rekkaa? (en tiedä mistä se mielikuva tullut:think005).
Toki nyt toivotaan ettei sitä ukkoa enää tarvis loppukesästä :p, muutakun ehkä öljynvaihtoon ja terassin korjaukseen..
Ensi viikko Venäjällä. Vuorokausi kotona, seuraavana Ruotsi. Ne on aika työntäyteisiä reissuja, ei sillä mulle taida aikaa riittää ja mielummin kotona olenkin. Se lupasi ja vannoi, että seuraavana ajankohtana on kotona silloin. Vaan mistäs näitä tietää koskaan. Tiedä tuleeko ovistakaan kohta enää. Ei se rekkaa aja. Se on di ja pyörii maailman voimalaitoksilla.

Ei tule kasvihuonetta tänäkään kesänä, terassista puhumattakaan. Vaan eipä pidä valittaa, kun duunia piisaa, mutta ehkä vähempikin piisaisi.
 
Mitäpä Terholle kuuluu? Kutitteleeko kurkkua? Meinaatko mennä vu?
.
Vu? Vitutus? :woot:
Ei kutittele mitään mistään, odottelen josko se Tasainen estrogeenipilvi tulis ylle, vähän uupuu vielä. Ei oikeen uskalla ajatella koko asiaa ettei karma iske selkään. :facepalm:
Tipuja on taas yläkerran vessassa, niitä voi onneksi yrittää pitää hengissä ja sivuuttaa olennainen.
 
Vu? Vitutus? :woot:
Ei kutittele mitään mistään, odottelen josko se Tasainen estrogeenipilvi tulis ylle, vähän uupuu vielä. Ei oikeen uskalla ajatella koko asiaa ettei karma iske selkään. :facepalm:
Tipuja on taas yläkerran vessassa, niitä voi onneksi yrittää pitää hengissä ja sivuuttaa olennainen.
No jus se. Minä voin kantaa vaikka kaikkien ketutukset tässä samassa konkurssissa. Että koittaa nyt leijua vaan.

Tipuja. Aah. Pakko sulle tulla kolme, kun niin paljon vauvoja nyt.
 
Ei se rekkaa aja. Se on di ja pyörii maailman voimalaitoksilla.

Ei tule kasvihuonetta tänäkään kesänä, terassista puhumattakaan. Vaan eipä pidä valittaa, kun duunia piisaa, mutta ehkä vähempikin piisaisi.

Vastavirran akka :) Mäkin luulin miestäsi rekkakuskiksi...

Hauska miten mielikuvat täällä virtuaalitodellisuudessa muodostuu ihan eriksi, kuin todellisuus:laughing021 Ja niin, että saman ajatuksen saa useampi, kuin yksi:laughing002
 
Last edited by a moderator:
Ja Tähti, missä testi luuraa.

Vastavirran akka :)

Työt on vähän tiellä:wacky:..,ei tänne meidän hienolle palstalle oikein ehdi keskellä työpäivää. Ja mä joudun nyt taas raataan taas niin paljon töissä, pääsispä pian äituyslomalle:smiley-angelic003

Oon siis taas takas täyspäiväisenä, että koittakaa ymmärtää ja armoa:chicken:

Harmaa hailura näkyi Pregcheckissä aamulla klo 06... no joo...aika turha tässä on tressata testaamista näin aikaisin:wacky:

Dpo8
 
Vastavirran akka :)

Työt on vähän tiellä:wacky:..,ei tänne meidän hienolle palstalle oikein ehdi keskellä työpäivää. Ja mä joudun nyt taas raataan taas niin paljon töissä, pääsispä pian äituyslomalle:smiley-angelic003

Oon siis taas takas täyspäiväisenä, että koittakaa ymmärtää ja armoa:chicken:

Harmaa hailura näkyi Pregcheckissä aamulla klo 06... no joo...aika turha tässä on tressata testaamista näin aikaisin:wacky:

Dpo8
Oikeus osa-aikatyöhön säilyy siihen asti, kun nuorin lapsi lopettaa koulun toisen vuosiluokan. Tämä siis tiedoksi. Kela vain ei maksa sitä muutamaa kymppiä osittaista hoitorahaa kuin 3-vuotiaaksi ja sitten taas 1.-2. - luokkalaisen vanhemmille.
 
Oikeus osa-aikatyöhön säilyy siihen asti, kun nuorin lapsi lopettaa koulun toisen vuosiluokan. Tämä siis tiedoksi. Kela vain ei maksa sitä muutamaa kymppiä osittaista hoitorahaa kuin 3-vuotiaaksi ja sitten taas 1.-2. - luokkalaisen vanhemmille.

Yölento :) Hyvä tietää...voin siis vaatia tehdä sellaisen sopimuksen, mikäli alkaa voimat töissä ehtyä:smiley-ashamed004

Mua onkin jo tovi odottettu takasin täyspäiväiseksi ja työnantajan suunnalta kuullosti siltä, että muuta ei siellä oikein hyväksytäkään. Ehdin olla 4kk ajan lyhyemmällä päivällä.

Jospa pääsisi hyvällä tuurilla äitiyslomalle:smiley-angelic003

Taikokaas tää mun hailura ihan plussaksi:cheers:happy093.
 
Yölento :) Hyvä tietää...voin siis vaatia tehdä sellaisen sopimuksen, mikäli alkaa voimat töissä ehtyä:smiley-ashamed004

Mua onkin jo tovi odottettu takasin täyspäiväiseksi ja työnantajan suunnalta kuullosti siltä, että muuta ei siellä oikein hyväksytäkään. Ehdin olla 4kk ajan lyhyemmällä päivällä.

Jospa pääsisi hyvällä tuurilla äitiyslomalle:smiley-angelic003

Taikokaas tää mun hailura ihan plussaksi:cheers:happy093.
Kuva ei nyt näy, mutta taioitaan. Simsalabim?
 
Onpa tullut taas viestejä. En jaksa plärätä kaikkia läpi, sorge :confused:
Kommentoihin noihin ammatteihin sen verran, että mun mies on siis
koulutukseltaan ma-atk -ope, joka hyppäsi yli 10 vuotta sitten it -alalle
ja sinne näkyy jäävän :grin

Puuh ja plääh. Nyt on päättöarvioinnit tehty! Tänään oli deadline. Vielä viime
hetkillä joku palautti korotustehtäviäkin. Ikävä tulee noita meidän ysejä <3
Aivan ihanaa, kun yksi tyttö sanoi arviointikeskustelussa, että älä ope ikinä
muutu! Oo <3

Tänään syömään parin ex -kollegan kanssa, ihanaa :joyful:

Kp3. Eilen kävin toistamiseen vyöhyketerapiassa. Jälleen jalkateriä hoidettiin.
Kyllä teki hyvää!
 
Tulee siis tuo nuorimmainen sitten kolme ennen laskettua aikaa, eikä silloin ole enää mahkuja samaan äitiyslomaan nykyisestä virasta. Täytyy siis tehdä myös päätöksiä työpaikan suhteen. Toisaalta koen että ehkä se on myös hyvä juttu jos joudun siitä työstä irrottaa itseni mihin en kuitenkaan enää palaa, mutta turvallisuusfaktori vähän haraa vastaan. Naivisti ajattelin onnistua tässä aikarajassa tai lyödä hanskat tiskiin.

Mutta mikä pakko se on mitään tiskiin heittää, täytyy nähdä ne uudet mahdollisuudet. Mä todella haluaisin vielä lapsen, täytyy vaan hoitaa se talouspuoli sitten muilla keinoin.
En mä myöskään työtä karsasta, se täytyy vaan saada sopimaan ison perheen lomaan, ei toisinpäin.

Lambi :) Miten tämä plussa nyt sinulle vaikuttaa? Voit saada äitiysloman samasta virasta?

Ei tarvitse heittää hanskoja tiskiin?:grin
 
Takaisin
Top