----45+++++ kuumeiset

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
No jo on p taas. Alkoipa sitten pyyhintävuotoa tulemaan. En kerennyt vielä edes Terolutteja aloittaa. Liittyyköhän tämä nyt tuohon km vai mitä ihmettä tämä taas on. Kun pääsee kropasta jyvälle saa taas yllättyä. On tämä elo naisena välillä niin syvältä.

Vastavirran akka :) Ovulaatio vuotoa se on...:happy:
 
Ja kun vastustaa, niin kaikki vastustaa. Ukko reissaa näillä näkymin koko kesän. Alkaen ensi tiistaista. Välillä käy kotona pyörähtämässä. On se aina paljon reissannut, mutta tämä kesä hipoo jo ennätyksiä. Ei lomia vietä ei. Projekti kärsii. Olisko jollain mukavampia uutisia?
 
Mä vedän jo nyt kaikkea mahdollista. Päivittäin menee mm. ayurvedisia yrttijauheita tukemaan hormonitoimintaa ja hedelmällisyyttä, gelee royalea, vitamiineja, L-arginiinia, mct-öljyä, oliiviöljyä, inkivääriä, kurkumaa, pakuria, villiyrttejä, kefiiriä, hapankaalia, spirulinaa... leivän ja suuren osan hiilareista oon jättänyt pois. Syön paljon tuoreita hedelmiä, pähkinöitä, ituja, pakastemarjoista ja kuivatuista hedelmistä tehtyjä mehukeittoja.

Lisäksi koen että tosi tärkeä osa oman terveyden ja hyvinvoinnin hoitoa on se, että osaa kuunnella omaa kehoaan ja LEVÄTÄ ilman omantunnontuskia silloin kun keho ja/tai mieli viestii sen olevan tarpeellista. Itsensä piiskaaminen ei ole koskaan kehon tasapainolle hyväksi. Eikä liika stressi. Huolehdin itsestäni kokonaisvaltaisesti kaikilla osa-alueilla. Kehosta, mielestä sekä sielusta. Haliminen ja fyysinen läheisyys JOKA PÄIVÄ on tosi tärkeä osa mun hyvinvointia. Oksitosiini rauhoittaa, hidastaa sykettä ja laskee verenpainetta. Sitä erittyy halatessa.

Hitto jos ei näillä eväillä raskaudu, niin ainakin oon sit tervein viiskymppinen ikinä

Hentohaave :) Hyvä paketti, kokonaisvaltainen:wink
 
Mä oon käsittänyt että munasolujen laatuun ei voi vaikuttaa, ne on mitä on kun ovat noin 9kk vanhempia kuin kantajansa ikä :wink Eli 48 vuotiaan munasolut on lähes 49 vuotta vanhoja, ja ne *voi olla* osa jo hieman hapertuneita... siittiöt uudistuu 3 kuukaudessa, mutta munasolut... nou nou.

Hentohaave :) Laatuun voi vaikuttaa Ubiqinonilla, ainakin näin väitetään....ja uskon, että sillä on vaikutusta siten, että
parhaimmat munasolut pääsevät etusijalle ja irtoavat ovulaatiossa... :cheers
 
Mulla letrot nipisteli alavatsaa jo hyvissä ajoin ennen ovulaatiota, voisin kuvitella että johtuu stimuloivasta vaikutuksesta.

En ole itse juuri koskaan mitannut alkukierron lämpöjä, mutta oon ymmärränyt että hormonit voi vaikuttaa lämpöihin. Muistelisin muilla foorumeilla joidenkin ihmettelevän samaa letrojen kohdalla, kun BBT-kartta sahaili oudosti...

Aloitatko tikuttelun tänään?
 
Musta oli jännä, että mulle lääkäri sanoi, että ovistesti ei oo luotettava letrokierrossa.
Kävin siis seurantaultrissa anyway. Vaste kun oli hyvä ja pregnylillä varmistettiin irtoaminen & pystyttiin ajoittaan seksi ideaalisti.

Itse en juurikaan oo lämpöjä mittaillut, mutta muistan myös lukeneeni, että letrot sotkee.
 
Onko kellään tietoa miten letrozol vaikuttaa aamulämpökäyrään? Mulla on koko kierron alun (letrojen aloituksen jälkeen) aamulämpö ollut 36,6. Normaalisti se on 36,3. Nyt kp 9, en ole edes aloittanut ovulaatiota testaamaan, ja tänään pomppasi lämpö 37:ään. Eli sen mukaan ovis olisi ollut jo kp7? Voiko se aikaistaa ovista NOIN PALJON, vai sekottaako vaan käyrän? Kuvittelin että ovis aikaistuisi korkeintaan 5-6 päivää, yleensä mulla on se kp17-18. En oo bongannut mitään ovulaation oireitakaan. Tai no letrojen aikaan kyllä nipisteli alavatsaa mut olisko se nyt velä kp5 voinu olla kuitenkaan???

Hentohaave :) Aikaisin ovis ollut kp10, kun ilman letroja se yleensä on kp 16.

Tikkua seuraan, en lämpöjä. Mutta tuo myös todennettiin silloin ultralla :)
 
No tein nyt ekan ovistestin, hyvin himmeä testiviiva. Jos se tänaamuinen lämmönnousu merkkais et ovis on ollut jotain kp7 niin siihen sopisi kyllä tuo testitulos, mut eipä tuosta nyt voi oikeesti päätellä mitään. Voisko mun kroppa olla NIIN herkkä noille lääkkeille, että olis punnertanut ovulaation letrojen aloituksen jälkeen 4-5 päivässä :pompus:

Sehän olis mahtavinta, että ovulaatio olisi jo tapahtunut ja vielä tärppäis :rolleyes: Kun kaikkea yritetään täsmätä, kontrolloida ja ajoittaa, ja välillä menee niin väkisin tekemiseksi ettei edes siemenet irtoa, niin se olis kosmoksen tapa nauraa meille, että se tapahtuisi kaiken sen säätämisen ulkopuolella, meidän tietämättä, silloin kun vähiten odotetaan :excited001
Luotatte siihen että meni jo ja jatkatte letkeää rakastelua sen kunniaksi! Peukkuja teille pidetään!
 
No tein nyt ekan ovistestin, hyvin himmeä testiviiva. Jos se tänaamuinen lämmönnousu merkkais et ovis on ollut jotain kp7 niin siihen sopisi kyllä tuo testitulos, mut eipä tuosta nyt voi oikeesti päätellä mitään. Voisko mun kroppa olla NIIN herkkä noille lääkkeille, että olis punnertanut ovulaation letrojen aloituksen jälkeen 4-5 päivässä :pompus:

Sehän olis mahtavinta, että ovulaatio olisi jo tapahtunut ja vielä tärppäis :rolleyes: Kun kaikkea yritetään täsmätä, kontrolloida ja ajoittaa, ja välillä menee niin väkisin tekemiseksi ettei edes siemenet irtoa, niin se olis kosmoksen tapa nauraa meille, että se tapahtuisi kaiken sen säätämisen ulkopuolella, meidän tietämättä, silloin kun vähiten odotetaan :excited001

Hentohaave :) Pääasia, että siipat on sisässä! :p

Mun kroppa on tosi herkkä tälle aineelle ja ihan ekalla letrokierrolla oli kaikki hikoilut ja päänsäryt...

Kroppa tottuu ja oireita ei sen jälkeen enää tullut.

Mutta veikkaan silti, että sinun ovis on vielä tuloillaan! :joyful: :cheers
 
Tasainen. Rauhallinen. Normaali olo. Luojan kiitos siitä. Huomenna se soittokeikka hesassa. Olen palannut hormonilandiasta, eilen jaksoin jopa harjoitella pari tuntia tehokkaasti. Edelliset 5 päivää oon vain riidellyt, itkenyt ja rakastellut :wink
On sulla rankkaa elämää:grin, ihan kun jostain rokkibändin historiikista! (toki sun armottoman tiukka ravinroympyrä on se taas ihan omalta planeetalta!)
Ai että miten toivon teille sitä rakkauden hedelmää!
 
Hentohaave :) Pääasia, että siipat on sisässä! :p

Mun kroppa on tosi herkkä tälle aineelle ja ihan ekalla letrokierrolla oli kaikki hikoilut ja päänsäryt...

Kroppa tottuu ja oireita ei sen jälkeen enää tullut.

Mutta veikkaan silti, että sinun ovis on vielä tuloillaan! :joyful: :cheers
Tänäänkö testitauko?
 
Takaisin
Top