----45+++++ kuumeiset

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
:smiley-angry007 noin, siitä sait. (saat kyllä anteeksi jos laitat jotain tiirattavaa..)

Lambi :) Kiitos raipasta persuksille! Tuli ihan tarpeeseen (laiska en ole):laughing002

En nyt silti jää kotiin, tämä ei ole kovin paha ja tauteja on liikkeellä, mistä tietää mitä kullakin on, sillä kaikki aivastelee!

Mutta koska työilmapiiri on paranrunut rutkasti, niin motivaatiotaso on myös kohisten noussut:p

Me saatiin järkyn hyvä neljännesvuosi tulos....kaikesta huolimatta, eikä ole sitä riskienhallintaa hälyyträmässä. Mutta hyvä porukka (yrittäjähenkinen) ja tiimihenki, niin avot:p Kaikesta selviää.

Jospa huomiselle ois testissä jotain selvempää:angel12

Yritin kyllä ottaa hätäpäissä kuvaa töissä naisten wc:ssä, mutta eipä siellä onnistunut...
 
Kyl mä käyn sitte hitaalla. Tajusin kotimatkalla, että mun kiertohan oli 24 päivää, koska tää onkin
kp1. Hyvä minä :grin Matikanopettajana aika noloa, kun ei osaa laskea :hilarious: Mut kun on päivät
pyöritelly oppilaiden koenumeroita ja torkkarinumeroita, ei muuta näekään kuin numeroita
unissaankin :wacky:

Mut joo, lyhin kierto varmaan mun koko elämäni aikana :wideyed: Mies totes, et meidän puuhailut
sotkee mun kiertoa. Tuntuu melkein, että siinä on perää. Mun kierto nimittäin on aina 29-32 päivää
silloin, kun ei yritetä. Nyt kun yritys alkoi, on yksi kierto ollut 25 ja nyt 24 päivää o_O
 
Kyl mä käyn sitte hitaalla. Tajusin kotimatkalla, että mun kiertohan oli 24 päivää, koska tää onkin
kp1. Hyvä minä :grin Matikanopettajana aika noloa, kun ei osaa laskea :hilarious: Mut kun on päivät
pyöritelly oppilaiden koenumeroita ja torkkarinumeroita, ei muuta näekään kuin numeroita
unissaankin :wacky:

Mut joo, lyhin kierto varmaan mun koko elämäni aikana :wideyed: Mies totes, et meidän puuhailut
sotkee mun kiertoa. Tuntuu melkein, että siinä on perää. Mun kierto nimittäin on aina 29-32 päivää
silloin, kun ei yritetä. Nyt kun yritys alkoi, on yksi kierto ollut 25 ja nyt 24 päivää o_O
On onneksi muitakin selityksiä, kun puuhailut. Voi olla ovuloimaton kierto, lyhentynyt luteaalivaihe tai vaikka se kilppari. Tai ihan muuten vaan. Mitä vanhemmaksi elää, sen jännemmäksi menkat käy.
 
On onneksi muitakin selityksiä, kun puuhailut. Voi olla ovuloimaton kierto, lyhentynyt luteaalivaihe tai vaikka se kilppari. Tai ihan muuten vaan. Mitä vanhemmaksi elää, sen jännemmäksi menkat käy.

Niinhän se taitaa olla. Ikä tuo varmasti muutoksia. Alkaa ihan pikkaisen huolettaa, onko mahdollisuudet menetetty. Olin kuitenkin 6v nuorempi, kun tuo kuopus syntyi. No, mutta ei luovuteta!
 
Mies totes, et meidän puuhailut
sotkee mun kiertoa. Tuntuu melkein, että siinä on perää. Mun kierto nimittäin on aina 29-32 päivää
silloin, kun ei yritetä. Nyt kun yritys alkoi, on yksi kierto ollut 25 ja nyt 24 päivää o_O

Helena80 :) Johan miehesi vitsin väänsi:laughing002

Meillä tuo ukko ei uskalla/halua ottaa mitään kantaa, koska ei kyllä tiedäkkään kuukautiskierrosta tuon taivaallista...eikä googletuskaan siihen auta:computer005

Mulla on kierto pysynyt samana, ei yritys siihen vaikuta. Vain letro kierrossa menkat tulevat jonkun päivän viiveellä.
 
Niinhän se taitaa olla. Ikä tuo varmasti muutoksia. Alkaa ihan pikkaisen huolettaa, onko mahdollisuudet menetetty. Olin kuitenkin 6v nuorempi, kun tuo kuopus syntyi. No, mutta ei luovuteta!

Hekena80 :) Sinulla on mahdollisuuksia vaikka kuinka rutkasti! Usko vaan! Et ole edes vielä 40-kymmentä täyttänyt....

Malttia, malttia....:cheers

Mutta jos tuntuu, niin kannattaa ennenpitkää käydä gynellä/lapsettomuus Klinikalla.
 
Ei mulla ihan niin hyvä tunto ole, mutta muna on vielä paikallaan. Enää tunneista kiinni.

Joutuu järjestämään uusinnan. Kyllä sitä ei mikään teini ole enää. Kello kaksi yöllä on kyllä pikkusen haastavaa nykyään. Ei siinä montaa sanaa vaihdettu, heti hommiin vaan. Mitä romantiikkaa,

Vastavirran akka :) Kohta alat tuntea....:) Hedelmöitystä ei tunne, mutta pian se hedelmöittynyt munasolu alkaa vaeltaa.

Aika rankka klo 02 yöllä, etenkin, jos aamulla töihin jiuduitte lähtemään:laughing002
Mutta onnistuipa kuitenkin, se tärkeintä!:happy:

Plussa tähän kiertoon:cheers:cheers:cheers:cheers
 
Vastavirran akka :) Kohta alat tuntea....:) Hedelmöitystä ei tunne, mutta pian se hedelmöittynyt munasolu alkaa vaeltaa.

Aika rankka klo 02 yöllä, etenkin, jos aamulla töihin jiuduitte lähtemään:laughing002
Mutta onnistuipa kuitenkin, se tärkeintä!:happy:

Plussa tähän kiertoon:cheers:cheers:cheers:cheers
Muna kyllä sinkosi. En minä sitä tunne, mutta tunnistan niistä poltoista, kun nestettä lorahtaa mahanpohjalle. Silloin aina tietää, että mennyt on.

Ei mulla ole valittamista, kun en töissä nyt ole, mutta ukko oli sissi ja meni töihin tänäänkin. Tosin ei aikaisin. Jos olisi palannut tänä iltana, niin oltaisiin myöhästytty. Plussaa kaikille.
 
Muna kyllä sinkosi. En minä sitä tunne, mutta tunnistan niistä poltoista, kun nestettä lorahtaa mahanpohjalle. Silloin aina tietää, että mennyt on.

Ei mulla ole valittamista, kun en töissä nyt ole, mutta ukko oli sissi ja meni töihin tänäänkin. Tosin ei aikaisin. Jos olisi palannut tänä iltana, niin oltaisiin myöhästytty. Plussaa kaikille.

Hienoa, teillä kaikki loksahti kohdalleen! Mies tuli Expressinä paikalle ja toinitus tuli oikealla hetkellä perille!:joyful:

Mies oli vähän väsyneempi ja sinä levänneempi. Mutta kohta pääset testailemaan tulosta! Kaksi viikkoa menee oikeasti tosi nopeasti (I wish:angelic:)....:happy:
 
Niinhän se taitaa olla. Ikä tuo varmasti muutoksia. Alkaa ihan pikkaisen huolettaa, onko mahdollisuudet menetetty. Olin kuitenkin 6v nuorempi, kun tuo kuopus syntyi. No, mutta ei luovuteta!
Miten pitkä luteaalivaihe sulla olikaan? Jos pääse yli dpo 10:n, niin lyhyt kiertokaan ei ole tuhoon tuomittu. :) Mulla on kierto lyhentynyt, mutta onneksi myös ovis on nykyään suht aikaisin. Vain parissa irtokierrossa kkm:n jälkeen luteaalivaihe on jäänyt kymmeneen tai alle, vaikka kierto on selvästi lyhyempi kuin muutama vuosi sitten.
 
Muokattu viimeksi:
Helena80 :) Johan miehesi vitsin väänsi:laughing002

Meillä tuo ukko ei uskalla/halua ottaa mitään kantaa, koska ei kyllä tiedäkkään kuukautiskierrosta tuon taivaallista...eikä googletuskaan siihen auta:computer005

Mulla on kierto pysynyt samana, ei yritys siihen vaikuta. Vain letro kierrossa menkat tulevat jonkun päivän viiveellä.
Täällä mies kyseli kuluneella viikolla, että mistä sitä nainen tietää, onko vaihdevuodet alkaneet..
 
Niinhän se taitaa olla. Ikä tuo varmasti muutoksia. Alkaa ihan pikkaisen huolettaa, onko mahdollisuudet menetetty. Olin kuitenkin 6v nuorempi, kun tuo kuopus syntyi. No, mutta ei luovuteta!
Hyvin on vielä aikaa jäljellä, Helena! :cheers

Minä vasta aloittelin 40-vuoden paikkeilla. Liian myöhään meni - pakko tunnustaa. Kannattaa tosiaan käydä tsekkaamassa tilanne myös gynellä / lapsettomuusklinikalla.
 
Takaisin
Top