----45+++++ kuumeiset

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Joko se hedelmöittynyt munasolu tuntuu siellä putkessa törmäilemässä? :woot: tuliko ukko ajoissa?? Tarvitsemme raporttia pian.
Ei mulla ihan niin hyvä tunto ole, mutta muna on vielä paikallaan. Enää tunneista kiinni.

Joutuu järjestämään uusinnan. Kyllä sitä ei mikään teini ole enää. Kello kaksi yöllä on kyllä pikkusen haastavaa nykyään. Ei siinä montaa sanaa vaihdettu, heti hommiin vaan. Mitä romantiikkaa,
 
Kiitos mukana elämisestä Motto ja Rauha & muutkin.

Virallinen testipäivä taas 2 viikkoa siirrosta, mut kysyin lääkäriltä, että eikö voi testata jo aikaisemmin, kun ensi viikon to on kuitenkin jo dpo 14. Lääkäri totesi, että joo, kyllä su iltana voit jo testata. Silloin siis dpo 17.

Ihan todellakin testaan aikaisemmin ja käyn tarvittaessa vielä verikokeessa varmistamassa tilanteen, että pääsen negalla lopettamaan luget ajoissa. Mulla vuoto alkaa vasta neljäntenä päivänä lugejen lopettamisen jälkeen. Pidentää siis kiertoa, jos testaa vasta noin myöhään ja olo on tosi tukala, kun vuoto ei pääse alkamaan.
 
Peittojen heilutuksesta tuli mieleen, että mun miehen käsi ei ollutkaan lähtenyt paranemaan
vaan joutuu leikkaukseen viikon päästä. Yritimme olla varovaisia käden kanssa, kun
hommailtiin, mut ehkä se sitten kuitenkin on rasittunut. Mies on aika lannistunut ja
pahalla päällä. Et saa nähdä, mitä tästä tulee..
 
Ei mulla ihan niin hyvä tunto ole, mutta muna on vielä paikallaan. Enää tunneista kiinni.

Joutuu järjestämään uusinnan. Kyllä sitä ei mikään teini ole enää. Kello kaksi yöllä on kyllä pikkusen haastavaa nykyään. Ei siinä montaa sanaa vaihdettu, heti hommiin vaan. Mitä romantiikkaa,

Emmää kestä :D Totista painantaahan se on, mutta tämä kuvaus oli realistisuudessaan niin ilahduttava, että tirskun täällä työpöytäni ääressä ihan täysillä.
Samaistumispintaa löytyy. Jes!

Kiitos, oot ihana. :D
 
Tähti siirryn jännäämään sua! Ja vielä tarkennan että kyllä IVF voidaan tehdä myös letroilla kuulemma. Nimenomaan jos on huono vaste muille/huono munija olen kuullut käytettävän! Ihmeellistä sinällään.

Pidän kovasti peukkuja sulle!
 
Tähti siirryn jännäämään sua! Ja vielä tarkennan että kyllä IVF voidaan tehdä myös letroilla kuulemma. Nimenomaan jos on huono vaste muille/huono munija olen kuullut käytettävän! Ihmeellistä sinällään.

Pidän kovasti peukkuja sulle!

Peppipupu :) Kiitos....ja en tiennytkään, että letroilla voidaan tehdä IVF...

Kovasti peukkuja sinulle tähän kiertoon!!!:cheers:cheers:cheers
 
Löytyi vielä yksi onesteppi kaapin kätköstä!
_20190508_142604.JPG
Edelliset saattoi mennä vähän sikin sokin, mutta viimeinen ei :woot:!
 
Takaisin
Top