----45+++++ kuumeiset

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Eikä saikuille ole kiintiöitä. Sen verran ollaan kotona, kun sairastetaan, toiset enemmän ja toiset vähemmän.

Yölento :) Saikulle on kiintiöitä, joskus sairaspoissaolojen määrää ja syytä kysyttiin työterveyshoidossa. Tästä on nyt aikaa reilusti...oisko 15vuotta, ellei enemmän.

Lomakkeessa arvioitiin muistaakseni niin, että 5päivää vuodessa on tavallista olla mm. flunssan vuoksi sairaslomalla, (viimeaikoina mulla se on kyllä ylitetty jo aikoja sitten:chicken:).

Myös yksittäiset usein toistuvat poissaolot vaativat aina lisäselvitystä.

Tuollaisen arviointi lomakkeen oon joskus joutunut täyttää/käydä läpi. Onneksi silloin selvisin 3 sairaslomapäivällä sen vuoden aikana:singing::happy:

Nämä on työnantajistakin kiinni, jotkut ovat tiukempia poissaolojen suhteen.
 
Boosti alkaa jo letrokuurin aikana, mutta koska alkuvaiheen solut on niin pieniä, vaikutus näkyy konkreettisesti vasta myöhemmin. :) Onko sulla seurantaultra, vai meettekö ilman? Kumpikin on ok, riippuu tapauksesta.
 
Yölento :) Saikulle on kiintiöitä, joskus sairaspoissaolojen määrää ja syytä kysyttiin työterveyshoidossa. Tästä on nyt aikaa reilusti...oisko 15vuotta, ellei enemmän.

Lomakkeessa arvioitiin muistaakseni niin, että 5päivää vuodessa on tavallista olla mm. flunssan vuoksi sairaslomalla, (viimeaikoina mulla se on kyllä ylitetty jo aikoja sitten:chicken:).

Myös yksittäiset usein toistuvat poissaolot vaativat aina lisäselvitystä.

Tuollaisen arviointi lomakkeen oon joskus joutunut täyttää/käydä läpi. Onneksi silloin selvisin 3 sairaslomapäivällä sen vuoden aikana:singing::happy:

Nämä on työnantajistakin kiinni, jotkut ovat tiukempia poissaolojen suhteen.
Tällaiset kyselyt tehdään sen vuoksi, että selvitetään, mitä paljon sairastavien tilanteen parantamiseksi voitaisiin tehdä, ei siksi, että joku tulisi sairaana töihin. Taustalta voi löytyä huono työilmapiiri, erginomiapuutteita, ihmissuhdeongelmia jne. Kun puututaan syihin, poissaolot vähenevät.

Ihmettelen kyllä toisinaan ajatuksenjuoksuasi ja että olemmeko todella suunnilleen saman ikäisiä ja samassa maassa. Tuo ajattelu sopisi hyvin ex-anopilleni, joka täytti juuri 75 vuotta.

Toivotaan, että et olekaan flunssassa. Jos olet, jäät kotiin. Tauti tarttuu parhaiten alkuvaiheessa. Ei se kolme viikkoa sairastanut enää kovin tehokkaasti tartuta, kun muistaa pestä käsiä. Tietenkin eri juttu, jos on saanut useita tauteja peräkkäin.
 
Toivottavasti vastavirranakka pääsi ajoissa tositoimiin ja lambin ja Moton viivat jatkavat vahvistumistaan! Tähdelle parempia vointeja!

Meillä siirrettiin eilen 2 neljäpäiväisenä pakastettua varhaista blastoa. Yksi ei ollut selvinnyt solatuksesta, niin olivat sulattaneet yhden lisää. Pakkaseen jäi sit enää yksi 5-päiväisenä pakastettu.

Eilen aamulla oli maha kipeä ja koko päivän huono olo. Ihmeelliset olot on jatkunu viimekierrosta asti. Tuntuu, kuin kroppa alkaisi protestoida lääkkeellistä kiertoa vastaan. Sillä on menty kuitenkin tammikuusta lähtien ja kun muuten kaikki toimisi luomukierrossakin normaalisti. No, eipä ole tämän jälkeen kuin yksi lääkkeellinen kierto enää jäljellä.

Eilen olin ihan varma, ettei tästäkään mitään tule, kun olo jo valmiiksi niin hirveä ja tunnelma kuin loppukierrosta. Nyt onneksi olo parempi. Kohta tuikkaan gonapeptylin. Pp 1, dpo 6. Kattellaan...
 
Hippunen, pidän peukkuja alkioille. Toivottavasti siellä ollaan matkalla kohti kiinnittymistä ja muita asiaankuluvia rakennushommia! :Heartred

Koska sulla on testipäivä?
 
Ei ole ultraa, kun sitä varten olis pitänyt varata aika sinne lapsettomuusklinikalle, ja päätettiin ettei lähdetä tän isompiin hoitotoimenpiteisiin. Tää mun gyne käy meidän kylällä niin harvoin (työskentelee monissa eri kaupungeissa) ettei olis sattunut olemaan paikalla silloin kun on ultran aika. On täällä tavattavissa vain noin 1-2pv/kk. Hän totesi että mun kohdalla tuskin on riskiä monikkoraskaudesta... niin huonolta näytti munasarjojen tilanne kai :|

Kuulostaa tutulta. Mulle ei myöskään olisi tullut seurantaa jos olisin aloittanut letrotuen, pistoksillakaan ei ole saatu kasvateltua kypsäksi kuin 1-2 per kierto.
 
Mulla olis tietenkin optimaalista se yksi per kuukausi, koska ei kerätä mitään vaan luomusti mennään. Voi olla että vasen munasarja on jo unessa, siellä ei näkynyt ultrassa yhtään kasvavaa follia. Toisessa oli sentään 2-3 alulla. Että ehkä tässä pelataan vaan toisella munasarjalla.

Hentohaave :) Letrokierrossa ei kerätä, vain IVF- kierrossa kerätään munasolut.

Hienoa, että sinulla näkyi pieniä alulla, se on aina hyvä merkki :)
 
Menkat alkoivat ilman varoitusta kesken päivän :wideyed: Kp25/29-32, jo toinen näin lyhyt
kierto tänä keväänä. Olisikohan vyöhyketerapia voinut vaikuttaa o_O Mut ei se mitään,
hyvä tietää, missä mennään! Ja äitienpäivänähän saa jo aloitella peittojen heilutuksen,
kun menkat ohi :hilarious:
 
Takaisin
Top