----45+++++ kuumeiset

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
No ei oo kyllä edes kiinnittynyt vielä.

Ei pitäisi ei....ja tuskin onkaan

Mutta oisko jotain tekeillä:smiley-angelic003

Mun silmäni ovat vaan näkevinään jotain...:scratch :happy:

20190506_112040.jpg
 
Hienoa Terho. Mukavan punaisena alat jo näkyä. Samoin Tyyppi. Jesh.

Ikävää palautetta on HH saanut. Toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Tämä ikä on siitäkin niin mukava, ettei kenenkään mielipiteitä tarvitse ottaa huomioon omissa asioissa. Sitäpaitsi me ollaan täällä ja täällä on vahva kannustusjoukko. Ei muuta kun rintasyöpälääkettä nassuun ja plussaamaan. Ikävä tosiasia on, että me kuollaan kaikki aikanaan. Syövällä tai ilman.
 
Lambi, kylläpä vahvistuu hienosti!!! :woot:

Mulla aamun toisesta lirusta saman vahvuinen kuin eilen. Lääkäri soitteli, sain ok:n progesteronin käytölle ja lähetteet verikokeisiin. (Verta otetaan tänään ja ke, tän päiväiset tulokset ehtii vasta huomiselle kun en kerkeä labraan ennen iltapäivää):)
Iiiih miten jännittävää! Viiva näyttää erittäin hyvältä!
Kuinka me voidaan odottaa huomiseen tuloksia..? :nailbiting: Digi apteekista iltapuhteiksi?
 
Iiiih miten jännittävää! Viiva näyttää erittäin hyvältä!
Kuinka me voidaan odottaa huomiseen tuloksia..? :nailbiting: Digi apteekista iltapuhteiksi?
Saatetaan saada tulokset jo tänään, ehdin kokousten välissä labraan ja on nippa nappa ehtikö näyte asettua niin, että se on päässyt lähetin matkaan. Respan täti lupasi istua näytelaatikon päällä ja viivyttää lähettipoikaa ettei päivän satsi lähde ilman mun putkiloa. :grin
 
Hahaha, just mietin että sun viivoilla vois olla tulossa useampikin :hilarious:
Niin 2 tai 3:hilarious:.. :facepalm:

Ovisplussaa näytti silloin Kp 14, eli eiköhän se ovis ollut ~kp15.? Aika oikein pitäisi noi viikot olla kun nyt kp29 joohan? :facepalm:
Mulla on toinenkin Digi, jos sen tekee 5 päivän päästä, niin pitäisi näyttää samaa, eikö? Vai mikä olis viisain toimintasuunnitelma?
Meillä olisi labrapalvelu kerran viikossa, mutta liian pieni kylä, voi riskeerata tulla nähdyksi:grin..

No, hetki kerrallaan riemuiten ja kauhistellen kunnes toisin todistetaan :wacky:.
 
Niin 2 tai 3:hilarious:.. :facepalm:

Ovisplussaa näytti silloin Kp 14, eli eiköhän se ovis ollut ~kp15.? Aika oikein pitäisi noi viikot olla kun nyt kp29 joohan? :facepalm:
Mulla on toinenkin Digi, jos sen tekee 5 päivän päästä, niin pitäisi näyttää samaa, eikö? Vai mikä olis viisain toimintasuunnitelma?
Meillä olisi labrapalvelu kerran viikossa, mutta liian pieni kylä, voi riskeerata tulla nähdyksi:grin..

No, hetki kerrallaan riemuiten ja kauhistellen kunnes toisin todistetaan :wacky:.
Minusta näyttää, ettei 1-2 olisi myöskään huono. 2-3 on erittäin hyvä. Tosin eipä mulla ole noista kokemusta. Ehdotan, että menet labraan ja otat pari pikkutyyppiä mukaan hämäykseksi. Mistä ne tietää, että ketä piikitetään.
 
Voi hyvinkin olla. Usein on viisaampaa pitää mölyt mahassaan. Muutenkin tämä lasten yrittäminen on aika herkkää hommaa. Oli ikä mikä hyvänsä. Ei muuta, kun plussaonnea.

Samaa mieltä Vastavirran akan kanssa, en myöskään laulelisi muille näitä asioita.
Ymmärrystä ja sympatiaa tuskin saa ympäristöltä ja samalla altistaa itsensä sille, että joutuu selittelemään js perustelemaan asiaa muille.

Tämä palsta pelastaa siltä :)
 
Samaa mieltä Vastavirran akan kanssa, en myöskään laulelisi muille näitä asioita.
Ymmärrystä ja sympatiaa tuskin saa ympäristöltä ja samalla altistaa itsensä sille, että joutuu selittelemään js perustelemaan asiaa muille.

Tämä palsta pelastaa siltä :)
En minä sitä tarkoittanut. Vaan HH kamu olisi voinut pitää ihon ummessa, jos ei ollut tuon viisaampaa sanottavaa. Tosin en itse mainosta yritystä ollenkaan. Vain tälle kamulleni jonka melkein häivytin. Saatiin asia puhuttua, mutta en ehkä mahdollista seuraavaa plussaa hälle heti kerro.
 
Takaisin
Top