----45+++++ kuumeiset

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mahtavaa! Onnea Tyyppi ja Terho ja molemmat äidit. Näistä plussista pidetään koko mammakerhon voimin kiinni!

HentoHaave, hyvä että saitte sovittua. Toivottavasti mies ymmärtää, että lääkkeet vaikuttavat ja yleisen herkkyyden myös. Minähän olen äärimmäisyyksien ihminen. Itkin muuten puserooni ihan vain siksi, kun muskariurani tämän iltatähden kanssa on ohi.
 
Synnytykset on erilaisia. Minun vanhempi poika on ollut aina pidempi, kun nuorempi. Otti kesällä kunnon kasvuspurtin. Tulee noin 180-190cm mittainen ennusteiden mukaan. Toinen jäänee hieman alle. Ei se pieni syntymäpaino aina pieneksi jätä. Ihmeen vähän on minun oma pituus vaikuttanut muksuihin. Tulee mitä tulee.

Hyvä ajatus tuo, että muiden plussat tuo itsellekin toivoa. Näinhän se on.
:) ennusteiden mukaan esikoiseni on 173cm, todellisuudessa jopa 160cm, eli paljon pidempi kuin minä ja siskonsa, mutta kaukana ennusteesta.
 
Mahtavaa! Onnea Tyyppi ja Terho ja molemmat äidit. Näistä plussista pidetään koko mammakerhon voimin kiinni!

HentoHaave, hyvä että saitte sovittua. Toivottavasti mies ymmärtää, että lääkkeet vaikuttavat ja yleisen herkkyyden myös. Minähän olen äärimmäisyyksien ihminen. Itkin muuten puserooni ihan vain siksi, kun muskariurani tämän iltatähden kanssa on ohi.
Kyllä pidetään. Minä vetistelen hyvin harvoin. Liikutun kyllä, mutta kunnon parkua tulee vain kunnon kriiseissä. Lapsen kouluesitykset on niitä kunnon tunnepurkauksia.
 
Tyyppi ja Terho. Melkein tuplat siis. Milloin on sinun la? Hitsaan junan oven kiinni ja toivottavasti pääsette pois vasta tammikuussa. Kyllä menee niin kylmät väreet teidän puolesta. Mahtavaa.

:hello...voitelen veturin koneen niin, että moottorit pysyy varmasti käynnissä.

Juna liikkuu koko ajan, satoi tai paistoi, sekä ensitalven lumet ja pakkaset...tämä juna ei pysähdy:happy:

Junassa on paikat kaikille ja lisäpaikkoja myös:joyful:

Kaikki me hypätään tämän (hienon:grin) PLUSSA junan kyytiin vuorotellen
Tuk tuk tuk...!!:drunken_smilie :cheers



Jospa Yölentokin innostuu vielä hyppäämään:cheers

.
 
:hello...voitelen veturin koneen niin, että moottorit pysyy varmasti käynnissä.

Juna liikkuu koko ajan, satoi tai paistoi, sekä ensitalven lumet ja pakkaset...tämä juna ei pysähdy:happy:

Junassa on paikat kaikille ja lisäpaikkoja myös:joyful:

Kaikki me hypätään tämän (hienon:grin) PLUSSA junan kyytiin vuorotellen
Tuk tuk tuk...!!:drunken_smilie :cheers



Jospa Yölentokin innostuu vielä hyppäämään:cheers

.
Kyllä. Saattaahan se Yölento vielä kyytiin kavuta. Toivotaan, että järjenääni tulee mukaan.
 
Hmm, odottelen menkkoja saapuvaksi aikaisintaan 12.5 eli äitienpäivänä, mut mä varmaan
odottelen ainakin sinne 14.5 asti. Olis aika kiva syntymäpäivänä (16.5) saada plussa :rolleyes:

Helena80 :) Mikset testaa jo Äitienpäivänä? Oishan hieno saada plussa silloin:drunken_smilie Ja se plussa ois plussa myös sinun syntymäpäivänä:joyful:
 
Itse varotin ukkoa tämän km jälkeen mahdollisesta hormoniraivosta. Ei sitä sitten koskaan tullutkaan, ihan semiä ärtyneisyyttä vaan. Onko minusta tulossa tunteeton. No ei kai sentään. Ajattelen vissiin, että edelliseen verrattuna tämä ei tunnu missään.
 
Kyllä. Saattaahan se Yölento vielä kyytiin kavuta. Toivotaan, että järjenääni tulee mukaan.
Kyllä se järjen ääni on niin vahvasti mukana, että kannustan asemalta. Minähän en mikään perusterve ole ollut vuosikymmeniin ja erityisheikkoutena on hidas palautuminen, minkä huomaa hyvin esimerkiksi siinä, että näin 2,5 vuotta synnytyksestä en ihan vielä ole palautunut. Onneksi ei ollut edes sellaista kuvitelmaa, että olisin nopeasti hyvässä kunnossa.
 
Kyllä se järjen ääni on niin vahvasti mukana, että kannustan asemalta. Minähän en mikään perusterve ole ollut vuosikymmeniin ja erityisheikkoutena on hidas palautuminen, minkä huomaa hyvin esimerkiksi siinä, että näin 2,5 vuotta synnytyksestä en ihan vielä ole palautunut. Onneksi ei ollut edes sellaista kuvitelmaa, että olisin nopeasti hyvässä kunnossa.
No tarvitsee juna kuljettajankin.

Mikähän ihmeen puutostila mulla on, kun himoitsen munaa. Keitettyä kananmunaa. Yleensä syön niitä kymmenen vuodessa, mutta pääsiäisen jälkeen on jo vuoden kiintiö ylitetty. Ikinä ei ole tällaista munanhimoa ollut.
 
Kyllä sitten taas pitää mennä tiukille. Katsoin ovistestiä ja näyttää siltä, että ovis osuu keskiviikolle. Ukko kotiutuu ke illalla. Ei voi jäädä noin pienestä kiinni. Millä vippaskonstilla sitä voisi pidätellä. Kele.
 
Kyllä sitten taas pitää mennä tiukille. Katsoin ovistestiä ja näyttää siltä, että ovis osuu keskiviikolle. Ukko kotiutuu ke illalla. Ei voi jäädä noin pienestä kiinni. Millä vippaskonstilla sitä voisi pidätellä. Kele.
No mutta sehän voi olla sitten just eikä melkeen. Kyllä se vanhakin muna päivän jaksaa, eikö?
 
Takaisin
Top