----45+++++ kuumeiset

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pernilla :) Meille 46-vuotiaille tilasto antaa vielä 0.8%...promille kerhossa ollaan, mutta ei ole vielä täysin 0:facepalm: Samaa tunnen, kiitollisuus omasta lapsesta on mittaamaton:Heartpink

Yltiö optimisrisena ihmisenä kuitenkin kuvittelen nollaveteraanina olevani mukana prosentti kerhossa, niin luulotautinen/toiveikas olen.

Miten Pernilla jatkatte hoitoja, kokeiletteko vielä letroilla, kun kuitenkin sinulla yksi munasolu oli?:cheers

Kovasti tsemppiä eteenpäin:cheers:cheers:cheers:cheers
Suurkiitos tsempeistä, Tähti! :Heartred Olin jo vaipua täysin epätoivoon :smiley-angry017 Mietin asiaa uudelleen eilen ja soitin tänään klinikalle. Saan toimenpiteen yhteydessä letroreseptin ja heti seuraavassa kierrossa pääsen kasvattelemaan viimeisiä jäljellä olevia toivoja :)
 
Suurkiitos tsempeistä, Tähti! :Heartred Olin jo vaipua täysin epätoivoon :smiley-angry017 Mietin asiaa uudelleen eilen ja soitin tänään klinikalle. Saan toimenpiteen yhteydessä letroreseptin ja heti seuraavassa kierrossa pääsen kasvattelemaan viimeisiä jäljellä olevia toivoja :)

Hienoa Pernilla!!:Heartbigred
We don't give up...

Puhallan PLUSSAn sinulle tähän kiertoon:cheers:wav
 
Viivanpaikka näkyy kyllä, toivottavasti siihen tulee väriä syystä parhaasta!
Jaksaa jaksaa!

Lambi :) Täällä on nyt niin positiivinen tuuli, että aion testata huomennakin... :laughing002 tiedän, hullua dpo6....mutta testissä näkyi jotain ja vain kolmen tunnin pidätyksellä.

Vielähän ei yleisen biologian tiedon mukaan naisen pitäisi tuntea/tietää tästä yhtään mitään, mutta minä tunnen, sillä hedelmöittynyt munasolu liikkuu.

Myös alavatsaa nipistelee jännästi:happy:
 
Last edited by a moderator:
Lambi :) Täällä on nyt niin positiivinen tuuli, että aion testata huomennakin... :laughing002tiedän, hullua dpo6....mutta testissä näkyi jotain ja vain kolmen tunnin pidätyksellä.

Vielähän ei yleisen biologian tiedon mukaan naisen pitäisi tuntea/tietää tästä yhtään mitään, mutta minä tunnen, sillä hedelmöittynyt munasolu liikkuu.
Myös alavatsaa nipistelee jännästi:happy:
En tahdo lannistaa, mutta liikkuu se hedelmöittymätönkin. Testaa pois, ei siitä haittaakaan ole. Plussaonnea.
 
On tää piinaa. Halut huipussaan eikä miehiä mailla halmeilla. Varmaan viisi solua nyt tulossa, ainakin tuntuu siltä. Nyt ymmärrän kissojen molinaa juoksuaikana. Auttaiskohan laulella itse tuossa pihalla. Saamarin muna älä karkaa.
 
Onpa harmi, HentoHaave <3 Jotkut ihmiset ne ei paljoo ajattele, miltä toisesta voi tuntua
ikävät kommentit :(

Työterveyshoitajan luona käyty. Ei niitä rokotustietoja olisi tarvinnut lainkaan merkitä,
jos ei työskentele pienten lasten tai riskiryhmien kanssa. Siinä spostissa, jossa täytettävät
lomakkeet olivat tulleet, oli sanottu, ettei opettajien tarvitse rokotustietoja laittaa. Mut
olin missannut kyseisen liitteen.
Verenpaine katsottiin pitkästä aikaa, ihan normaali oli. Perjantaina vielä lääkärin luo ja
sitten saa lausunnon työnantajaa varten.

Kp23, dpo 9/10. Ei mitään oireita tai muutenkaan yhtään mitään erikoista täällä.
 
Takaisin
Top