----45+++++ kuumeiset

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Painaa menemään vaan! Mistä sen varmaksi tietää millä hetkellä se muna muutenkaan jättää pesän, jos on tarkoitettu niin se käy just oikeella hetkellä eikö?
Koita olla vaikka hengittämättä jos se säikäyttäis munan hetkeksi aloilleen. Tai kylmähoida! Mulla on tuolla parikymmentä kananmunaa hautomossa, niiden kuoriminenkin voi hidastua päivillä alentamalla lämpötilaa.. Toimisiko jääkylpy..
 
Painaa menemään vaan! Mistä sen varmaksi tietää millä hetkellä se muna muutenkaan jättää pesän, jos on tarkoitettu niin se käy just oikeella hetkellä eikö?
Koita olla vaikka hengittämättä jos se säikäyttäis munan hetkeksi aloilleen. Tai kylmähoida! Mulla on tuolla parikymmentä kananmunaa hautomossa, niiden kuoriminenkin voi hidastua päivillä alentamalla lämpötilaa.. Toimisiko jääkylpy..
No hitto, kun sen tuntee. Tai kuvittelee tuntevansa. Herran haltuun nyt niin sanotusti. Mitä kannustusta taas. Mahtavaa. Jospa kävisin uimassa. Auttaiskohan se. Oon niin vilukissa, ettei minua saa järveen edes kesällä. Tai no joskus harvoin. Mahtavia vinkkejä. Kyllä täällä ollaan aina hengessä mukana.
 
Meillä kävi vieraita ja nuorempi sanoi niille, että meidän äiti tissuttelee. Olin äimän käkenä, koska en todellakaan juo. Ennen plussaa katselin peilistä tissejä, että onko ne tummuneet. Tuo kärppä oli nähnyt ja iloisesti kertoi siitä muillekin. Minä siis tissuttelen. Pikkusen naama punoitti, mutta mitäs pienistä.
 
Meillä kävi vieraita ja nuorempi sanoi niille, että meidän äiti tissuttelee. Olin äimän käkenä, koska en todellakaan juo. Ennen plussaa katselin peilistä tissejä, että onko ne tummuneet. Tuo kärppä oli nähnyt ja iloisesti kertoi siitä muillekin. Minä siis tissuttelen. Pikkusen naama punoitti, mutta mitäs pienistä.
Tiedä nyt kumpi olis parempi selitys:grin, et kuitenkaan korjannut?
 
Siis mitä h*lvettiä? :eek: Argh miten tahditonta.

Ainoa ääneen sanottu vastaus näissä aiheissa pitäisi olla "Hieno juttu että olette päättäneet yrittää, toivon että onnistutte!"

Tosi inhottavaa jos noista asioista puhuttaessa pitää olla varpaillaan.
 
Onpas melkonen ystävyyden osoitus hentohaaveelle osunut:bored:!
Tuntuisi ihan että sen takana on jokin oma käsittelemätön tuska..
 
_20190506_082009.JPG
Onhan noi kuivuneen vähän hailumpia, mutta kyllä tänään on väriä tunnin pidätykselläkin :woot:
Kp 29/25-28.. Huomenna vasta myöhässä täti punainen.

Mites Motto78 aamudippaukset sujuu? :nailbiting:
 
Lambi, kyllä nuo viivat on ilo silmälle <3 Me niin rakastamme Terhoa (Tyyppiä myös)

HentoHaave, ihmiset on ymmärtämättömiä. Minä en ihan noin hurjaa palautetta saanut, mutta useimmiten vastaus oli "en olisi kyllä itse enää valmis sellaiseen" tai "sehän on paluu lähtöruutuun". Iloisia ovat kaikki olleet ja ihastuneet iltatähteen nyt kun hän on olemassa.
 
Lambi, kylläpä vahvistuu hienosti!!! :woot:

Mulla aamun toisesta lirusta saman vahvuinen kuin eilen. Lääkäri soitteli, sain ok:n progesteronin käytölle ja lähetteet verikokeisiin. (Verta otetaan tänään ja ke, tän päiväiset tulokset ehtii vasta huomiselle kun en kerkeä labraan ennen iltapäivää):)
 

Liitteet

  • IMG_20190506_091346.jpg
    IMG_20190506_091346.jpg
    21.1 KB · Katsottu: 132
Hmmm...viivanpaikka Pregcheckissä :eek:

dpo 5/6

Näin aikaisin en yleensä testaa, mutta teimpä huvikseen tämän positiivisen tuulen siivittämänä:laughing002
 
Last edited by a moderator:
Takaisin
Top