----45+++++ kuumeiset

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tää palsta on kyllä tosi tarpeellinen! No, en enää nykyisin ala puolustautumaan enkä perustelemaan omia ratkaisujani muille. Tää on mun elämä ja mä teen omat ratkaisuni itse. Luojan kiitos mun ei tarvitse hyväksyttää niitä kenelläkään muulla ihmisellä :)
HentoHaave, raskautumisasioissa väärät ja töykeät sanat voivat tosiaan loukata pahasti.

Muistan aikoinaan, kun 39-vuotiaana eräs miespuolinen tuttava totesi muiden kuullen minulle, että lasten tekeminen on osaltani jo liian myöhäistä. Nielin nuo sanat suurella katkeruudella. Olin juuri kokenut keskenmenon. Saman vuoden lopussa alkoi ensimmäisen lapseni odotus.

Jokainen tekee omat ratkaisunsa. Kaikki eivät ole samasta putkesta.
 
Täällä on niin kiva imu, että kaapit täyttyvät raskaustesteistä....ja sormet syhyää jo kohti digiä:laughing002
Malttaa malttaa!

Helena, testaa - testaa!!:cheers

Vastavirran akka, tilaat ukon paikalle expressinä, koska sinun ovis onkin jo ennen keskiviilkkoa:singing: :p
Ei se pääse ei. Tärkeitä projekteja ennen kotiutumista. Samperin työt, kun häiritsevät vauvaprojektia. Koitan munaa pidätellä. Aumm.

Kuukausi kuukaudelta tulee vaan malttamattomammaksi. Alkaa olla kiire taistella biologiaa vastaan. Vielä munia irtoaa. Meillä on mahdollisuuksia ehkä ke, seuraavaksi kesäkuussa ja sitten siirtyy elokuuhun. Venäjän reissu sillä lyheni puoleen. Vain kuukauden reissu. Vois nyt saada muijansa tiineeksi ja sitten vois olla reissussa vaikka koko kesän. Malttamattomuutta on ilmassa.
 
Tähti mä en jaksa testata ovista kun en sitä koskaa ole saanut kiinni. Menee rahat vaan hukkaan. Vaikka joskus mietinkin niitä rfsu testejä. Mutta lapsi tulee ilman tikkujakin jos on tullakseen. Vauvakuume tosin nostelee taas päätään. Hyvä mulla näinkin, mutta olisihan se kiva.

Ja se kaverin kokemus jotenkin sai pelkäämään kaikkea... Ajattelin mennä ovelle vkl kun on äitienpäiväkin. Vien suklaata ja kukkia. Ei haittaa vaikkei sisään päästäisi. Haluan halata ja kysyä tarviiko tukea tai jotain. Niin surullista kun olisi ollut ensimmäinen äitienpäivä toisella. Toki hän äiti on mutta nyt vaan suru kulkee mukana.
 
Tähti mä en jaksa testata ovista kun en sitä koskaa ole saanut kiinni. Menee rahat vaan hukkaan. Vaikka joskus mietinkin niitä rfsu testejä. Mutta lapsi tulee ilman tikkujakin jos on tullakseen. Vauvakuume tosin nostelee taas päätään. Hyvä mulla näinkin, mutta olisihan se kiva.

Ja se kaverin kokemus jotenkin sai pelkäämään kaikkea... Ajattelin mennä ovelle vkl kun on äitienpäiväkin. Vien suklaata ja kukkia. Ei haittaa vaikkei sisään päästäisi. Haluan halata ja kysyä tarviiko tukea tai jotain. Niin surullista kun olisi ollut ensimmäinen äitienpäivä toisella. Toki hän äiti on mutta nyt vaan suru kulkee mukana.

Peppipupu :) Entä ne letrot, jos saisit niitä? Pitäisi aika helposti lääkäriltä irrota.

Niillä saisit oviksen näkymään voimakkaammin, että saisit sen bongattuakin:cheers
 
Tähti mä en jaksa testata ovista kun en sitä koskaa ole saanut kiinni. Menee rahat vaan hukkaan. Vaikka joskus mietinkin niitä rfsu testejä. Mutta lapsi tulee ilman tikkujakin jos on tullakseen. Vauvakuume tosin nostelee taas päätään. Hyvä mulla näinkin, mutta olisihan se kiva.

Ja se kaverin kokemus jotenkin sai pelkäämään kaikkea... Ajattelin mennä ovelle vkl kun on äitienpäiväkin. Vien suklaata ja kukkia. Ei haittaa vaikkei sisään päästäisi. Haluan halata ja kysyä tarviiko tukea tai jotain. Niin surullista kun olisi ollut ensimmäinen äitienpäivä toisella. Toki hän äiti on mutta nyt vaan suru kulkee mukana.
Äiti ilman lasta. Ja kyllä suru kulkee mukana loppuelämän. Ihanaa, kun menet. Arvostan.

Monesti ihmiset ovat mukana, kun menetys tapahtuu ja on vielä tuore, mutta kun aikaa kuluu ei ketään enää kiinnosta. Muille asia painuu unholaan, muttei vanhemmille koskaan.
 
Selitystä en ole saanut, että miksi ei
Tosi kummallista, luulisi että perustelut löytyisi. Kun kysyin pari viikkoa sitten dextrassa voinko DHEA:n syönnin lisäksi tukea alku- ja loppukierroa pehmeästi kesän miettimistauon ajan, sain saman tien reseptit sekä letrozoleihin että teroluteihin. :scratch Mä olen huono munija, ja nykyään tiputtelen loppukierrosta.

On muuten jotenkin lohdullista että reseptit odottaa apteekissa mikäli hommat ei mene niinkuin strömsössä.
 
Mä kävin äsken ekaa kertaa vyöhyketerapiassa, pääsin harjoitusasiakkaaksi. Jalkaterien heijasteita
käsiteltiin ja ai että, kun ottikin kipeää varsinkin stressipisteisiin ja kilpparipisteisiin. No ei ollut
mikään ylläri, että olen stressaantunut ja kilpparikin vajaalla ollut jo pitkään. Torstaina uusiksi. Katotaan,
mitä vaikutuksia tämän päivän tuokiolla mahtaa kehoon olla :rolleyes:
 
Muokattu viimeksi:
Mä kävin äsken ekaa kertaa vyöhyketerapiassa, pääsin harjoitusasiakkaaksi. Jalkaterien heijasteita
käsiteltiin ja ai että, kun ottikin kipeää varsinkin stressipisteisiin ja kilpparipisteisiin. No ei ollut
mikään ylläri, että olen stresaantunut ja kilpparikin vajaalla ollut jo pitkään. Torstaina uusiksi. Katotaan,
mitä vaikutuksia tämän päivän tuokiolla mahtaa kehoon olla :rolleyes:
Koskas sulla seuraava kontrolli? Mulla menee aina liikatoiminnalle synnytysten jälkeen. Nyt toivon, ettei tämä hipaisu vedä taas sekasin. Mulla vasta syksyllä seuraava, mutta taidan kyllä aikaistaa.
 
Koskas sulla seuraava kontrolli? Mulla menee aina liikatoiminnalle synnytysten jälkeen. Nyt toivon, ettei tämä hipaisu vedä taas sekasin. Mulla vasta syksyllä seuraava, mutta taidan kyllä aikaistaa.

Kuukauden päästä seuraava. En ollut käynyt liian pitkään aikaan kontrollissa ja kun viime marraskuussa vihdoin menin,
oli toinen arvo pielessä ja tammikuussa se oli vielä enemmän pielessä. Valitin sydämen tykytystä, niin omalääkäri pyysi sydänfilmiin ja otettiin laajat verikokeet. Filmistä ei löytynyt mitään poikkeavaa ja kaikki arvot ok, paitsi tsh. Nyt on parempi olo, kun siirryin ottaan lääkkeen iltaisin ja oon myös rautakuurilla ainakin seuraaviin verikokeisiin asti. Thyroxin mulla ollut käytössä jo 8 vuotta.
 
Takaisin
Top