----45+++++ kuumeiset

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Harvalla meistä on ikäisessään tuttavapiirissä vauvakuumeisia ystäviä, joidenka kanssa voisi jakaa aiheiseen liittyvää, joten e-vertaistuen tarve tässä ikäryhmässä on erityinen.

Ainakaan minä en ole kehdannut koskaan mainita aiheesta mitään lähipiirilleni. Ainoastaan miehen kanssa olemme käyneet läpi kaiken vastoinkäymisineen.
 
En minäkään ole oikeassa elämässä tavannut samassa tilanteessa olevia. Oikeassa elämässä kun ihmiset tuppaavat kertoa vauvahaaveistaan vasta kun plussa on jo tikussa. Yksi kaveri kertoi aloittavansa yrityksen, ja hänellä sitten tärppäsi heti ensimmäisestä kierrosta luomuna. :bored:

Yritä siinä sitten löytää vertaistukea. :wtf:
 
Palataanpa ruotuun. :rolleyes: Kp16 ja luulenpa että mulla onkin ovis vasta nyt. Limat tuli takaisin ja nyt sattuu alavatsaan tosi tujusti. Toivottavasti toissailtaiset siemenet riittää...
 
Jos mä olisin valehenkilö, olisin kyllä valinnut jonkun hohdokkaamman ammatin kuin opettaja :grin Nimim. Lähestyvät arvioinnit stressaavat :wtf: Ja närästys iski taas :sour:
 
Plussaa plussaa! Sinne tänne ja tuonne!

Täällä loppuodotus alkaa, saa kaivella jo seminöörin hanskat kaapista ja valmisteutua ongelmiinkin. Viikko enää kilistelyihin :woot:! Siitä sitten kolme viikkoa eteenpäin synnytellään niin maan perusteellisesti :)! Happy happy :wacky:. Äitienpäivänä pitäisi olla kaikki viimeistään ulostautuneet.
Siinä vois vetästä komean tuplaviivan tikkuun.. :smiley-angelic001
 
Mä en suoriltaan tunne kuin yhden satuilijan, mutta kollega sanoi tuntevansa erään
nuoren miesopettajan, joka kehuskelee töissä oppilaille ja kollegoille maailmanmatkoillaan,
kuinka on käynyt vaikka ja missä ja viettänyt aikaa monessa paikkaa. Jossain vaiheessa
kollegani oli todennut, etteivät ne voi pitää paikkaansa, koska tämä tyyppi oli vasta 25.
Hän ei myöskään hoitanut töitänsä kovin hyvin, joten työsuhdetta ei jatkettu ja kollegani
pelkäsi, että hänet palkataan meille, kun oli sopiva paikka auki. Ei onneksi palkattu.
 
Jos mä olisin valehenkilö, olisin kyllä valinnut jonkun hohdokkaamman ammatin kuin opettaja :grin Nimim. Lähestyvät arvioinnit stressaavat :wtf: Ja närästys iski taas :sour:

Helena80 :) Olet ihan oma itsesi, kuten me muutinkin täällä :)

Kyllä ihminen saa olla sellainen, kuin on :)
Ei tarvitse muiden mieliksi olla erilainen.

Satujakin maailmaan mahtuu ja erilaisia tulkintoja asioista. Niin kauan, kun ei puhuta muista pahaa ja keksittyjä juttuja, ei saduista ole haittaa. Lapset etenkin rakastavat satuja, kaikenlaisia sellaisia.
 
Mulla on kyllä samanikäinen ystävä, joka kuumeilee. Nyt olen kyllä ihmeissäni, kun ihan suuttui mulle, kun raskauduin. Oltiin raskaana vuonna 17 molemmat, hän menetti alkuraskaudessa ja minä myöhemmin. Ymmärrän minä, että sattuu toisen onnistumiset, mutta eihän minullakaan ole mitään takuuta siitä, että tuleeko tästä mitään. Nuorena hän raskautui ehkäisyn läpi ja teki abortteja montakin. Minä en raskautunut ilman ehkäisyäkään. En oikein tiedä mitä ajatella.

Ompa ikävää.. Ystäväsi kipuilee omaa tilannettaan ja ei pysty iloitsemaan ystävän puolesta ennenkuin on ”omat laineet laskeutuneet”. On tämä lisääntyminen ja vauvominen herkkää hommaa. Toivottavasti ystäväsi pystyy iloitsemaan sinun raskaudesta ajan kanssa.

Miten alkuraskaus on mennyt? Joko ukkeli on kuullut ihanat uutiset?
 
:greet025 Hihh-hei! Alkio on mennyt eteenpäin ja on tänään siis 5 päiväinen sanottiin Klinikalta :)

Alkio ei kuitenkaan ole vielä blasto.

Suski75, olen kyllä ollut hyvin tyytyväinen Klinikkaan tähän saakka, reilu vuosi hoitoa takana.

Ainoa moitteen sana tulee tuosta tilanteesta, jossa Motto78 pelasti "livenä" tämän koko IVF hoidon:gen053
 
Mulla on kyllä samanikäinen ystävä, joka kuumeilee. Nyt olen kyllä ihmeissäni, kun ihan suuttui mulle, kun raskauduin. Oltiin raskaana vuonna 17 molemmat, hän menetti alkuraskaudessa ja minä myöhemmin. Ymmärrän minä, että sattuu toisen onnistumiset, mutta eihän minullakaan ole mitään takuuta siitä, että tuleeko tästä mitään. Nuorena hän raskautui ehkäisyn läpi ja teki abortteja montakin. Minä en raskautunut ilman ehkäisyäkään. En oikein tiedä mitä ajatella.
Tämä on kaiketi ihan tavallista vaikka minä en ole koskaan ymmärtänyt, sillä eihän yhden raskaus ole muilta pois. Minulla on muutamia ystäviä, joiden en tiennyt kuumeilevan mutta kun kerroin plussasta olivat ihan innoissaan ja kertoivat omasta yrityksestään. Tulosta heillä ei ole tullut, mutta ovat osanneet iloita minun onnistumisestani.
Tässäkin ihmiset ovat niin erilaisia. Ehkä jättäisin omaan arvoonsa tuollaiset loukkaantumiset, tokenee jos tokenee ja jos ei, niin menköön.
 
Mulla on kyllä samanikäinen ystävä, joka kuumeilee. Nyt olen kyllä ihmeissäni, kun ihan suuttui mulle, kun raskauduin. Oltiin raskaana vuonna 17 molemmat, hän menetti alkuraskaudessa ja minä myöhemmin. Ymmärrän minä, että sattuu toisen onnistumiset, mutta eihän minullakaan ole mitään takuuta siitä, että tuleeko tästä mitään. Nuorena hän raskautui ehkäisyn läpi ja teki abortteja montakin. Minä en raskautunut ilman ehkäisyäkään. En oikein tiedä mitä ajatella.

Vastavirran akka :) Onko tämä se sama ystävä, joka käynyt parhaillaan läpi IVF-hoitoa?
 
Takaisin
Top