----45+++++ kuumeiset

Oma suhteeni ei ole ollut helppo. Rajoista on väännetty aikanaan kovaankin ääneen. Mietittiin silloin, ettei tästä tule yhtään mitään. Sitten päätettiin kuitenkin pysyä yhdessä. Kumpikin on oppinut ymmärtämään toista ja osataan antaa tilaa toisillemme. Nykyään yhteiselo on helppoa. Toinen on niin ennalta arvattava, ettei yllätyksiä synny. Paitsi nyt tämä plussa, mitä joutunut pimittämään.

Vastavirran akka :wink Hienoa, että saitte suhteen toimimaan. Toivon, että saat etäisyyttä anoppiin, ettei se hiiviskele ilman lupaa nurkissa.
 
täällä palstalla en ole harrastanut tätä liioittelua. Negan kanssa sitä
ei oikein voi tehdäkään :wideyed:

Helena80 :) Et missään tapauksessa. Olet niin jalat maassa oleva henkilö, harvoin näitä tulee vastaan :)

Et hätkähdä ihan pienestä, tai edes suuremmasta.

Tätä luonnetta opettaja tarvitsee.
 
Mä oon valitettavasti vähän liioittelija. Oon oppinut sen äidiltäni ja meni pitkään aikuisuuteen
ennen kuin tajusin, miten asioita pitäis kertoa. Mun äiti aina vähän liioitteli ja väritteli, mut
en kutsuisi sitä valehteluksi vaan omien johtopäätösten tekemiseksi näkemistään asioista.
Harrastan itsekin vielä samaa, mutta nyt yleensä kaikessa hiljaisuudessa. Tosin viimeisin
tällainen oli, kun kollega laittoi viestin, et onkohan meidän toinen kollega raskaana. Luuli
mun huomanneen jotain. Hän oli ohi kävellessään kuullut jonkun töissä sanovan toiselle,
että siinä vaiheessa maha jo vähän painaa. Nyt me luullaan kumpikin, et hän on raskaana
ja seuraavaksi kuikuillaan mahaa salaa. Semmottinen salatut elämät on toi koulumaailma :grin:rolleyes:

Mua alkoi niin naurattaa tuo liioittelu. Anopillani myös tämä tapa. Sanoi kun joutui meillä.eräillä synttäreillä odottaa kahvia niin kauan että kaikki vieraat oli paikalla niin oli kertonut pojalleen ettei ollut saanut meillä.kahvia ollenkaan :mad::hilarious:
 
Tämä palsta on niin ihanan elämän makuinen mahtavine persoonineen! Ihan mahtavaa miten tyypit tsemppaa toisiaan monessa eri asiassa. Vaikka itellä ollut välillä tosi hektistä ja älytön kiire etten oo ehtiny kirjoitella niin oon kuitenkin yrittäny säännöllisesti käydä kurkkimassa kuulumisia.

Peppipupulle mahtavaa & rentoa reissua! Kaikille mukavaa viikonloppua ja vauvatoiveiden toteutumista!
 
Tämä palsta on niin ihanan elämän makuinen mahtavine persoonineen! Ihan mahtavaa miten tyypit tsemppaa toisiaan monessa eri asiassa. Vaikka itellä ollut välillä tosi hektistä ja älytön kiire etten oo ehtiny kirjoitella niin oon kuitenkin yrittäny säännöllisesti käydä kurkkimassa kuulumisia.

Peppipupulle mahtavaa & rentoa reissua! Kaikille mukavaa viikonloppua ja vauvatoiveiden toteutumista!

M-M :) Samaa mieltä! Tämä on suorastaan maailman paras paikka:p

Työrumban ja yrittämisen keskellä, pikkulapsi perheessä, saa olla hetken muussa maailmassa ja purkaa myös omia tuntojakin...

Aina on ihana jokko täällä vastassa!:Heartpink

Suuresti tsemppiä meille kaikille!!:cheers
 
Tähdellä on huikea tapa saada kaikki osallistumaan. Siihen kuuluu kummalliset kysymykset ja omalaatuiset faktat joita ei voi olla kommentoimatta.
Henkkoht on mulle ihan se ja sama onko kukaan muu(itseni lisäksi) oikea henkilö täällä, ihania te olette kaikki  :Heartred:Heartred:Heartred:Heartred:Heartred:Heartred:Heartred:Heartred:Heartred:Heartred

Mitään pankkitunnussalaisuuksia ei täällä kuitenkaan jaeta, mikä suuri uhka olisi siis joku skoijarikaan? (tämä kysymys ei sulle tähti :wink)

Lambi :) Otan tämän suurena kohteliaisuutena ja oppina. Arvostan mielipidettäsi suuresti. Jospa vaihdan vielä tämän siiviittämänä alaa tuolta tylsästä konttorista eri tehtäviin:happy:

Miljoonasti plussaa sinne!!! :cheers:cheers:cheers

Kohta olet jo testannut ovista:rolleyes:
 
Last edited by a moderator:
Ei paras päivä..Miehen kädessä murtuma todettu ja luutuminen kestää viis
viikkoa. Saatoin saada ylinopeussakot äsken Tampereella ja näyttää siltä,
että kp1 on alkamassa :sad001
 
Voi Helena, eipä tosiaan paras päivä :sad001 Sympatiaa.

Näin unta, että testasin selkeän plussan. Hetken kestänyt euforia vaihtui pettymykseen, kun tajusin että se olikin ovistesti. Näin on käynyt kerran oikeassa elämässä, kun vahingossa olin ottanut väärän testin ja sydän pysähtyi melkein haamusta. Pitää olla tarkka.
 
Voi Helena :Heartred Huomenna on varmasti paljon parempi päivä. Ehkä suklaa auttaa.

Tuohon introvertti-ekstrovertti keskusteluun liittyen. Minusta se on täysin keinotekoinen jaottelu. Ainakin itse olen molempia. Viihdyn hyvin yksin, olen ehkä ihan parasta seuraa itselleni mutta seurassa en ole erityisen hiljainen enkä syrjäänvetäytyvä, useimmat minut tuntevat ihmiset ehkä kuvailisivat enemmänkin jyräksi. En nauti huomiosta huomion vuoksi, mutta ei minua haittaa tai jännitä puhua suuressakaan ryhmässä tai yleisön edessä. Väsyn kyllä ihmisjoukossa nopeasti.
 
Kiitos kaikille :Heartred

Vois muuten asiat olla huonomminkin. Törmäsin melkein eilen liikenneympyrässä toiseen autoon, kun joku leidi ajoi luuri korvalla ympyrään katsomatta lainkaan vasemmalle ja kerkesin jarruttaa ennen törmäystä :wideyed:
 
On muuten ihan käsittämätöntä, kuinka moni ajaa kännykkä korvalla. Yhden kerran katsoin vastaantulevia autoja ruuhkassa, ja varmaan joka kolmannella oli luuri kädessä korvalla.
Saisivat poliisit ratsata noita useammin.
 
Plääh. Millähän sais itsensä paremmalle tuulelle. Tänään pääsen onneksi
kahvittelemaan kaverin kanssa, kun jouduin sen eilen perumaan miehen
lääkärireissun takia. Sitten pakkaamista reissua varten ja aamulla ennen
kuutta työpaikalle ja kohti Tallinnaa.
Kyllä kaverin kanssa kahvitteleminen varmasti auttaa, etenkin jos on kyseessä leivoskahvit.
 
Outoa on kyllä, jos ovat teroja syöttäneet ja tienneet jo suoraan, ettei perjantaina ole siirtoa. Toivotaan alkiolle sisua selvitä pakastuksesta.

Vastavirran akka :) Terolut on tukilääkitys. Terot lopetettiin, kun siirtoa ei voitukaan tehdä. Imeisesti alkion kehitystä ei voi ennustaa, koska alkiot ovat erilaisia.

Ei voi etukäteen sanoa, että alkio on tiettynä päivänä tietyssä vaiheessa.

Eikös näissä IVF hoidoissa edetä aina oletuksen mukaan?:rolleyes: Katjjusha tietäisi näistä kaiken ja vielä vähän vielä enemmän. Harmi, ettei Katjushasta ole kuulunut aikoihin....

Nyt siis alkiota seurataan 7päiväiseksi saakka ennen pakastusta.
 
Plääh. Millähän sais itsensä paremmalle tuulelle. Tänään pääsen onneksi
kahvittelemaan kaverin kanssa, kun jouduin sen eilen perumaan miehen
lääkärireissun takia. Sitten pakkaamista reissua varten ja aamulla ennen
kuutta työpaikalle ja kohti Tallinnaa.

Helena80 :) Yritän piristää sinua sillä, että miehellesi ei käynyt sen pahemmin. Paha on toki tuokin, mutta pahempaakin voi sattua.

Paranee, mutta ottaa aikansa.

Hyvää Pääsiäistä!!:chicken:
 
vatsa siis täysin kuralla, ja eilen sekä tänään aamulla närästys, joka palasi nyt juuri takaisin. Rasittavaa tää epätietoisuus.

Helena80 :) Teitkö vielä uutta testiä? Jännää:chicken:

Mulla myös tullut närästykset kuvioihin aina noin dpo3 jälkeen. Tässä kierrossa ei ole oireita, eikä voikaan, kun alkio ei ole sisällä, vaan labrassa. Närästyksen voi yhdistää kyllä tuohon hedelmöittymiseen ja sen jälkeisiin tapahtumiin:chicken:

Kertoo, että ainakin jotain on tapahtumassa....
 
Takaisin
Top