----45+++++ kuumeiset

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Oman kokemukseni perusteella saattaa kuitenkin joskus käydä niin, että asiakkaan tahtotila ei ole täysin selvästi kirjattu hoitosuunnitelmaan ja voi tulla tämän vuoksi väärinkäsityksiä. Itselleni kävi viimeksi niin, että klinikalla oli käsitys, että pgs tehdään ja minä odotin, että asiasta kysytään kuitenkin ennen kuin toimiin ryhdytään. Näytteenotto tehtiin kuitenkin ensin ja sen jälkeen tuli vain tieto, että homma hoidettu.

Pernilla :) Tätä tarkoitan...että itse ei tiedä.

Tosin, hyvää varmasti tarkoittavat :)
 
Mitäs mitäs täällä nyt riehutaan?! Rauhaa kaikille! Mulla ainakin nämä hoitopalaverit oli täynnä uutta ja ihmeellistä asiaa, että kuvittelin aina voivani luottaa lääkäriin jos hoitoihin lähdemme ja en ajatellut kyseenalaistaa vaan mennä lääkärin ilmoituksien mukaan sekä lääkkeissä että hoidoissa. Ja en todellakaan muistanut palaverin jälkeen mitä sovittu tai selvitetty. Onneksi felicitaksella oli hyvä appi johon kirjattu aina kaikki sovittu/selvitetty ja näki sieltä noin pari tuntia käynnin jälkeen. Samoin hoitajille pystyi soittamaan aina ja tarkistamaan oliko asia miten. Dextrasta ei mulla kokemusta ja taas Ovumiasta käytiin puhumassa vaan lahjahoidosta.
Silti aika rajua alkaa syyyttämään suoraan valehtelusta Tähteä...
 
Mä oon kans aina sellainen, että uusissa tilanteissa menee suurin osa ohi jännityksen takia,
vaikka kuinka yrittäisin kuunnella. Jälkikäteen en muista oikein mitään ja sitten yritän
kysyä myöhemmin, että mitenkäs asiat menikään. Töissäkin unohtelee sovittuja
juttuja aina välillä, mutta kaikesta selviää aina kuitenkin :)
 
Ja musta ei kyllä koskaan ollut mitään puhetta että olisivat Virossa hoidossa. Kokoajan hän sanonut, että jos tämä hoito ei natsaa on ainoa paikka saada hoitoja sitten enää Viro. Voipi olla että luetaan taas viestejä eri silmillä.

Eniveis.. Mä en siis jää Tähden vaiheista lomamatkalla. Muut laittakaahan plussat jonoon ja loikatkaa junaan!
 
Ja musta ei kyllä koskaan ollut mitään puhetta että olisivat Virossa hoidossa. Kokoajan hän sanonut, että jos tämä hoito ei natsaa on ainoa paikka saada hoitoja sitten enää Viro. Voipi olla että luetaan taas viestejä eri silmillä.
Juuri näin Tähti on koko ajan sanonut, nyt nämä hoidot Suomessa niin pitkään kuin saa, sitten ainoa mahdollisuus lähteä Viroon.. kyllä nyt kohtuuttomasti WM hyökkäsi ja syytteli. Mäkin olen ihan hengästynyt noista Tähden hoidoista, en yhtään ihmettele että ensimmäinen IVF menee vähän opetellessa ja kaikkea ei sisäistä tai osaa kysyä.
 
Viimeiset sanani sanon nyt.
Sitten jätän teidät rauhaan.

Olen pahoillani, jos olen jonkun mielen pahoittanut.
Minun epäilykseni ei liity Viroon vaan jo monen kuukauden ajalle. Virosta olin väärässä. Se on selvää.

Minun epäilykseni koskee ihan kaikkea tähden kirjoittelua.
En ole ainoa joka epäilee kirjoituksia. Mutta siitä ei sen enempää.

Mä ymmärrän jos ihminen välillä unohtelee jotain ja sekoittaa asioita jne.
Mutta kun tätä tapahtuu niin usein ja jopa perättäisissä viesteissä, että valitettavasti mun epäilykset on heränneet
Ja tämä on minun ongelmani. En niin sanotusti pysty antaa mennä toisesta korvasta ulos ja toisesta sisään.

Ja kun itsellä on olo, että joku satuilee niin parasta on, että poistun ryhmästä enkä täällä enää aiheuta mielipahaa kenellekään.

Teille kaikille toivon jatkossa kaikkea hyvää ja tietysti plussia :-)
 
Viimeiset sanani sanon nyt.
Sitten jätän teidät rauhaan.

Olen pahoillani, jos olen jonkun mielen pahoittanut.
Minun epäilykseni ei liity Viroon vaan jo monen kuukauden ajalle. Virosta olin väärässä. Se on selvää.

Minun epäilykseni koskee ihan kaikkea tähden kirjoittelua.
En ole ainoa joka epäilee kirjoituksia. Mutta siitä ei sen enempää.

Mä ymmärrän jos ihminen välillä unohtelee jotain ja sekoittaa asioita jne.
Mutta kun tätä tapahtuu niin usein ja jopa perättäisissä viesteissä, että valitettavasti mun epäilykset on heränneet
Ja tämä on minun ongelmani. En niin sanotusti pysty antaa mennä toisesta korvasta ulos ja toisesta sisään.

Ja kun itsellä on olo, että joku satuilee niin parasta on, että poistun ryhmästä enkä täällä enää aiheuta mielipahaa kenellekään.

Teille kaikille toivon jatkossa kaikkea hyvää ja tietysti plussia :)

Wheelchair Mama :) Harmi, että tunnet näin.

En satuile, vaan ollaan aika erilaisia.

Ainakaan en koe, että olisin aiheuttanut mielipahaa mitenkään. Et ole sinäkään.

Hyvää jatkoa ja plussaa matkaan!:cheers
 
:greet025 Heissan kaikki!
Täällä on kyllä ollut mitä parhaimpia fiiliksiä, vaikka raskautumisprosentit on tosi tiukassa.

On mukaansa tempaavia juttuja ja huumorikin lentänyt!:p

Myös vertaistukea....:gen053

Joukko erilaisia ihmisiä.

Ei kukaan ole täydellinen, eikä kai tarvitsekaan:angelic:
 
Wheelchair Mama :) Harmi, että tunnet näin.

En satuile, vaan ollaan aika erilaisia.

Ainakaan en koe, että olisin aiheuttanut mielipahaa mitenkään. Et ole sinäkään.

Hyvää jatkoa ja plussaa matkaan!:cheers
Sulla on kyllä huikea optimismi:happy:!
Ei voi muuta sanoa.

Moni (tai minä ainakin) olisi jo hyökkinyt takaisin ja sylkenyt tulta ja tulikiveä moneen suuntaan :smiley-angry026. Mutta näin me ollaan kaikki omanlaisiamme,ihan reaktioista faktatiedon hankkimistarpeeseemme. Veikkaan että tämä ketju ilman tähteä (ei toki olisi olemassakaan) olisi ainakin 600sivua lyhyempi :whacky011. Tähdellä on huikea tapa saada kaikki osallistumaan. Siihen kuuluu kummalliset kysymykset ja omalaatuiset faktat joita ei voi olla kommentoimatta.
Henkkoht on mulle ihan se ja sama onko kukaan muu(itseni lisäksi) oikea henkilö täällä, ihania te olette kaikki  :Heartred:Heartred:Heartred:Heartred:Heartred:Heartred:Heartred:Heartred:Heartred:Heartred

Mitään pankkitunnussalaisuuksia ei täällä kuitenkaan jaeta, mikä suuri uhka olisi siis joku skoijarikaan? (tämä kysymys ei sulle tähti :wink)
 
Minulla oli yläasteella kaveri, joka kertoi kaikenlaisia satuja esim. siitä, että kävi joululomalla ohimennen avosydänleikkauksessa (josta ei jäänyt edes arpia) ja viikonloppuna isänsä arkeologisilla kaivauksilla Venezuelassa, oli kuitenkin perjantaina ja maanantaina koulussa normaalisti... ihan viihdyttäviä ne jutut olivat, ei siinä mitään, ja todella monipuolisesti lahjakas ja luova ihminen. Uskoin todella kauan niihin juttuihin, ja hetken aikaa oli petetty olo kun tajusin, että satujahan ne olivat, ja että suurin osa luokasta tajusi kyllä ne saduiksi, vaikka koskaan eivät sitä ääneen sanoneetkaan. Mutta senkin jälkeen oltiin kavereita, kunnes menimme eri lukioihin. Ei se nyt niin hirveästi haitannut, ja moni tykkäsi niitä juttuja kuunnella.
 
Muokattu viimeksi:
Sulla on kyllä huikea optimismi:happy:!
Ei voi muuta sanoa.

Moni (tai minä ainakin) olisi jo hyökkinyt takaisin ja sylkenyt tulta ja tulikiveä moneen suuntaan :smiley-angry026. Mutta näin me ollaan kaikki omanlaisiamme,ihan reaktioista faktatiedon hankkimistarpeeseemme. Veikkaan että tämä ketju ilman tähteä (ei toki olisi olemassakaan) olisi ainakin 600sivua lyhyempi :whacky011. Tähdellä on huikea tapa saada kaikki osallistumaan. Siihen kuuluu kummalliset kysymykset ja omalaatuiset faktat joita ei voi olla kommentoimatta.
Henkkoht on mulle ihan se ja sama onko kukaan muu(itseni lisäksi) oikea henkilö täällä, ihania te olette kaikki  :Heartred:Heartred:Heartred:Heartred:Heartred:Heartred:Heartred:Heartred:Heartred:Heartred

Mitään pankkitunnussalaisuuksia ei täällä kuitenkaan jaeta, mikä suuri uhka olisi siis joku skoijarikaan? (tämä kysymys ei sulle tähti :wink)

Lambi :) Sinä olet IHANA, kiitos!:Heartpink:Heartbigred

Ja kiitos kaikille....:Heartblue :hug013
 
Onpa ollut ikävänsävyistä keskustelua.

Elämäntilanteet ja ihmiset ovat erilaisia. 45+ ja vauvakuume ei ole ihan helppo yhtälö. Kun siihen vielä lisätään ivf-hoidot, ollaan jo hipomassa ennätyksiä.

Omien ivf-hoitojeni aikaan ei ollut vielä sovelluksia ja omakantoja, joista olisi voinut tarkistaa tuloksia tai hoitosuunnitelmia. Nykyisiinkään e-systeemeihin ei ole kaikkea kirjattu. Hoitoihin liittyviä asioita googlasin hyvin ahkerasti ja laajasti. Siitäkin huolimatta tuli väärinkäsityksiä ja annoin siitä toki hoitohenkilökunnalle palautetta, jonka ottivat kiitollisina vastaan.
 
Muokattu viimeksi:
Mä olen vähän Lambin linjoilla. Tämä on paikka jonne voi purkaa tuntojaan ja saada vertaistukea, eikä se ole missään sanottu että vastaajat olisivat oikeita henkilöitä. Netissä ei voi mennä takuuseen kenestäkään. Pääasia on että on tunne vertaisten joukkoon kuulumisesta ja tuetuksi tuleminen. Se täällä kyllä mielestäni toteutuu vallan mainiosti ja minulle se ainakin riittää. Ketään teistä en kuitenkaan ole yhtiökumppaniksi kyselemässä tai vihille viemässä.
Toki näitä keskusteluja en ole niin pitkään seurannut kuin monet teistä, enkä siis kaikkia käänteitä tiedä. Silti.
 
Minulla oli yläasteella kaveri, joka kertoi kaikenlaisia satuja esim. siitä, että kävi joululomalla ohimennen avosydänleikkauksessa (josta ei jäänyt edes arpia) ja viikonloppuna isänsä arkeologisilla kaivauksilla Venezuelassa, oli kuitenkin perjantaina ja maanantaina koulussa normaalisti... ihan viihdyttäviä ne jutut olivat, ei siinä mitään, ja todella monipuolisesti lahjakas ja luova ihminen. Uskoin todella kauan niihin juttuihin, ja hetken aikaa oli petetty olo kun tajusin, että satujahan ne olivat, ja että suurin osa luokasta tajusi kyllä ne saduiksi. Mutta senkin jälkeen oltiin kavereita, kunnes menimme eri lukioihin. Ei se nyt niin hirveästi haitannut, ja moni tykkäsi niitä juttuja kuunnella.
Minulla oli joskus kaveri, joka kertoi mm että heidän kotitalonsa oli 5-kerroksinen. Kun joku huomautti että eihän siinä ole kuin kaksi kerrosta, niin hän osasi muuttaa kertomusta niin, että ne kolme kerrosta olivat maan alla. Oli toki muitakin mielenkiintoisia kertomuksia joista otsallaankin näki, että ei ihan totuutta hipovia mutta kuuntelin mielenkiinnolla.
 
Takaisin
Top