----45+++++ kuumeiset

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Missä viipyy Suskin ultrakuulumiset?
Kaikki kunnossa, tyttö tulossa ja vastasi viikkojaan täysin. Tänään on työpaikan virkistyspäivä, joten ei ole ollut aikaa laittaa mitään palstalle, nytkin pitäisi kuunnella ulkomaalaisten partnereiden esittelyjä, mutta mä räplään kännykkää... :wacky:
Laitan kuvia kun pääsen kotiin.
 
Kaikki kunnossa, tyttö tulossa ja vastasi viikkojaan täysin. Tänään on työpaikan virkistyspäivä, joten ei ole ollut aikaa laittaa mitään palstalle, nytkin pitäisi kuunnella ulkomaalaisten partnereiden esittelyjä, mutta mä räplään kännykkää... :wacky:
Laitan kuvia kun pääsen kotiin.

Susk75 :) Onnea!:Heartpink
 
Vastavirran akka :) Kaikki menee oikein hyvin, usko pois!:happy:

Mulle tuli ihan hetki sitten tunne, että pitää hankkia raskaustestejä, joten olen matkalla niitä ostamaan:p

Tuo tunne valtasi mut niin voimakkaasti, että jospa niille on oikeasti käyttöä ensiviikolla.
Olo on niin tyttömäinen:angel12, että tyttöäkö tässä nyt etänä odotan:grin

Tammikuun tyttönen tulee teidän kultamunasta! Toivon todella niin!
 
Kaikki kunnossa, tyttö tulossa ja vastasi viikkojaan täysin. Tänään on työpaikan virkistyspäivä, joten ei ole ollut aikaa laittaa mitään palstalle, nytkin pitäisi kuunnella ulkomaalaisten partnereiden esittelyjä, mutta mä räplään kännykkää... :wacky:
Laitan kuvia kun pääsen kotiin.

Paljon onnea! Mahtavia uutisia :Heartpink
 
Onnea Suski, ihan mahtavaa!!! :smiley-angelic003

Herranjesta mä hukun tähän limaan! Nyt jos ei ole hedelmällistä, niin ei koskaan, siementä vakoon! Lämmittelin ukkoa tossa jo vähän ja ainakaan äsken ei potenssin kanssa ollut ongelmia, pöksyt jalassa :smiley-angelic006Eikun pöksyt pois ja satulaan!
 
Jaa-a, kylvetty on, mutta jäikö vakoon mitään..? Lämmittelyt suju vähän liiankin tehokkaasti ja hyppäsin kiiruusti satulaan, mikä ei ehkä optimaalisin asento. Mies laukes, mutta miten musta tuntuu, ettei mitään valu ulos... hujahtiko ne kaikki kohdunsuulta sisään vai tuli takaisinpäin ukon alavatsalle? No ehkä sinne jokunen päätyi oikeaan osoitteeseenkin :smiley-ashamed004 Ja sit toivoa, että muna irtoaa lähiaikoina. Uusintaa tuskin huomenna tulossa.
 
Hannuli, jospa miehellä oli niin voimakas laukaus että valuu ylimääräiset ulos vasta tänään. Hyvä kylvöaika kyllä. Toivotaan että munis irtoaa lähipäivinä.

Täällä ollaan kotosalla. Lapsella korvatulehdus, putkitettu korva vuotaa.. Harmi tietenkin että lapsi kipeänä, mutta ihanaa kun ei oo kiire minnekään ja saa rauhassa vaan olla pikkusten kans kotona. Tosi kuormittavat viime viikot ollut opinnäytetyön julkaisun ja kypsyysnäytteen kanssa, iski todellinen jälkiuupumus. Nyt ihanaa vaan olla kotona ja leikkiä pikkusten kans.

Hain postista eilen Inocaps-läjän ja ubikinonit, tilasin 3 kk:n "kuurin". Toivotaan että on positiivisia vaikutuksia!

Hyviä kylvöjä kaikille, munien kasvattelua ja iloista mieltä!
 
Takaisin
Top