----45+++++ kuumeiset

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla on Clearbluen herkkiä testejä sekä Sofin raskaustestejä. Herkillä tullut nyt negaa.
Kai ne ihan hyviä testejä on? Siis noi herkät.

Mulla nyt dpo16, jos ovisplussa oli silloin, kun luulin.

Aamulla töissä oli vatsa siis täysin kuralla, ja eilen sekä tänään aamulla närästys, joka
palasi nyt juuri takaisin. Rasittavaa tää epätietoisuus.
 
Mä olen harrastanut jo pidempään verkkokauppojen äitiysmallistojen selailua. Toiveikasta ja aika noloa.

Sama :p:rolleyes:

Tähti, en ole käyttänyt letroja viime kesän jälkeen, silloin söin 6 kiertoa. Luomuna mennään, vain luget tukena loppukiertoon jos on toivoa tärpistä. Ovista tikutin satunnaisesti, mutta en saanut kiinni. Limojen ja kipujen perusteella päättelen sen olleen eilen, tänään on jo ihan kuivaa eikä juimi muniksia.
 
Minä taas elän toivossa, ettei tarvitsisi ostaa juuri mitään äitiysvaatteita. Mieluummin säästän sen rahan johonkin muuhun. Tosin nyt olen jo ostanut kahdet äitiysfarkut ja yhden siistimmän äitiysmekon asiakaspalavereja varten. Toivottavasti nämä riittävät.

Esikoisen odotusajasta olin säästänyt farkut ja sukkahousut, valitettavasti farkut ovat nyt aivan liian isot, koska painan 10 kg vähemmän kuin silloin. Sukkahousut pysyvät joten kuten jalassa.
 
Minä ostin yritysaikana mekkoja sillä ajatuksella, että mahtuu sitten raskaanakin. No ei mahtunut ! Olin niin näyttävä ilmestys että jo ennen np-ultraa loisti vatsa kauas ja rakenneultran aikoihin aloin näyttää jo loppusuoran odottajalta ja loppusuoralla olinkin suoranainen nähtävyys. Lapsivettä oli runsaasti ja kokoarvio yli 5kg, joka onneksi oli väärä arvio, mutta sekä ultra että ulkonäkö tuki oletusta. Raskauskiloja ei tullut enempää kuin aiemmistakaan, mutta vatsa oli komeampi.
 
Minulla sama, että nyt puolessavälissä näytän jos siltä, että raskaus on jo loppupuolella. Mutta toisaalta kun kaapissa on paljon vaatteita ajalta kun oli 10 kg lihavampi, mahtuvat ne kaikki minulle. Ainoastaan tavalliset farkut eivät toimi, koska ne puristavat mahan kohdalta ja ovat muualta löysät.
 
Henkinen paine on isompi kuin fyysinen paine palleissa... Kyllä tuo yksin kotonaan saa lastit purettua, ja olen sanonut hänelle että on hyvä parin päivän välein uusiakin varastoja, että siittiöt pysyy hyvälaatuisina. Olen leikkisästi aina muistuttanut *laadunvalvonnallisista toimenpiteistä*, se kuulostaa hauskemmalta kuin ”ootko muistanu runkata?” :wink

Sain siemeniä kyllä! Pienellä lääkeruiskulla vaan toimitus oikeaan osoitteeseen :)

Onhan niitä valtavasti naisia, jotka eivät kykene laukeamaan ollenkaan, tai eivät kykene laukeamaan yhdynnässä. Sitä ei jostain syystä pidetä niinkään erikoisena. Mutta on olemassa myös miehiä, jotka ovat herkkiä. Ja toisaalta olen niin onnellinen että olen löytänyt kaltaiseni herkän miehen, en sitä ominaisuutta haluaisi ikinä hänestä pois, en mistään hinnasta. Ehkä me avaudumme toisillemme pikkuhiljaa. (Vasta 8kk yhteistä matkaa takana.) Herkkyys vaatii puolisolta empatiakykyä, kärsivällisyyttä, ja kykyä hyväksyä asioita joita ei voi kontrolloida. Minä koen vahvasti, että tämä mies on annettu mulle erityisesti juuri opettamaan kontrollista irti päästämistä, hyväksymistä ja kärsivällisyyttä. Ja siinä on mulle tekemistä...

Niin ja eiks he sano jotta aivot on suurin sukupuolielin. Eli jos siellä joku vaivaa niin saattaa vaikuttaa esim.laukeamiseen. Mutta ihailtavaa yritystä mieheltäsi. Kuulostaa että hän tosiaan haluaa lapsen. Ja onneksi on kuppikeino ja onneksi sillä onnistuitte. Hienoa!
 
Motto, ootko testannu tälle aamulle? Peukut on pystyssä!
Mä unohdin! :hilarious: Kömmin aamukoomassa kuudelta vessaan ja testimateriaali meni hukkaan. Oon tosin tänään etätöissä, joten pidättelen asianmukaisesti ja testaan puolenpäivän aikoihin.

Ruskea tuhru on korvautunut hennon vaaleanpunaisella juoksevalla vuodolla, joten pidän toivoa yllä myös kierron normaalista käynnistymisestä.
 
Kp 31/29-32. Vatsakipuja on ja turvottaa. Menkkoja ei näy. Kohta
töihin ja illalla täytyy taas seurailla olotilaa. Viikonloppuna
pakkailua leirikoulua varten ja maanantaiaamuna sitten 6.30 bussilla
kohti Hesaa kollegan ja 22 oppilaan kanssa.

Tsemppiä jokaiselle <3
 
Takaisin
Top