----45+++++ kuumeiset

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Silloin kun tällainen suorituspaineblokki iski päälle, ei meillä kyllä auttaneet mitkään asennot ja kaikenlainen houkuttelu ja kysely jne vaan lisäsi paineita, vaikka kuinka koitti tehdä sen hienovaraisesti ja rennosti.

Mua jännitti kans, että mitä jos ei klinikalla onnistukaan, mutta siinä ei onneksi ollutkaan ongelmaa. Huh.

Tänään testasin jo negan dpo 11, pp 7. Virallinen testipäivä pp 14. Vielä on aikaa siis, mutta tuskinpa tästäkään mitään tulee. Vmäiset ”raskausoireet” päällä, kiitos lääkityksen. Oonkin nyt siis keskittynyt kaikkeen muuhun kivaa tässä elämässä ja erityisesti sellaiseen, mihin voin panostaa täysillä, jos vauvaa ei tule.

Meillä vielä 3 neljäpäiväistä ja 1 viispäiväinen pakkasessa, että sinänsä tää rumba jatkuu vielä jonkun aikaa. Oliskin joku takuu lopputuloksesta, mutta kun ei, niin suunnataan varuiks jo katsetta kohti lapsetonta elämää josta toteutetaan sitten muita unelmia.

Tähden ainokaiselle hurjasti onnea matkaan!
 
Joo, ei meillä oikeesti ainakaan auta seksissä, vaikka mitä kokeilis. Paineita tulee
joka tapauksessa. En mä silti tuota miestä mihinkään vaihtaisi, vaikka pulmia
onkin. Tulee sitten lapsi tai ei. Mut olisihan se kiva, jos sujuisi ilman paineita eikä
tulisi turhaa mielenpahoitusta.
 
Silloin kun tällainen suorituspaineblokki iski päälle, ei meillä kyllä auttaneet mitkään asennot ja kaikenlainen houkuttelu ja kysely jne vaan lisäsi paineita, vaikka kuinka koitti tehdä sen hienovaraisesti ja rennosti.

Mua jännitti kans, että mitä jos ei klinikalla onnistukaan, mutta siinä ei onneksi ollutkaan ongelmaa. Huh.

Tänään testasin jo negan dpo 11, pp 7. Virallinen testipäivä pp 14. Vielä on aikaa siis, mutta tuskinpa tästäkään mitään tulee. Vmäiset ”raskausoireet” päällä, kiitos lääkityksen. Oonkin nyt siis keskittynyt kaikkeen muuhun kivaa tässä elämässä ja erityisesti sellaiseen, mihin voin panostaa täysillä, jos vauvaa ei tule.

Meillä vielä 3 neljäpäiväistä ja 1 viispäiväinen pakkasessa, että sinänsä tää rumba jatkuu vielä jonkun aikaa. Oliskin joku takuu lopputuloksesta, mutta kun ei, niin suunnataan varuiks jo katsetta kohti lapsetonta elämää josta toteutetaan sitten muita unelmia.

Tähden ainokaiselle hurjasti onnea matkaan!
Meillä paineita vähensi se, että tehtiin suunnitelmia sen varalle, jos lasta ei tulekaan. Kun se näkymä oli myös hyvä, niin ei ollut pakkoa mihinkään suuntaan.
 
Meillä paineita vähensi se, että tehtiin suunnitelmia sen varalle, jos lasta ei tulekaan. Kun se näkymä oli myös hyvä, niin ei ollut pakkoa mihinkään suuntaan.

Meillä tavallaan ongelma on se, että alkuperäinen suunnitelma nimenomaan oli lapseton elämä, monestakin syystä.
Eli sitä mikä on edessä, on eletty jo 20 v. Ja se mitä jäädään vaille, on se se, minkä kaiken ylittävään kaipuuseen ja merkityksellisyyteen vasta havahduttiin.

Jep. Omaa tyhmyyttä.
 
Joo liputan vaihtoehtojen miettimiselle! Mullahan ei ole ollut pakkoa tässä yrityksessä mutta miehellä ei lapsia ja hänellä on todella iso vauvakuume. Meillä on se lahjasoluhoito backuppina ja muista ei vielä puhuttu. Mä olen tuon miehen valinnut tuli lapsia tai ei. Jos hän valitsee toisin jos meille ei lasta suoda, olkoon sitten niin. Ymmärrän ja jatkan matkaa. Nyt en vaan halua mitään negatiivista yritysajalle. Eli positiivinen mieli kaikille! Se auttaa varmasti enemmän kun tajutaankaan!
 
Ja pakko myöntää että mulle on kehkeytymässä jo vauvakuume. Katselen raskausmahoja ja pieniä lapsia kun nälkäinen juustoa. Mutta kuvitella en vielä osaa sitä tilannetta. Varmaan tekisi hyvää taas rauhassa miettiä sekin tilanne ja luoda se mieleen. Mulla tuollainen auttaa monesti saavuttamaan jotain mitä haluan kovasti. Yksityiskohtainen intensiivinen haaveilu.
 
Päivän horoskooppi :grin Menkkojahan mä tässä olen odotellut :yuck:

HÄRKÄ 21.4. – 20.5. Olet odottanut kauan erästä uutista, ja nyt se tulee. Se selkeyttää kaikkea parhaalla mahdollisella tavalla ja antaa sinulle eväitä uuden suunnan valitsemiseen.
 
Päivän horoskooppi :grin Menkkojahan mä tässä olen odotellut :yuck:

HÄRKÄ 21.4. – 20.5. Olet odottanut kauan erästä uutista, ja nyt se tulee. Se selkeyttää kaikkea parhaalla mahdollisella tavalla ja antaa sinulle eväitä uuden suunnan valitsemiseen.

Helena80 :) Tuliko ne siiis?
 
Jestas miten vilkkaasti täällä oli keskusteltu eilisen aikana! Monta sivua oli lukemista kun tulin Tähden munan kuulumisia katsomaan.
Toivotaan munalle hyvää jatkoa tästä eteenpäinkin!

Mulla dpo5, kp20. Pari päivää on ollut menkkatuntemuksia jotka tulee ja menee. Semmoisia ei yleensä ole ennenkuin ekana vuotopäivänä. Mihinkään tuntemuksiin en kuitenkaan luota oireina koska ne voi olla ihan mitä vaan. En muista että esikoisesta olis tuntunut yhtään mitään ennen plussatestiä.
 
Tähden munan kuulumisia katsomaan.
Toivotaan munalle hyvää jatkoa tästä eteenpäinkin!

Mulla dpo5, kp20. Pari päivää on ollut menkkatuntemuksia jotka tulee ja menee. Semmoisia ei yleensä ole ennenkuin ekana vuotopäivänä. Mihinkään tuntemuksiin en kuitenkaan luota oireina koska ne voi olla ihan mitä vaan. En muista että esikoisesta olis tuntunut yhtään mitään ennen plussatestiä.

Rauha80 :) Kiitos. Toiveikas olen:angel12, sillä Klinikalta sanottiin, että seuraava tapahtuma on siirto perjantaina. Elikä hyvältä munasolun tilanne näyttää :)

Tosin mitä vaan voi tapahtua munasolulle ennen siirtopäivää, mutta jos kaikki menee putkeen, niin siirto on todella perjantaina.

Plussa sinulle tähän kiertoon:cheers:cheers:cheers
 
Tähden uudenvuoden Kultamunalle nyt kaikki likoon!!! :smiley-bounce016

Täällä kp14 ja JÄÄTÄVÄT LIMAT!! Siis oikeasti, mulla ei oo tän kahden vuoden aikana tämmöistä ollut, oikeastaan edes limoja huomannut... nyt on pakko pitää suojaa ja eilen tuli pyyhkiessä oikein kunnon kananmunaklimpit :wacky: Muniksiakin juilii oikein tosissaan. Ihan kiva joo, mutta seksiä ollut muistaakseni joskus kk sitten. Viikonloppu meni reisille, yllätys, riidan takia. Tänään kutsuin ukon meille ja on se kumma jos ei peitto heilu ! Tai keittiön pöytä, tai ihan mikä paikka vaan, kunhan spermat saan sisään :smiley-angelic001
 
Tähden uudenvuoden Kultamunalle nyt kaikki likoon!!! :smiley-bounce016

Täällä kp14 ja JÄÄTÄVÄT LIMAT!! Siis oikeasti, mulla ei oo tän kahden vuoden aikana tämmöistä ollut, oikeastaan edes limoja huomannut... nyt on pakko pitää suojaa ja eilen tuli pyyhkiessä oikein kunnon kananmunaklimpit :wacky: Muniksiakin juilii oikein tosissaan. Ihan kiva joo, mutta seksiä ollut muistaakseni joskus kk sitten. Viikonloppu meni reisille, yllätys, riidan takia. Tänään kutsuin ukon meille ja on se kumma jos ei peitto heilu ! Tai keittiön pöytä, tai ihan mikä paikka vaan, kunhan spermat saan sisään :smiley-angelic001

Hannuli77 :) Kiitokset tsempistä!:smiley-angelic003

Nyt vaan ukon kellistys ja täältä tulee ISO plussa puhallus sinne...puuhhh!:drunken_smilie :cheers:cheers:cheers:cheers
 
Meillä paineita vähensi se, että tehtiin suunnitelmia sen varalle, jos lasta ei tulekaan. Kun se näkymä oli myös hyvä, niin ei ollut pakkoa mihinkään suuntaan.

Yölento :) Meillä aika samanlainen suhtautuminen elämää kohtaan, kuin teillä.

Ajateltiin, että jos ei lasta kuulu, niin tehdään sitten jotain muuta. Ja tosiaan aloitettiin ekaa hankkimaan vasta, kun olin 42-vuotias. Yhdessä oltiin oltu silloin 27vuotta.

Nyt tämän toisen lapsihaaveen kanssa eletään samalla mentaliteetilla. Kaikki voitava toki tehdään, mutta ellei lasta tule, niin asialle ei voi mitään. Sitten suunnitelmat on erilaiset. Väkisin vitsaa ei voi vääntää.

Kyllä mäkin itseäni soimasin siitä, että jätettiin lastenhankinta niin viime metreille ja pelkäsin, ettei enää lasta voida saada.

Mutta uskon niin paljon kohtaloon. Se mikä on tarkoitettu, se tapahtuu. Ei voi synnyttää väärää lasta ja ylipäänsä kaikki ihmiset omassa elämässä on tarkoitettu siellä olemaan. Asiat ja tapahtumat myös!

Toivottavasti joku saa helpotusta näistä ajatuksista:angel12
 
Takaisin
Top