----45+++++ kuumeiset

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Sitä ei vielä tiedä. Tuhrua tulee pari kertaa päivässä. Tikku pysyttelee hyvin tummana.

En ole kertonut. Kerron kun kotiutuu.

Kiitos ja tsemppiä kultamunalle.

Vastavirran akka :)
Sinulla on kyllä tosi kovat hermot!!:happy:

Ja se tuhru on varmasti vaaratonta:happy119

Tiedän ystävältäni yhden raskauden, jossa oli paljonkin vuotoa, koska alkio oli kiinnittynyt lähelle kohdun suuta. Istukka vuosi jonkin verran koko raskauden ajan
Mutta terve tyttönen sieltä tuli :)

Tsemppiä ja hyvää odotusta!:Heartbigred
 
Niin on, mutta sitten kun hermot menee sen kuulee kaikki. Toivotaan, että on. Jos vuoto on vähäistä, niin aina parempi. Mulla on kaksi vuotoraskautta takana. Toinen meni hyvin ja toinen ei. Aika näyttää.

Vastavirran akka :) Kaikki menee oikein hyvin, usko pois!:happy:

Mulle tuli ihan hetki sitten tunne, että pitää hankkia raskaustestejä, joten olen matkalla niitä ostamaan:p

Tuo tunne valtasi mut niin voimakkaasti, että jospa niille on oikeasti käyttöä ensiviikolla.
Olo on niin tyttömäinen:angel12, että tyttöäkö tässä nyt etänä odotan:grin
 
Kerran kokeiltiin sitä kuppiin tekemistä, eikä onnistunut. Ei sille oikein voi mitään, jos ei paineisessa tilanteessa asia etene. Se on vähän niin kuin synnytyskin - mitä enemmän stressiä ja painoatuksen tunnetta kokee, sen huonommin synnytys etenee. Mitä rentoutuneempi ja sallivampi tunnelma, sen sujuvammin asia etenee. Saisitko sinä orgasmin painostuksen alaisena?

Hentohaave :) Jospa saatte tämän "ongelman" ohitettua. Ainakin jos teidän pitää useamman kerran yrittää, niin homma on vaan tehtävä rutiinilla.

Synnytyskin tapahtuu, eikä sitä karkuun pääse.

Jospa saatte psyykattua toisenne nyt vain hankkimaan lasta. Rakastelut on sit erikseen, koska ovulaatiosta ei voi myöhästyä, mutta paineitakaan tilanteeseen ei kannata hankkia.

Kyseessä on teidän yhteinen hanke, joten pää kylmänä - ja tilanteessa kiinni.
 
Sitä ei vielä tiedä. Tuhrua tulee pari kertaa päivässä. Tikku pysyttelee hyvin tummana.

En ole kertonut. Kerron kun kotiutuu.

Kiitos ja tsemppiä kultamunalle.
Huh, jännät on päivät sulla :shy:, miten meinaat asian miehelle tuoda?
Sä oot kyllä vahvasti raskaana, vähänkö Odotamme sitä ultraa  :nailbiting::nailbiting:
Meinaatko jonkun viikkotestin tehdä meidän mieliksi:rolleyes:?
 
Niin on, mutta sitten kun hermot menee sen kuulee kaikki. Toivotaan, että on. Jos vuoto on vähäistä, niin aina parempi. Mulla on kaksi vuotoraskautta takana. Toinen meni hyvin ja toinen ei. Aika näyttää.

Tuollaiset hermot kuulostaa ihan meikäläiseltä. Oon aika pitkäpinnainen varsinkin töissä, mutta kun mulla kääpä palaa siellä,
niin räjähdän kunnolla :grin Aika harvoin siis. Oon perinyt oman isäni :rolleyes:
 
Joo junassa on tarjolla pilvee. Tänne vaan kaikki.

Perkule pidä paikkaa, mä haluun pilvi-junaan myös!! :cool14

Joku täällä kommentoi sitä että klinikalla se suorituspaine miehellä on suuri kun purkkiin pitäisi satsi saada, niin meille klinikalta kyllä annettiin mahdollisuus insseihin kun ivf spermat vetää purkkiin kotona. Kunhan purkki tuodaan klinikalle 1/2 h sisällä laukeamisesta. Ja näin se oli miehelle tosi iisi suoritus. Toki jos asuu kaukana ei tämä onnistu. Mutta tiedoksi näitä vaihtoehtoja jos joku miettii:think005
 
Nyt olisi lambin tarjoamat rauhoittavat tötsyt
paikallaan.

Dpo 13, tuhru loppumassa ja r-testi niin nega kuin olla ja voi. Joko menkat on myöhässä, tai sitten toi neljän päivän tuhruttelu yritti (aika surkeasti) esittää kuukautisia. Käytinhän mä näiden päivien aikana kokonaista yhden pikkuhousunsuojan. :shifty:

Kroppa on rikki, tylsää jos kunnon menkkoja ei kuulu. Se tarkoittanee sitä että kohdun limakalvo ei ole hyvä seuraavaakaan kiertoa varten.
 
Takaisin
Top