----45+++++ kuumeiset

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Käytiin kävelyllä, iltapäivällä uus yritys, ei siemeniä. Illalla lämmiteltiin taas vähän ja ehdotin kupiin tekemistä. Hän yritti mutta ei oikein enää puhti rittänyt kaiken sen tuntikausien hinkkaamisen jälkeen :sad001 Ja oltiin tosiaan kokeiltu kaikki mahdolliset asennot ja konstit, mikään ei irrottanu lastia, kun blokki päällä. Sitte minä jo itkeä vollotin että tää ei ikinä onnistu. Ja mies silitti ja lohdutti mua. Ja mä häntä.

No rakkaus oli ja on kuitenkin vahvasti läsnä meillä, ja olihan se puuhastelu mukavaakin vaik turhauttavaa kun ei siementä tule. Mut nukuttii sylikkäin hellästi. Aamulla mies ite ehdotti siinä aamustondiksessa että hän vois kokeilla nyt sitä kuppia kun on puhtia koneessa... Ja niin se sitte kömpi makkarista varttia myöhemmin spermat kauniisti kupissa :)

Että sitä voikin ilahtua pienestä (ISOSTA!!) asiasta! No kylvetty siis on, mut mulla vähän tunne ettei edes ole ovulaatiota täs kierrossa, kun ei oo limoja eikä mitään megahalujakaan. Viivatkin vähän hailuja... Mutta hyvä jos tuo kuppiin tekeminen nyt auttais tässä, kun näemmä onnistuu oikeissa olosuhteissa.

Onnellinen nyt, vaikkei tästä vielä mitään syntyisikään. Tuntuu et ollaan askeleen pidemmällä, ja mikä tärkeintä, tää kokemus jotenkin lähensi meitä. Se, kun asia on molemmille niin arka, ja silti päästiin siitä yli ja takas rakkauden tilaan :Heartred

Hentohaave :) Toivottavasti sait siemeniä!

Mistäköhän johtuu, että tuo on niin vaikeaa. Ei niitä väkisinkään saa aikaiseksi, mutta ihmettelen....

Siittiöitä kehittyy koko ajan ja ainakin klinikan ohjeiden mukaan, on pidättäydyttävä 2-5pv.ennen toimenpidettä. Useasti miehelle tuokin aika jo tuottaa vaikeuksia, kun siemeniä on liikaa.

Toivottavasti saat positiivisen testin ihan pian!:cheers:cheers:cheers
 
Hentohaave :) Onko teille KSM66 tuttu?

Sain luontaisterapeutilta siihen suositukset. Väitti sen edistävän hedelmällisyyttä 40+++45++ iässä :)

Sitä ottaa yritysaikana, mutta ei enää raskaana.

Tiedä sitten tehosta, olen ottanut reilut 2kk ajan, puoli annosta.
 
Henkinen paine on isompi kuin fyysinen paine palleissa... Kyllä tuo yksin kotonaan saa lastit purettua, ja olen sanonut hänelle että on hyvä parin päivän välein uusiakin varastoja, että siittiöt pysyy hyvälaatuisina. Olen leikkisästi aina muistuttanut *laadunvalvonnallisista toimenpiteistä*, se kuulostaa hauskemmalta kuin ”ootko muistanu runkata?” :wink

Sain siemeniä kyllä! Pienellä lääkeruiskulla vaan toimitus oikeaan osoitteeseen :)

Onhan niitä valtavasti naisia, jotka eivät kykene laukeamaan ollenkaan, tai eivät kykene laukeamaan yhdynnässä. Sitä ei jostain syystä pidetä niinkään erikoisena. Mutta on olemassa myös miehiä, jotka ovat herkkiä. Ja toisaalta olen niin onnellinen että olen löytänyt kaltaiseni herkän miehen, en sitä ominaisuutta haluaisi ikinä hänestä pois, en mistään hinnasta. Ehkä me avaudumme toisillemme pikkuhiljaa. (Vasta 8kk yhteistä matkaa takana.) Herkkyys vaatii puolisolta empatiakykyä, kärsivällisyyttä, ja kykyä hyväksyä asioita joita ei voi kontrolloida. Minä koen vahvasti, että tämä mies on annettu mulle erityisesti juuri opettamaan kontrollista irti päästämistä, hyväksymistä ja kärsivällisyyttä. Ja siinä on mulle tekemistä...

Hentohaave :) Mies voi olla arka, koska ehkä te ette tunne vielä täysin toisianne. Mutta koska hän haluaa lapsia...niin hän haluaa! Sitä ei voi sivuuttaa. Ja sinä haluat! :)

Miehet on arkoja naisten suhteen. Usein Anoppi on tämän asian taustalla.

Minusta tässä ei ole kyse itse siitä (panemisesta/runkkaamisesta), vaan epävarmuudesta ennemminkin, koska olette olleet vasta näin vähän (8kk) aikaa yhdessä.
 
No heh, nyt kun googletin niin tuo KSM66 ON ashwagandhaa :) Minä käytän sitä ihan jauheena, tuo tuote on uute. Mut samaa tavaraa siis :)

Hentohaave :) Oletko kokenut, että se nostaa sinun energiatasoa?

Mulla sen teki aluksi, noin 2kk sitten...nyt on menty tasaista tahtia sen jälkeen.

Jospa se auttaa raskautumisessa, kuten on suositeltu:p
 
Vaikee päätellä mikä johtuu mistäkin :) Mun energiatasot ON nousseet, olen ajatellut että se johtuu siitä kun olen niin valtavan rakkauden ympäröimänä ja saan niin paljon hellyyttä... meillä pidetään monta kertaa päivässä halimiseen pyhitettyjä hetkiä, mennään vaan keskellä päivää alasti peiton alle, ja nautitaan toistemme läheisyydestä ja ihokontaktista. Aika usein se myös johtaa seksiin, mutta se ei ole se juttu, vaan läheisyys. Varmasti myös nuo lisäravinteet vaikuttaa jonkin verran oloa nostattavasti. Niistä tulee hyvä kierre - kun on energisempi, haluttaa useammin ja jaksaa touhuta, ja se taas parantaa suhdetta ja lisää kiintymystä ja rakkautta. Tosi hyvä kierre! :)

Hentohaave :) Kuullostaa hyvältä. Onneksi teillä on aikaa! Töissä käydessä ei ehdi peiton alla päikkäreillä olla ja halia... harmittaa:angelic:

Olet selvästi löytänyt elämäsi rakkauden! Toivotaan myös plussaa sen kunniaksi:Heartblue
 
Kp30/29-32. Vatsa kuralla, mut ruokahalu tallella. Ajoittain huonon olon aalto ja menkkamaisia
kipuja. En jaksa taas tänään testata, kun testasin eilen ja toissapäivänä negaa.

Illalla taas joogaan, se rauhoittaa :Heartred
 
Tästä ei voi olla muuta kuin samaa mieltä. Koen juuri näin. Mua ei ole ikinä rakastettu näin lujasti, ja saan olla just sellainen kuin olen, ja minua rakastetaan myös silloin, kun en ole niin kovin rakastettava. Se on ollut valtavan parantava kokemus. Sen takia koenkin, että juuri tälle miehelle haluaisin antaa sen hänen niin kovasti odottamansa lapsen. Hänessä on niin paljon rakkautta... siltä lapselta ei rakkautta puuttuisi.

Niin, tää aikuisena opiskelu antaa kivasti väljyyttä elämään, tosin sitten ei kyllä opiskelutkaan etene jos vaan päivät päästään peiton alla halitaan :wink Mutta aikansa kutakin. Ehkä tää vielä tasoittuu ajan kanssa. Vaan toivottavasti ei :)

Hentohaave ;) Tuo teidän valtava rakkaus tuntuu ihan tänne saakka:p
:love7

Ja se on molemminpuolista.

Anna miehelle armoa, älä nyt äkkiä vaadi liikaa. Kaikki teillä menee hienosti!:Heartpink
Toivon todella, että myös vauva teille tulee :)

Olen kokenut saman ja se pelasti elämäni:Heartpink
 
Kp30/29-32. Vatsa kuralla, mut ruokahalu tallella. Ajoittain huonon olon aalto ja menkkamaisia
kipuja. En jaksa taas tänään testata, kun testasin eilen ja toissapäivänä negaa.

Illalla taas joogaan, se rauhoittaa :Heartred

Helena80 :) Oletko testannut uudelleen?
 
Kp30/29-32. Vatsa kuralla, mut ruokahalu tallella. Ajoittain huonon olon aalto ja menkkamaisia
kipuja. En jaksa taas tänään testata, kun testasin eilen ja toissapäivänä negaa.

Illalla taas joogaan, se rauhoittaa :Heartred
Onpas tylsä tilanne! Taidan liittyä tähän joogakerhoon illalla, tietoista rentoutumista pitää saada agendalle vähän samoista syistä.

Mulla lämmöt koholla taas vaikka jo välillä laskivat toisena tuhrupäivänä. Ei menkkoja, ei enää tuhrua, kramppeja edelleen jonkin verran ja testi nega tänääkin (dpo 14).

Varasin ylimääräisen ajan Dextraan maanantaille, saavat ultralla kurkata mikä mahtaa on vialla ja antaa lähetteen hormonitesteihin. Jos kunnon menkkoja ei ole kuulunut viikonlopulla, haluan tietää missä mennään ennen kuin edes bookataan virallinen suunnittelupalaveri loppukuuhun. Samaan konkurssiin vaan toikin kustannus. :banghead:
 
Kiitos! Muita ei just tähän hätään ole, jatkan toki testailua sunnuntaihin asti. (Molempien plussien kohdalla oon saanut samoihin tikkusiin hyvin heikon toisen viivan dpo12)

Jotenkin vaan tuntuu että joku on nyt 'pielessä' tavalla tai toisella, oli se sitten hormonaalinen tai fyysinen juttu. o_O
 
Takaisin
Top