----45+++++ kuumeiset

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tätä olen pohtinut, kun oon lukenut että siittiöt voi sinnitellä jopa 5 päivää munanjohtimessa. Kun me ollaan molemmat vähän yli-ikäisiä. Yli 50v miehen siittiöt ei ehkä ole enää niin elinvoimaisia ja sinnikäitä kuin nuoremman. Silloin pitäis toiminnankin olla oikea-aikaista, tai vähintäänkin aika tiheään tapahtuvaa. Vitamiineilla ollaan haettu vähän lisäboostia siittiöiden kuntoon, tiedä sitten onko siitä apua. Mies on ottanut C-,e-, d- ja b-vitamiinia, sekä kalaöljyä. L-arginiinia ollaan molemmat vedetty 5g päivässä jo monta kuukautta. Ei kai me muuten näin kaneja jaksettaiskaan olla :D Mutta tuo 100km etäisyys on vaikeeta eliminoida vitamiineilla. Vaikka se on vain 3-4 päivää viikossa, niin joskus se voi olla just se ratkaiseva hetki silloin kun mies on poissa :sad001
Sinkkiä miehelle myös!!
 
Olispa EDES näin helppoa... ollaan yritetty vaikka mitä. Tänään kun mies oli lähdössä reissuun, ja oltiin jo aamupäivällä 2 kertaa rakasteltu niin että mies ei vaan lauennut... sitte oltiin tosi luovia, masturboitiin sängyllä vierekkäin. Sillä konstilla sitte onnistui ite irrottamaan lastin (kun minä en ollut häiritsemässä liikaa :wink) ja kaavin sitten miehen vatsalta talteen sen mitä löysin ja laitoin sormella oikeaan osoitteeseen. Naurettiin sitten yhdessä sille tilanteelle, että tää oli nyt luomuista luomuin keinosiemennys :D Varmaan suurin osa tavarasta meni hukkaan, mutta parempaakaan ei keksitty. Pääasia että se toimis edes jotenkin. Ainakin meillä oli hauskaa yhdessä, ja jos ei muuta niin on vanhana sitte jotain mitä muistella :D
Mukiin ja siittä ruiskulla?
 
Urghpf. Onpas harvinaisen maanantainen tiistai... Tähän kaivataan nyt hyviä uutisia esim. Tähden petrimaljalta. :)

Dpo11, tuhru vuorotellen yltyy ja heikkenee. Eilen luulin jo että pääsisin uuteen kiertoon, ehkä sitten tänään? Menkkajomot on ainakin saapuneet paikalle.

Hormonidipistä kertoisi myös aamuyön parituntinen itkuhetki. Tuntuu siltä että kroppa alkaa rautainfuusion ja DHEA:n avulla pikkuhiljaa toipua viimeisen vuoden koettelemuksista. Kun tomumajan selviytyminen ei ole enää niin akuutti kriisi, mieli uskaltaa vapauttaa lapsettomuuteen ja sitä kautta parisuhteeseen liittyviä, tiiviiksi prässättyjä ja syvälle haudattuja huolia ja suruja käsiteltäväksi.

Pitkä prosessi on edessä, mutta hiljaa hyvä tulee. Pitää katsoa miten pitkälle tätä lastia saa purettua miehen kanssa, vai mennäänkö juttelemaan ammattilaisen kanssa. Miesparka on kerännyt omiakin arpia tällä samalla matkalla.

Nyt on hieno fiilis lähteä vetämään parinkymmenen hengen workshopia, onneksi tähän aikaan vuodesta turvonneista silmistä voi aina syyttää allergioita. :p
 
Kp28, dpo14(?). Ei oo menkkoja vielä näkynyt, mutta olo edelleen
sellainen, että kohta ne alkaa. Hieman stressi päällä nyt, niin ei
varmaan sen takia vielä näy, jos olisi tullakseen.
 
Mulla vedellään viimeisiä menkkapäiviä niinkun pitikin. Ma lento poiiiiis! Aivan loppu töistä ja varmaan pitää katsella uutta paikkaa. Vaikka kuinka sanoo, että työtaakkaa ollut vuoden liian iso, ei tunnu menevän ylös asti. Ilmoitin jo että en jatka samaa tahtia. Yksi meiltä lähti ja meille ei kuulemma tule uutta tilalle.

No lohdutukseksi ostin 90€ rantamekon. Hitto! En ikinä koskaan ole ostanut mulle noin kallista vaatetta. Toki on pellavaa ja ekologinen mutta meinasin hieman oksentaa suuhuni hinnasta..

Tsemii kaikille tilanteisiinsa! Kevät tulee ja paremman mielen kausi!
 
Mulla vedellään viimeisiä menkkapäiviä niinkun pitikin. Ma lento poiiiiis! Aivan loppu töistä ja varmaan pitää katsella uutta paikkaa. Vaikka kuinka sanoo, että työtaakkaa ollut vuoden liian iso, ei tunnu menevän ylös asti. Ilmoitin jo että en jatka samaa tahtia. Yksi meiltä lähti ja meille ei kuulemma tule uutta tilalle.

No lohdutukseksi ostin 90€ rantamekon. Hitto! En ikinä koskaan ole ostanut mulle noin kallista vaatetta. Toki on pellavaa ja ekologinen mutta meinasin hieman oksentaa suuhuni hinnasta..

Tsemii kaikille tilanteisiinsa! Kevät tulee ja paremman mielen kausi!

Voimia, Peppipupu <3 Ja olet loman ansainnut :)
 
Mukiin ja siittä ruiskulla?
Ihan samaa olin itse tulossa ehdottelemaan. Näinhän ne "kotikokit" muutoinkin toimii! En tiedä mikä ruiskumalli olis paras, ehkä ihan perusmallikin toimii? Mahdollisimman pitkä varmaan tehokkain,pääsee lähemmäs.
Nyt vaan kenttätutkimukset tästäkin käyntiin :gen014
 
Voimia Motto. Pitkä ja kivinen tie, eikä aarteesta tien päässä ole mitään takuita. Epävarmuus on pahinta.
Pohdintasi asian tiimoilta kuulostaa hyvin kypsältä. Kuulostaa siltä että sulla on jo kaikki ratkaisun avaimet, kävi itse prosessissa sitten miten vaan. Aarretta tietenkin toivotaan :)
 
Urghpf. Onpas harvinaisen maanantainen tiistai... Tähän kaivataan nyt hyviä uutisia esim. Tähden petrimaljalta. :)

Dpo11, tuhru vuorotellen yltyy ja heikkenee. Eilen luulin jo että pääsisin uuteen kiertoon, ehkä sitten tänään? Menkkajomot on ainakin saapuneet paikalle.

Hormonidipistä kertoisi myös aamuyön parituntinen itkuhetki. Tuntuu siltä että kroppa alkaa rautainfuusion ja DHEA:n avulla pikkuhiljaa toipua viimeisen vuoden koettelemuksista. Kun tomumajan selviytyminen ei ole enää niin akuutti kriisi, mieli uskaltaa vapauttaa lapsettomuuteen ja sitä kautta parisuhteeseen liittyviä, tiiviiksi prässättyjä ja syvälle haudattuja huolia ja suruja käsiteltäväksi.

Pitkä prosessi on edessä, mutta hiljaa hyvä tulee. Pitää katsoa miten pitkälle tätä lastia saa purettua miehen kanssa, vai mennäänkö juttelemaan ammattilaisen kanssa. Miesparka on kerännyt omiakin arpia tällä samalla matkalla.

Nyt on hieno fiilis lähteä vetämään parinkymmenen hengen workshopia, onneksi tähän aikaan vuodesta turvonneista silmistä voi aina syyttää allergioita. :p

Motto78 :)
Me saatiin hedelmöitystiedot....elikä yhdeksästä munasolusta oli kolme kypsää, joista vain yksi on hedelmöittynyt:dontknow:p

Yhdellä siis mennään, joten kädet ristissä, että se kehitttyy siirtokelpoiseksi:bounce

Näin tuo munasolujen laatu on 46-vuotiaana, vaikka kierrot toimii täysin, niin suurin osa on sekundaa. Ei päästä pakastamaan mitään.

Mutta ompa ainakin nyt tuo yksi toivonripe:singing::gen053

Toivoa ja plussaa kaikille!!:hello2:hello2:hello2:hello2
 
Tähti nyt peukut vaan pystyyn! Koska siirto sitten? Tuota yhtä ei varmaan testata?

Peppipupu :) Huominen kertoo, että onko hedelmöittyminen edennyt eteenpäin, eli onko tämä yksi munasolu vielä pelissä.....:chicken:

Mä niin toivon tästä sitä yhtä YLLÄTYSMUNAA!!:singing: Ja tämä se onkin, kun muita ei ole:p

Ei testata, vaan siirretään.
 
Motto78 :)
Me saatiin hedelmöitystiedot....elikä yhdeksästä munasolusta oli kolme kypsää, joista vain yksi on hedelmöittynyt:dontknow:p

Yhdellä siis mennään, joten kädet ristissä, että se kehitttyy siirtokelpoiseksi:bounce

Näin tuo munasolujen laatu on 46-vuotiaana, vaikka kierrot toimii täysin, niin suurin osa on sekundaa. Ei päästä pakastamaan mitään.

Mutta ompa ainakin nyt tuo yksi toivonripe:singing::gen053

Toivoa ja plussaa kaikille!!:hello2:hello2:hello2:hello2
Toivotaan että tuo yksi on juurikin se! :smiley-angelic003

Outoa muuten että noinkin moni soluista ei ollut kypsä. Herää epäilys olisiko keräys ollut liian aikainen tai jotain muuta epätavallista. Jonkinlainen kato toki tapahtuu juuri tässä hedelmöitysvaiheessa.
 
Outoa muuten että noinkin moni soluista ei ollut kypsä. Herää epäilys olisiko keräys ollut liian aikainen tai jotain muuta epätavallista. Jonkinlainen kato toki tapahtuu juuri tässä hedelmöitysvaiheessa.

Pernilla :) En osaa sanoa mitään tähän.

Käytännössä keräyspäivä oli lähes sama, kuin olisi ovulaatiopäivä, eli kp14.
 
Takaisin
Top