----45+++++ kuumeiset

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tsemppiä huomiselle, Tähti :smiley-bounce012

Ääh, mulla menkkamaiset kivut jatkuu. Katotaan, mitä aamulla tapahtuu..muuta kuin kiireinen töihin lähtö :wacky:
 
Kellään mitään testaamisia tai oloja tai muuta tälle aamulle? Milloin Lambi testaa, entä Hippunen?
Itsellä tylsä vaihe menossa odotellessa isompia kiertopäiviä. Kaappi on pullollaan testejä, joten hyvin olen tälläkertaa varautunut jännempiin päiviin :D

Tähdelle peukut pystyssä, että kaikki sujuu hyvin :)
Muiden testailuja odotellessa:gen014!

Mulla kyllä jännät päivät, mutta pms olot on erittäin selkeät. Selkää on poltellut ja päätä kiristänyt monta päivää, nyt tosin hellittänyt, niinkun yleensä just ennen menkkoja. Hermo on kyllä ollut kohtuu tasainen mutta ei nää kyllä raskausoireista mene:meh:.
Odotamme siis rättipäiviä viimeistään huomiselle. Kp 28/25-28

Joku vois kyllä vetästä plussan hihasta nyt v-an malliin:shy:!?

Tähdelle Super paljon onnea ja tsemppiä keräykseen! Maltamme tuskin jännitykseltä hengittää:nailbiting:!
 
Heissan tänne!

Tällä lähtee uusi viikko käyntiin... kp12 ja ovistestissä viivantapaisia... mies lähti kyllä just kolmeksi päiväksi 100km päähän... mut tänään on yritetty, vaikeimman kautta, saada siemenet oikeaan osoitteeseen. Musta tuntuu että se on meillä se vaikein rasti. Mies on niin herkkä, että jos menen ääneen sanomaan että NYT olis otollinen hetki, niin ei irtoo, ei sitte millään :sad001 Hirveet paineet tulee miehelle. Onks kellään muulla tällaisia ongelmia?
Veikkaan, että on aika yleistä, että voi tulla suorituspaineita jos pyrkii täsmäiskuihin kylvöissä. Paras ottaa varman päälle ja suihkia usein :)
 
:greet025 heissan! Munasolut kerätty.

Lääkärin mukaan tuli oikein hyvä tulos. Saatii 9 täyttä munasolullista solua.
Vain yksi oli tyhjä, se kymmenes.

Huomenna saadaan jo tietoa hedelmöittyneiden munasolujen määrästä.

On tämä jännää:p

Toimenpide ei tuntunut oikein miltään, sillä kipulääke humahti suoraan suoneen. Olisivat antaneet toimenpiteen välissä lisää, mutta totesin, ettei tarvetta.

Operaation jälkeen sain yhden 600mg buranan ja sillä on pärjätty toistaiseksi oikein hyvin. Vertakaan ei vuoda, jokunen tippa tullut.

Kaikki meni paremmin, kuin hyvin:happy:
 
Takaisin
Top