----45+++++ kuumeiset

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Heissan tänne!

Tällä lähtee uusi viikko käyntiin... kp12 ja ovistestissä viivantapaisia... mies lähti kyllä just kolmeksi päiväksi 100km päähän... mut tänään on yritetty, vaikeimman kautta, saada siemenet oikeaan osoitteeseen. Musta tuntuu että se on meillä se vaikein rasti. Mies on niin herkkä, että jos menen ääneen sanomaan että NYT olis otollinen hetki, niin ei irtoo, ei sitte millään :sad001 Hirveet paineet tulee miehelle. Onks kellään muulla tällaisia ongelmia?

Hep! Mä tästä jo täällä aiemmin kerroinkin. Mun mies ottaa kovat suorituspaineet ja silloin me ei edes ryhdytä
yrittämään. Ja joskus, kun mies mun mieliksi yrittää aktivoitua, hän on niin väsynyt, että jättää leikin kesken.

Nytkin seksiä oli lähellä ovista 24.3 ja sen jälkeen seuraavan kerran vasta 3.4 ja nyt on ollut taas viiden päivän tauko.
Meille ei vain sovi se, että päivän tai kahden välein tai monesti päivässä. Mun on tyydyttävä siihen, mitä saan.
Olen pahoittanut mieleni jo monesti ja on tullut riitaakin. Ja jos en kerro oviksesta, niin jotenkin hän aina arvaa
oikean ajankohdan, en ymmärrä miksi..
 
Mulla kp27 ja dpo13. Mahaan sattuu edelleen menkkamaisesti, mutta menkkoja
ei vielä kuulu. Iski taas närästys, mut se voi johtua siitä, että ysiluokkalaisilla
iski taas tämä kuuluisa kevätpaniikki arvosanoista :grin Uskomatonta, miten
se toistuukin joka vuosi ihan samanlaisena. Yhtäkkiä minä olen kaiken keskus
omassa aineessani, kun pelätään, että tulee huono numero :rolleyes:
 
Tähti, hienoa!!
Huomista raporttia jännittäen....

Yölento :)
Jännittää todella.... :smiley-angelic003

IVF-hoidosta haluan kaikille sanoa rohkaisevasti, ettei tarvitse pelätä.
Itsekin luulin ja oletin, että IVF on jotain hirveetä piikkeineen ja keräyksineen. Ei ole, kaiken kestää kyllä hyvän tarkoituksen eteen.

Jos tilanne vaatii, niin tämän hoidon kyllä kestää vielä uudelleenkin:happy:
 
:greet025 heissan! Munasolut kerätty.

Lääkärin mukaan tuli oikein hyvä tulos. Saatii 9 täyttä munasolullista solua.
Vain yksi oli tyhjä, se kymmenes.

Huomenna saadaan jo tietoa hedelmöittyneiden munasolujen määrästä.

On tämä jännää:p

Toimenpide ei tuntunut oikein miltään, sillä kipulääke humahti suoraan suoneen. Olisivat antaneet toimenpiteen välissä lisää, mutta totesin, ettei tarvetta.

Operaation jälkeen sain yhden 600mg buranan ja sillä on pärjätty toistaiseksi oikein hyvin. Vertakaan ei vuoda, jokunen tippa tullut.

Kaikki meni paremmin, kuin hyvin:happy:

Mahtavaaa! Peukut ja varpaat pystyssä huoliselle! Huh ku jännää!
 
Pakko vielä kommentoida tohon omaan juttuun, että se on niin huvittavaa,
kun mies jännää, että josko nyt olisi tärpännyt ja on siis ihan tosissaan.
Ja mä oon silleen, että just. Tällä tahdilla ihan varmasti joo. Hän kai
luulee omistavansa jotain taikasiemeniä, kun luulee mun raskautuvan
näistä harvoista kerroista :laughing021
 
Tähti, tsemppiä sinne ja toivotaan parasta :joyful:

Katselin muuten kuukautisten alkamista tässä keväällä. Joulukuussa siis
alkoi 20.12 ja kun yritys tammikuussa aloitettiin, niin silloin aikaistui menkat
niin, että ne alkoivat 17.1. Helmikuussa 16.2 ja maaliskuussa 13.3. Noiden
mukaan kierron pituus 28, 30, 25. Hmm. yleensä mulla ollut 29 - 32, et pientä
vaihtelua näyttää olevan. Toi 25 on yleensä ollut vain, kun ollaan jätetty
ehkäisy pois. Nyt siis kp27, et kohta ne menkat varmaan kolkuttelee ovella.
 
Muokattu viimeksi:
Heissan tänne!

Tällä lähtee uusi viikko käyntiin... kp12 ja ovistestissä viivantapaisia... mies lähti kyllä just kolmeksi päiväksi 100km päähän... mut tänään on yritetty, vaikeimman kautta, saada siemenet oikeaan osoitteeseen. Musta tuntuu että se on meillä se vaikein rasti. Mies on niin herkkä, että jos menen ääneen sanomaan että NYT olis otollinen hetki, niin ei irtoo, ei sitte millään :sad001 Hirveet paineet tulee miehelle. Onks kellään muulla tällaisia ongelmia?
Miehen olen yleensä saanut mukaan viittaamalla aikuisten jumppaan / iltaan, jolloin ajatus ei ole niinkään päämäärässä. Hyvässä muistissa on molemmilla myös ivf-hoitojen hinta, joten tiedostaen sen tosiasian yleensä puhtia löytyy vaikka kuinka väsyttäisi. Vauvakuume on miehelläkin ja aika on oikeasti vähissä.

Mennään muuten suunnilleen samoissa kiertopäivissä.

Plussaonnea oikein paljon, HentoHaave!
 
Heissan tänne!

Tällä lähtee uusi viikko käyntiin... kp12 ja ovistestissä viivantapaisia... mies lähti kyllä just kolmeksi päiväksi 100km päähän... mut tänään on yritetty, vaikeimman kautta, saada siemenet oikeaan osoitteeseen. Musta tuntuu että se on meillä se vaikein rasti. Mies on niin herkkä, että jos menen ääneen sanomaan että NYT olis otollinen hetki, niin ei irtoo, ei sitte millään :sad001 Hirveet paineet tulee miehelle. Onks kellään muulla tällaisia ongelmia?

Meillä mies oli välillä väsynyt tai jos oli kiire tehtiin se hänelle hyvin helpoksi. Otin suihin ja vähän ennen kuin mies tuli nykäs mut satulaan. Nopea ja tehokas.
 
Pakko vielä kommentoida tohon omaan juttuun, että se on niin huvittavaa,
kun mies jännää, että josko nyt olisi tärpännyt ja on siis ihan tosissaan.
Ja mä oon silleen, että just. Tällä tahdilla ihan varmasti joo. Hän kai
luulee omistavansa jotain taikasiemeniä, kun luulee mun raskautuvan
näistä harvoista kerroista :laughing021
Olennaista lienee kuitenkin ajoitus?

Kerrat jäävät täälläkin vähiin. Pikkulapsiarki ja työt sekä muut menot - kierrot menevät yllättävän nopeasti :grin
 
Eikä se ajoituskaan luomuna niin päivän päälle ole. Sisukkaimmat sissit odottelevat päiväkausia. Myöhästyminen taitaa olla suurempi riski.
 
Asiasta kymmenenteen. Ootteko käyny ennakkoäänestämässä?
Mä sain aikaiseksi eilen käydä ja olipa muuten jotenkin vaikeeta
löytää sopiva ehdokas. Mut päädyin sitten Vihreisiin ja yllättäen
opetusalan edustajaan :grin
 
Takaisin
Top