----45+++++ kuumeiset

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla ollut pari päivää ruskeaa vuotoa ja lueskelin, et se voi johtua monesta
syystä, mut mun tapauksessa ehkä seksistä tai kilpirauhasen vajaatoiminnasta.
Ruskeita vuotoja mulle tulee harvoin, et nyt on selkeetä sellaista, vaikkakin
vähäsen. Onko teillä tästä kokemusta?
Mulla just nyt meneillään, dpo 9. Mulla on tosiaan edellisen kkm:n jälkeen tuhrutellut usein luteaalivaiheessa välillä haaleanpunaista, välillä ruskeaa. Syy voi olla progesteronidippi, ovuloimattoman kierron jälkeinen progesteeonivaje, tai joku ihan muu. Oon myös tuhrutellut ennen molempia plussia, silloin se oli poikkeuksellista toisin kuin nykyään. Ei ole helppoja nämä moninaiset erikoistilanteet. :bag:

Heittelen taas linkkejä, tää oli tosi hyvä yhteenveto kiinnitttmisvuoto vs muut syyt -debattiin: https://www.avawomen.com/avaworld/implantation-bleeding/
 
Taitaapi jäädä testailuvaihe vähän torsoksi. Dpo 10 saattaa kääntyä kp1:ksi, sen verran voimakasta punertavaa tiputtelua.

Mutta siis: testi nega, enpä raskauskeijun kymppiherkillä one stepeillä muuta näillä päivillä odottanutkaan oli tiputtelua tai ei
 
Taas mä nousin ylös ennen seiskaa ja aloin vaan hoitaa pyykkejä ja pesin vessan laughing7
Mietin siellä, että just, kello on seitsemän sunnuntaiaamuna. Mutta koska laiskana
en eilen saanut siivottua, niin en kyllä jätä sunnuntaina tekemättä :smiley-chores020 Itelläkin
mukavampi mieli, kun on puhdasta.

Eilen nukuin lähes kolme tuntia iltapäivällä, mutta olo oli yhtä väsynyt ja huono
sen jälkeenkin. Tänään ehkä hitusen parempi fiilis tuntuu olevan. Josko tänään
sais raahauduttua lenkille ja illalla joogaan.

Tsemppiä, Motto :Heartpink
 
No voihan tympeys Motto! Toivotaan että jää tiputteluksi ja saat kaksi viivaa ylihuomenna!!

Minä oon tilannu läjän Inocapseja ja Ubikinonia. Tankkaan muutaman kuukauden näitä ja aloitetaan kunnolla yrittämään kesänlopulla. Yksi enkeliraskaus takana missä syynä oli kromosomipoikkeavuus niin jotenkin pelottaa historian uusiminen ja haluan tankata Ubikinonia ja myo-inositolia muutaman kuukauden että munikset toimis mahdollisimman hyvin. Maca-jauhe on ollut nyt käytössä ja kierto on tasoittunut 28 päivään. Mulla oli aikaisemmin välillä tosi pitkiä kiertoja (yli 37 päivää) niin oon kyllä mielissään kun nyt on muutaman kuukauden ollut päivälleen 28. Toki imetyksen lopettamisellakin on varmasti ollut vaikutusta.

Aurinkoa jokaisen päivään! Ja tsempit kierron eri vaiheisiin kaikille!
 
No kyllä on tämä pöpö omituinen. Äsken oli ihan kamalan huono olo, kun
vatsaa väänsi, närästi ja meinasin oksentaa vessaa siivotessa. Nyt taas
on olo kuin ei mitään olisi ollutkaan :wideyed: Vihaan mun kroppaa välillä, kun
se ei tunnu tietävän, mitä tapahtuu :sour:
 
No kyllä on tämä pöpö omituinen. Äsken oli ihan kamalan huono olo, kun
vatsaa väänsi, närästi ja meinasin oksentaa vessaa siivotessa. Nyt taas
on olo kuin ei mitään olisi ollutkaan :wideyed: Vihaan mun kroppaa välillä, kun
se ei tunnu tietävän, mitä tapahtuu :sour:

Testiä, testiä, testiä....nehän on raskausoireita:cheers
 
Takaisin
Top