----45+++++ kuumeiset

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hei kaikille & keväistä vauvabuumia ketjuun!

Minä liityn taas joukkoon mukaan kuumeilemaan. Oon käynyt ahkeraan lukemassa teidän kuulumisia ja jännäämässä. Nyt alkaa oma elo olemaan hitusen seesteisempää opiskelujen suhteen niin ehkä ehdin kirjoittamaankin ja jopa ukon kellistämään ainakin oviksen aikoihin!

Minäkin oon tehnyt sormus/neula&lanka-testin ja aina sama tulos tullut. Vielä poika uupuu näistä lupauksista - sitä kohti!
 
Pernilla :) Kuinka paljon sulla on vielä aikaa ennen 46v. päivää?

Vielä saisit aloitettu hoidot Klinikalla, (jos tarvetta) ennen sitä:cheers

Mulla tulee 46v. täyteen ensviikolla. Ekat IVF-piikit saan aloittaa huomenna, perjantaina:binkybaby Että viimeiseen junanvaunuun hypättiin, ennen kuin meni ohi:laughing002
Muutama kuukausi vielä aikaa ihmetellä. Nyt tuntuu olevan edessä jonkinlainen rajapyykki tämän asian suhteen - nyt tai ei koskaan. Eipä siis yhtään enempää paineita :smiley-angelic006 - kaiken muun lisäksi tietysti.

Edellisestä ivf-yrityksestä on aikaa vajaa pari vuotta. Silloin jo jäi mietityttämään toinen kierros, mutta nyt siitäkin on jo päässyt kulumaan vähän liikaa aikaa..

Toivotaan ja hengessä mukana, että teille pian ilmestyy se pieni, pippurinen Pikku Myy! :hello2
 
Minäkin oon tehnyt sormus/neula&lanka-testin ja aina sama tulos tullut. Vielä poika uupuu näistä lupauksista - sitä kohti!

Tervetuloa takaisin M-M :) Toivotaan pian plussaa ja hienoa, että ehdit taas olla mukana palstalla!!:cheers:cheers:cheers:cheers

Osaisko joku tulkita, tein äsken kyseisen testin (sormuksella ja lanka oli paksu). Ensin sormus heilui ees taas ja sitten se pysähtyi, täysin.

En liikuttanut kättä mitenkään, mutta jokin voima valtasi sormuksen ja se alkoi pyöriä itsellään ympäri....:wideyed:

Oon suorastaan vähän järkyttynyt, että mitä tapahtuu:wideyed:

Kai vesisuoni liikkuu talon alla tms...:eek:
Tai veri virtaa kovaa omassa kehossa.

Satavarmasti en vaikuttanut sormuksen liikkumiseen millään tavalla. Hhmmm...mielenkiintoista:angelic:
 
Tervetuloa takaisin M-M :) Toivotaan pian plussaa ja hienoa, että ehdit taas olla mukana palstalla!!:cheers:cheers:cheers:cheers

Osaisko joku tulkita, tein äsken kyseisen testin (sormuksella ja lanka oli paksu). Ensin sormus heilui ees taas ja sitten se pysähtyi, täysin.

En liikuttanut kättä mitenkään, mutta jokin voima valtasi sormuksen ja se alkoi pyöriä itsellään ympäri....:wideyed:

Oon suorastaan vähän järkyttynyt, että mitä tapahtuu:wideyed:

Kai vesisuoni liikkuu talon alla tms...:eek:
Tai veri virtaa kovaa omassa kehossa.

Satavarmasti en vaikuttanut sormuksen liikkumiseen millään tavalla. Hhmmm...mielenkiintoista:angelic:
Heiluri liike lupaa poikaa ja kun sormus pyörii lupaa tyttöä
 
Mä en oo ikinä kuullut aiemmin tuosta testistä ja alkoi pelottamaan, mutta
en voinut vastustaa kiusausta. Mulla on ollut kummallinen tunne, että
saisin vielä neljännen ja että se olisi tyttö. Neula ennusti neljää lasta
ja että neljäs olisi tyttö. Miehen suvussa on lähes kaikki poikia, ainoastaan
meidän perheessä on kaksi tyttöä ja poika.
 
Muutama kuukausi vielä aikaa ihmetellä. Nyt tuntuu olevan edessä jonkinlainen rajapyykki tämän asian suhteen - nyt tai ei koskaan. Eipä siis yhtään enempää paineita :smiley-angelic006 - kaiken muun lisäksi tietysti.

Edellisestä ivf-yrityksestä on aikaa vajaa pari vuotta. Silloin jo jäi mietityttämään toinen kierros, mutta nyt siitäkin on jo päässyt kulumaan vähän liikaa aikaa..

Toivotaan ja hengessä mukana, että teille pian ilmestyy se pieni, pippurinen Pikku Myy! :hello2

Pernilla :) Kiitos, sitä toivotaan.

Aiotteko yrittää vielä IVF:ää?
Toivotaan parasta onnea sinne!!:cheers:cheers:cheers:cheers
 
Aloitin Primot kun kp25/26-27 ja menkkajuilintaa. Kaksi viikkoa ystäväiset niin mä saan tän stressin poikki.
Ja joku kirjoitti että raskautuu helpommin keväällä, täällä sama! Jostain syystä mun kroppa herää vasta huhti-toukokuussa eloon!

Tähti pistitkö jo? Oliko kamalaa?

Plussia ja onnenpotkuja ja paljon toivoa kaikille!
 
Voi KIITOS, Tähti :Heartred Ihanasti sanottu, melkein itku pääsi kun luinsun viestin :) Eilen lähti taas lasku alusta... kuudes kierto. Mut edelleen toiveikkaana ja vahva usko itelläkin vielä onnistumiseen. Samalla mietin, pitäiskö jo lääkäriin mennä kuitenkin. Luin että yli 43-vuotiaille ei anneta kela-korvauksia hoidoista.... meillä ei oo kyl varaa edes kovin moneen lääkärikäyntiin saati tutkimuksiin. Täytän ihan just 48... en tiiä mitä tässä pitäis tehdä, oottaa ja toivoa vaan, vaiko alkaa jykevämpiin toimiin...?

Hentohaave :) Ovistestit kannattaa ottaa avuksi. Gynelläkin kannattaa käydä, että tietää paikkojen olevan kunnossa.

Ehkä täällä joku osaisi sanoa mikä instanssi voisi sinua auttaa, kun julkisella raja on 40v. ja yksityiselle 46v.

Vihaan rajoja, ne on niin väärin:smiley-angry017

Jospa sulla on kaiketi kuitenkin kaikki kunnossa...kun bongaat ovistestillä oviksen, niin se kertoo jo paljon se! Kroppa toinii:smiley-angelic003

Ota ruokavalioon mukaan vehnänoras viherjauhe ja vehnänalkio öljy!

Kyllä plussa sieltä pärähtää:cheers:cheers:cheers:cheersottaa vaan oman aikana.
 
Ja joku kirjoitti että raskautuu helpommin keväällä, täällä sama! Jostain syystä mun kroppa herää vasta huhti-toukokuussa eloon!

Tähti pistitkö jo? Oliko kamalaa?

Plussia ja onnenpotkuja ja paljon toivoa kaikille!

Peppipupu :) Pistin Elonvan ja olihan se aika kokemus! Sattunut ei yhtään:joyful: Mies ei kestänyt olla läsnä....

Nyt vaan niitä vaikutuksia tunnustelemaan....:wtf:
 
Maanantaina alkoi tuhruttamaan, mutta tänään (tai myöhään eilen) vasta kunnon vuoto kipujen kera. Eli sittenkin ihan kalenterin mukaan kp29 -> kp1. Tuskin kuitenkaan ovuloin, kun ei tuntunut _mitään_ ...

Tervetuloa HentoHaave minunkin puolesta! Ehdottomasti kannattaa käydä gynellä paikat tsekkaamassa, ehkä jotain buustia vaikka letrojen muodossa voisi olla saatavilla.

Mä olen raskautunut tammi- ja toukokuussa, ja muutenkin toiveissa olis kevät- tai alkuvuoden vauva, joten ehkä se kohtalo halusi siksikin vielä odottaa :smiley-angelic002
 
Takaisin
Top