----45+++++ kuumeiset

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pakkohan se oli itekkin neulatesti tehdä, vaikka olenkin skeptikko kaiken yliluonnollisen suhteen... :rolleyes:

1. poika (oikein, 14v)
2. tyttö (oikein, 11v)
3. -

Eli ei tule iltatähteä, kiitos ja morjens! Ihan niinkuin mulla on tunne ollutkin. Enpä mene siis itseäni kiusaamaan ja katsomaan uuden ÄP:n kuvia :sad001
Ei hätää hannuli, ei neula tiedä - se on metallia ilman aivoja, sielua, tunteita ja tulevaisuuden kuvia.
Lueskelin noita kokemuksia näistä - oli vähän joka suuntaan tuloksia. Oli niitä joilla piti paikkansa, ja niitä joilla ei pitänyt. Saattoi alkupään arvaukset osua ja loppu olla puppua. ja niitä "vääriä" sukupuolia laitettiin keskenmenoihin. Ihminen on niin sopeutuvainen, että vääntää kyllä tulokset omaan muottiinsa.

Jaksaajaksaa, uskoa toivoa ja rakastaa:Heartred
:blob7:blob6:blob3
 
mutta onneksi ei tarvi miettiä, sillä neula tiesi ETTEI ENÄÄ LASTA TULE :smiley-angry017

Teitkö testin itse itsellesi? Kokeileppa vielä sormuksella jospa se alkaisikin liikkua ;) mä en usko näihin yhtään mutta onhan ne hauskoja juttuja tehdä! Pitää varmaan itsekin kokeilla, joskus on tehty mutta muistan vain että eri tuloksia riippuen tekijästä :D

Mä aloitin tässä kierrossa Letrot. Ajattelin että viimeiset yrityskierrot syön niitä, buustaan ovista ja sit kun nämä on kokeiltu pitää laittaa hanskat tiskiin. En voi vaan loputtomasti toivoa.

Onneksi kevät tulee, aina olen kevät tai kesäaikaan raskautunut.. mistä lie tuokin johtuu

Tsempit kaikille leideille :)
 
Tämän vuotinen paketti on mun makuuni, värit ja kuviot ja kaikki. Varsinkin makuupussi oli IHANA. Viime vuoden pakkaus sen sijaan ei osunut omaan estetiikkaan.
2017 pakkauksen sain ja se oli ihan jees, tosin ihan koko sisältö ei ollut kovin laadukasta. Tämän vuotinen näytti silti paljon kivemmalta.
 
No onhan niin hyvin houkutelu kokeilemaan, että testaan ehdottomasti. Poika, poika, tyttö, tyttö ja tyttö. Kääk. Tekaisin kaksi kertaa. Eli tuplat kohta tulossa. Kelpasi kyllä.

Mun ovistelut oli perjantain puolella. Ei Lambi varmaan kaukana kiertele.

Plussaa jokaiselle.
Ai että miten makoisaa, tuplat! Vaikka voihan nuo tulla tietysti eriaikaankin.. Minkä ikäinen sä olit?
 
Tervetuloa mukaan HentoHaave!

Ikää täälläkin sen verran (~46), että välillä tuntuu suorastaan hassulta kuumeilla ja pyöriä tällä palstalla, mutta minkäs teet.. :confused005

Uusi mahdollisuus - kp 1 :rolleyes:

Ennustajat ja neulatestit jostain syystä ei kiinnosta - edes huvinkaan vuoksi. Realisti?
 
:laughing002 Täällä myös nähty unta, että oon raskaana! Melkein joka yö jo vuoden päivät:smiley-angelic003

Mun unissa on aina Pikku Myyn näköinen pieni tyttö, sellainen nokkela tärpästikkeli, pieni ja pippurinen:smiley-angelic006:smiley-angelic002


Esikoisesta näin unta monta vuotta! Unessa oli tummahiuksinen poika - pörröpää! Tuollaisena hän sitten syntyi, paksu pitkä tumma tukka hulmuten:laughing002
 
No nyt viidennellä (!) kerralla näytti kolmanneksi lapseksi poikaa :laughing001 Aina noi kaks ekaa menee oikein. Tähän on hyvä lopettaa :grin Ps. Joskus silloin miekka ja kivi kokeilin tota mahan päälle sukupuolen ennustamiseksi. Samaan käytettiin myös pissan värin analysointia. Ei kyllä enää hajuakaan, menikö syteen vai saveen.
 
Tervetuloa mukaan HentoHaave!

Ikää täälläkin sen verran (~46), että välillä tuntuu suorastaan hassulta kuumeilla ja pyöriä tällä palstalla, mutta minkäs teet.. :confused005

Uusi mahdollisuus - kp 1 :rolleyes:

Ennustajat ja neulatestit jostain syystä ei kiinnosta - edes huvinkaan vuoksi. Realisti?

Pernilla :) Kuinka paljon sulla on vielä aikaa ennen 46v. päivää?

Vielä saisit aloitettu hoidot Klinikalla, (jos tarvetta) ennen sitä:cheers

Mulla tulee 46v. täyteen ensviikolla. Ekat IVF-piikit saan aloittaa huomenna, perjantaina:binkybaby Että viimeiseen junanvaunuun hypättiin, ennen kuin meni ohi:laughing002
 
Luotan ennustajiin yhtä paljon kuin näihin huuhaa-testeihin :grin

Hannuli77 :) Ihmiset ovat niin erilaisia ja monet ihmiset ovat hyvin erilaisilla kyvyillä varustettuja. On erilaisia vahvuuksia, eri osa-alueilla.

Itse ainakin erotan aika nopeasti huuhaan oikeasta, joten en huuhaata turhaan kuuntele/usko sekuntia kauempaa.

Kannattaa pysähtyä hetkeksi ja ehkä tutkia asioiden syvällisempiä merkityksiä.

Toivon sinulle plussaa jokatapauksessa!!:cheers:cheers:cheers
 
Mä aloitin tässä kierrossa Letrot. Ajattelin että viimeiset yrityskierrot syön niitä, buustaan ovista ja sit kun nämä on kokeiltu pitää laittaa hanskat tiskiin. En voi vaan loputtomasti toivoa.

Onneksi kevät tulee, aina olen kevät tai kesäaikaan raskautunut.. mistä lie tuokin johtuu

Tsempit kaikille leideille :)

HumptyD :) Toivotaan plussa tähän kiertoon!!:cheers:cheers:cheers

Minkä ikäinen olitkaan, alle 46v.?

Lähtisitkö yrittään vielä IVF-hoitoja?

Loputtomasti voi/saa toivoa..:happy093
 
Tälle nykyiselle tein itse sen testin. Hänellä ei ole ennestään lapsia, ja neula näytti hänelle - tadaa - yhden pojan! Ja minulle siis noiden neljän olemassaolevan lisäksi näytti sen yhden pojan. Että sitä odotellessa. Minä olen 47v. ja mies 52v. Kassotaan nyt mitä me onnistutaan saamaan aikaan. Ainakin valtavasti rakkautta, jos ei sitten muuta :)

Hentohaave :) Mä uskon, että te saatte vielä lapsen - pojan! Sieläpäin tulee ja kajastaa niin voimakas signaali (bittimaailman kautta) tänne saakka :)

Usko pois, totta se on:happy119

Mun veikkaus on, että jopa aika pian on teillä tietoa raskaudesta:p
Parasta onnea matkaan!!:cheers
 
Takaisin
Top