----45+++++ kuumeiset

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Suski75 :) Haluan kysyä tästä vielä, että onko keräilykierto aina lyhyempi? Alkoiko sinun menkat silloin vaan itsellään aiemmin, vai saitko jotain lääkitystä?

Hyvää odotuksen jatkoa!:Heartpink
Ihan itsekseen alkoivat. Kierron pituus korreloi käänteisesti kierrossa kasvaneiden follikkeleiden määrän kanssa, tästä löytyy ihan tieteellisiä käppyröitäkin.
 
Ihan itsekseen alkoivat. Kierron pituus korreloi käänteisesti kierrossa kasvaneiden follikkeleiden määrän kanssa, tästä löytyy ihan tieteellisiä käppyröitäkin.

Suski75 :) Tarkoittaako tämä, että jos on paljon folleja, niin menkat alkaa aiemmin?
 
Neula-lankatesti on perinteinen tapa selvittää, kuinka monta lasta ja mitä sukupuolta tulet saamaan. Ompelukonelanka pujotetaan silmäneulan silmään, lanka vedetään kaksinkerroin ja solmitaan päistä niin, ettei neula karkaa. Sitten roikotetaan sormien varassa lankaa siten, että neulan kärki on vasemman käden ranteen päällä, käsi on kämmenpuoli ylöspäin. Neula asetetaan siten että se on paikallaan, ja sitten odotellaan. Ennen pitkää jokin voima alkaa liikuttaa neulaa. (Älkää kysykö mikä, en tajuu, mutta se LIIKKUU!) Jos neula tekee pyörivää liikettä, se tarkoittaa tyttöä. Jos se tekee ranteen poikki edestakaisliikettä, se tarkoittaa poikaa. Neula kertoo tällä tavoin kaikki syntyneet sekä syntymättömät lapset, syntymisjärjestyksessä. Ja mikä hulluinta - se näyttää AINA OIKEIN! Mulle on tehty tuo ekan kerran noin vuosi esikoisen syntymän jälkeen. Siskoni teki. (Luonnollisesti hän on noita, kuten minäkin) Silloin JO se näytti mulle viisi lasta. Silloin oli yksi, kolme seuraavaa neula ennusti oikein. Se viides nyt vielä tulematta.

Muistin sen testin nyt, yli 20 vuotta myöhemmin, ja ihan itseäni viihdyttääkseni kokeilin. Se näytti tismalleen saman tuloksen kuin 21 vuotta sitten!! Ja vain se 1 poika puuttuu enää... maailmankaikkeus on suuri mysteeri. En voi muuta sanoa. Kokeilkaapa huviksenne!
Tämä muuten on oikeasti jotenkin jopa pelottava testi.
Itselleni on testi tehty aikanaan kun houkuttelemme ala-asteen opettajamme testiin jonka vaimo oli siihen aikaan raskaana, me luokan tytöt sitten teimme ”leikillämme” myös testin. Itselleni se lupasi neljä tytärtä ja yhden pojan.
Nuorena sain neljä tytärtä ja nyt odotan 18v myöhemmin ” iltatähteä” poikaa mitä ei koskaan enään pitänyt tulla.

Testi tosiaan tehty minulle 30 vuotta sitten
 
maailmankaikkeus on suuri mysteeri. En voi muuta sanoa. Kokeilkaapa huviksenne!

Hentohaave :) Voisi kokeilla heti, mutta en omista neulaa... olisi jännä kyllä kokeilla.

Eikös käden viivoistakin voi "lukea" mahdollisen lapsilukumäärän?

Mulla on aina ollut tunne, että lapsia olisi 3, mutta toistaiseksi on tuo ainokainen ja kiire tulee....jos edes toisen voisi vielä saada:p

Uskotko sinä paljonkin "henkimaailman" asioihin? Itse uskon, vaikka olen ihan tavis, eikä ole mitään varsinaisia kykyjä esim. ennustamiseen. Maailmankaikkeus on suuri mysteeri ja siksi uskon kohtaloon. En esim. usko, että voisi synnyttää "väärää" lasta, vaan sen, joka on tarkoitettu :) Siksi asioiden pitää olla tietyllä paikalla, eikä väkisin voi raskautua, väärään ajankohtaan:laughing002

Minusta maailmankaikkeus on nyt hieman oudossa tilassa, tavalliset ja selkeätkin asiat ovat "sekavassa" tilassa ja kommunikaatio ei tahdo toimia...oletko huomannut samaa? Mistäköhän syystä tämä johtuu? Taivaankappaleista:smiley-angelic006
 
Minulle ei ole tehty ennustuksia enkä varsinaisesti usko niihin. Mutta itselläni oli selkeä näky siitä että miehellä on poika. Näin hänen juoksevan kesämökillä jo kymmenen vuotta ennen kuin hän syntyi. En kyllä tiennyt, että minä olen se äiti. Tuo meidän poika näyttää kyllä juuri siltä, minkä näin. Samassa näyssä siellä pihalla oli kaksi muutakin poikaa, ilmeisesti pojan serkut.

Meillä on suvussa myös tapana nähdä unia, kun joku on raskaana. Tätini näki unen ensimmäisestä km-raskaudestani ja oli todella hämmästynyt kun vauvauutisia ei kerrottukaan, vaikka hänellä oli raskaudesta varma tieto. Kerroin kyllä sitten kun hän ihmetteli, ettei ole koskaan turhaan unta nähnyt että oikea uni oli, mutta vauvaa siitä ei tullut. Seuraavasta km-raskaudesta unen näki serkkuni ja tästä viimeisestä tyttäreni. Hän näki myös sukupuolen ja miltä poika näytti, mutta nimi meni kyllä pieleen.

HentoHaave, onko neulatestiä tehty miehellesi?
 
Minulle ei ole tehty ennustuksia enkä varsinaisesti usko niihin. Mutta itselläni oli selkeä näky siitä että miehellä on poika. Näin hänen juoksevan kesämökillä jo kymmenen vuotta ennen kuin hän syntyi. En kyllä tiennyt, että minä olen se äiti. Tuo meidän poika näyttää kyllä juuri siltä, minkä näin. Samassa näyssä siellä pihalla oli kaksi muutakin poikaa, ilmeisesti pojan serkut.

Meillä on suvussa myös tapana nähdä unia, kun joku on raskaana. Tätini näki unen ensimmäisestä km-raskaudestani ja oli todella hämmästynyt kun vauvauutisia ei kerrottukaan, vaikka hänellä oli raskaudesta varma tieto. Kerroin kyllä sitten kun hän ihmetteli, ettei ole koskaan turhaan unta nähnyt että oikea uni oli, mutta vauvaa siitä ei tullut. Seuraavasta km-raskaudesta unen näki serkkuni ja tästä viimeisestä tyttäreni. Hän näki myös sukupuolen ja miltä poika näytti, mutta nimi meni kyllä pieleen.

HentoHaave, onko neulatestiä tehty miehellesi?
Mulla on myös lähipiirissä ihmisiä jotka on unissa tai näyissä nähneet tulevia tai käynnissä olevia merkittäviä tapahtumia, es kuolemia. Hyvä ystävä nähnyt mun raskaudet väreissä, tosin viimeinen meni vähän "vikaan", ehkä tulee kasvaessa ladyboy :shy:..
Nää on hyvin herkkiä ihmisiä jotka es näitä näkyjä saaneet, uskon että toiset vaan ei kykene niitä vastasnottsmaan/ymmärtämään. Itse en huomaa/näe mitään muutenkaan, ellei se kirjaimellisesti törmää päälle tai huuda korvaan. uskon kuitenkin että on ihan mahdollista saada viestejä/näkyjä tulevista/menneistä.
Itselle piisaa ihan hyvin tämä hetki! :p en meinaa sormustestailla(siis neulatesti lienee samalla periaatteella) lapsia-enkä usko että mun kädessä viivatkaan riittää lapsilukuun..
 
Haa, pitääpä pitääpä kaivaa vkonlopulla ompelutarpeet esiin. :grin

Uusi äitiyspakkaus julkistettiin näemmä tänään, toivottavasti mahdollisimman moni täällä pääsisi hiplaamaan tuotteita! Omaa silmää 2019 kokoelma ainakin miellyttää kovasti.
 
Pakkohan se oli itekkin neulatesti tehdä, vaikka olenkin skeptikko kaiken yliluonnollisen suhteen... :rolleyes:

1. poika (oikein, 14v)
2. tyttö (oikein, 11v)
3. -

Eli ei tule iltatähteä, kiitos ja morjens! Ihan niinkuin mulla on tunne ollutkin. Enpä mene siis itseäni kiusaamaan ja katsomaan uuden ÄP:n kuvia :sad001
 
Kuvia kyttäävien iloksi ovistesti. Etäpäivät on mukavia, voi pissiä tikkuihin vapaasti.

Selittää myös sen, miksi oli aamulla ihan pakko herätellä mies mukavasti ilman herätyskelloa. :hilarious:
IMG_20190328_104106.jpg
 
En ota äitiyspakkausta, vuoden 2019 paketissa on sen verran liikaa tylsiä värejä. Eipä niin, enpä noita edes tarvitse, koska esikoisen ajalta kaikki on kellarissa siististi viikattuna ilmatiiviisiin laatikoihin.
 
Kävin kuitenin kurkkaamassa... :p Tykkäsin viime vuotisesta enemmän, ainakin lammasmakuupussista. Jos voisi valita, ottaisin pelkästään pussin ja ulkovaatteet. Bodyt ym ei ole mun makuun, tykkään ostaa itse, muutenkin kauhean poikamaisia. Aikoinaan tuli tosi vähän käytettyä äp-vaatteita, esteetikko mikä esteetikko :rolleyes: Mutta ottaisin silti varmaan pakkauksen... mutta onneksi ei tarvi miettiä, sillä neula tiesi ETTEI ENÄÄ LASTA TULE :smiley-angry017
 
Siitä minäkin olen iloinen, että valinta oli todella helppo. Jos siellä olisi ollut kivojakin vaatteita, olisi pitänyt oikeasti miettiä ottaako vai eikö ja sitten miettiä, tekikö oikean valinnan, mutta nyt tosiaan ei edes tarvinnut miettiä.
 
Takaisin
Top