----45+++++ kuumeiset

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Välikierto on täysin lääkkeetön. Kun saatte tiedon, että pakkasessa olevien joukossa on terve alkio, sen jälkeen seuraavaan kiertoon siirretään.

Alkiodiagnostiikasta te joudutte allekirjoittamaan paperit sitä laboratoriota varten, jossa alkiodiagnostiikka tehdään. Saat kyllä kopiot käteen kaikista allekirjoittamistasi papereista, niissä kerrotaan kaikki, ihan mielenkiintoista luettavaa.

Suski75 :) Ahaa, että aina ensin pakastetaan...

Kuvittelin, että olisi toisinpäin.

Vaikka palaveri olikin, kysymysmerkkejä jäi ilmaan ihme kyllä aika paljon.
 
Vai matkakuumetta siellä podetaan :)
Yleensä ajattelen, että yrityksen vuoksi ei kannata jättää elämää elämättä mutta koska teillä on loppusuora hoidossa menossa, niin malttakaa nyt ihmeessä olla läsnä siihen asti kun mahdollinen vauvanalku on paikoillaan.

Yölento :) Talviloma on pitämättä ja jos on välikierto, ei kai tarvitse olla kotiin naulittu?

Tietäiskö joku sanoa?
 
Sinähän olet vasta 35?
Mä luulen että kaikki on niin yksilöllistä ja varmaan tuuristakin kiinni.
Ekaa yritettiin vuosi. Toinen lähti toka kierrosta ja kolmas ekasta. Neljättä ja viidettä eri miehen kans yritettiin noin 9kk. Mulla on perus sairaus, autoimmuunisairaus, ollut jo 18v saakka.

Mä olen 35v.
Silloin kun kaksi ensimmäistä sai alkunsa, mulla ei ollut mitään lääkityksiä. Tai ainoastaan söin odotusaikana Panacodia.
Kuopuksen jälkeen alkoi vasta alamäki ja tuli vahvat kipulääkkeet mukaan kuvioon. Ja muutenkin liikuntakyky heikkeni.
Eka autoimmuunisairaus mulla todettiin 14v. kun sain crohnintauti dg:n.
Jälkeen päin sitten eds todettiin. Se ollut tietysti syntymästä saakka mutta ei vain nuorena niin vaivannut.
Uskon, että raskaus ei ala niin herkästi jos elimistö ei kunnossa.
Vaikea uniapnea todettiin 2kk sitten. Siihen ollut cpaplaite nyt reilun kuukauden ja se on auttanut paljon. Uskon, että uniapneakin on haitannut yritystä.
Se taas miksi aina menee kesken on mysteeri. EDS liittyy kyllä keskenmenot, mutta voi olla myös huonoa tuuriakin kaikki.
Nyt kolmatta yritetty reilut 3,5v. Elokuussa tulee 4v. täyteen.
 
Yölento :) Talviloma on pitämättä ja jos on välikierto, ei kai tarvitse olla kotiin naulittu?

Tietäiskö joku sanoa?
Lähinnä sen vuoksi että aikataulu ei taida olla vielä niin tarkka, että voisit nyt oitis varmaksi sanoa, milloin voit olla viikon reissussa. Onko talviloman ajankohta jo päätetty?
 
HentoHaave, tervetuloa ! Mukava saada tänne ikäistään seuraa. Tosin olen täällä vain tsemppaamassa, minulla iltatähti on nyt 2-vuotias, vähän samanlainen tilanne. Siis miehellä ei ollut lapsia ennestään ja tällaisen vähän vanhemman sitten valitsi. Esikoinen on - 96 ja toinen siinä heti perään. Toivotaan, että tärppää!
 
Yksi reilusti +45 ilmoittautuu mukaan tähän hulluuteen... Viides yrityskierto menossa, ikää himpun vaille 48 ja neljä lasta ennestään. (Nuorin -07 ja vanhin -96) Nyt uusi mies jolla ei ole lapsia ja kovasti toivonut lasta aina... pitikö sen löytää näin vanha emäntä kaveriksi... No, aina voi toivoa! Otin marraskuussa hormonikierukan pois ja kierto palasi normaaliksi samantien. 7 vuotta oli ollu menkat poissa kokonaan kierukan takia. Ilokseni huomasin että myös ovuloin, joten pari kuukautta oon jo uskaltanut vähän uskoa ja toivoakin että tärppäisi

Tervetuloa Hentohaave!! :)

Hienoa, että uskalsit lähteä mukaan:cheers:cheers:cheers

Toivotaan, että saatte yhteisen lapsen, nopeaa plussaa sinne!!:cheers:cheers:cheers

Toivoa on, kun kerran ovuloit:p
 
Sitäpaitsi oon saanu neula-lankatestillä positiivisen tuloksen joka kerta!! Se näyttää mulle poikaa, (niiden neljän olemassaolevan lisäksi) ja miehelle näyttää yhden pojan. Eihän sen varmempaa tietoa VOI olla

Hentohaave :)
Upean positiivinen ajattelutapa sinulla:Heartpink
Hienoa, että löysit palstalle.

Varmasti on toivoa ainakin sinne 50+ :cheers

Mikä on neula-lanka testi? Miten se tehdään, kerro äkkiä!!:joyful:

Poikapuhallusta sinne!!:cheers:cheers:cheers
 
Last edited by a moderator:
Keräilykierto on yleensä normaalia selvästi lyhyempi. Minulla taisi olla 19 päivän kierto, kun normaalisti se on 31-35 päivää. Koska seuraavan kierron alussa ei ollut tietoa alkioiden terveydestä, ei voitu aloittaa lääkkeitä vielä seuraavaan kiertoon, joten siitä tuli välikierto. Keräys siis oli lokakuun kierrossa, ja alkionsiirto joulukuun kierrossa.

Suski75 :) Haluan kysyä tästä vielä, että onko keräilykierto aina lyhyempi? Alkoiko sinun menkat silloin vaan itsellään aiemmin, vai saitko jotain lääkitystä?

Hyvää odotuksen jatkoa!:Heartpink
 
Koska Tähdelle arvioitu keräyspvä? Lasken että saadaanko tulos ennenkuin lennän pois enkä pääse kokoajan vahtimaan nettiä?

Peppipupu :)

Eka IVF-ultra on ensi tiistaina. Silloin kai saan klinikalta tietää jotain...

Olet aina niin ihanan suojeleva ja huolehtiva:Heartpink

Pian te saatte alkaa pakkaamaan matkalaikkuja sinne Kaukomatkalle!!:cheers
Hyvää matkaa jo etukäteen!!:p
 
Last edited by a moderator:
Onko talviloman ajankohta jo päätetty?

Yölento :) Tästä nyt täytyy kysyä Klinikalta, että voiko talvilomaa pitää....
Töistä on kertynyt vuosi-(talviloma). Kesälomathan jo ihan koittaa.

Ulkomaille oltais kyllä menossa, ehkä vähän kauemmaksikin, jos ei tarvitse olla paikalla.

IVF on tietty nyt ykkönen ja talvilomankin voi perua, mikäli pitää olla paikalla.

Mutta ois ihana lentää etelän aurinkoon!!:joyful: Kastelemaan varpaita mereen.
 
Last edited by a moderator:
Takaisin
Top