----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Eli tavallaan alkio ei voi vaihtaa paikkaa?:eek:

Kiinnittymisyrityksestä johtuu vaan.
Tarkoitin ettei hcg-arvo hypi edes takaisin. Paikkaa vaihtav alkio olisi kyllä hieno konsepti. "Hitsi, tuolla olisi mukavamman näköinen kohta, ankkurit irti ja menoksi!" :grin

Tarkoitin ettei hcg-arvo hypi edes takaisin. Paikkaa vaihtav alkio olisi kyllä hieno konsepti. "Hitsi, tuolla olisi mukavamman näköinen kohta, ankkurit irti ja menoksi!" :grin

Motto78 :) Tätä tarkoitin...jos alkio vaihtaa paikkaa, niin testi nega ja taas kohta haamu tai jotain, kun löytää paremman paikan!:laughing021

Hcg-arvo nousee veressä, eli missään välissä se ei laske.

Virtsan hcg-pitoisuus voikin sitten nousta ja laskea, ihan riippuen siitä, kuinka kauan virtsa on ollut rakossa, ja onko juonut paljon vai vähän. Jos juo paljon, on virtsa laimeampaa, ja samalla hcg-pitoisuuskin on pienempi, kuin jos olisi juonut vähän.

Virtsastahan näitä kotona testataan, joten hyvin voi käydä niin, että yhtenä päivänä on hailura, seuraavana blanko ja seuraavana taas hailura. Näinhän minullakin tämä raskaus alkoi.

Virtsan hcg-pitoisuus voikin sitten nousta ja laskea, ihan riippuen siitä, kuinka kauan virtsa on ollut rakossa, ja onko juonut paljon vai vähän. Jos juo paljon, on virtsa laimeampaa, ja samalla hcg-pitoisuuskin on pienempi, kuin jos olisi juonut vähän.

Virtsastahan näitä kotona testataan, joten hyvin voi käydä niin, että yhtenä päivänä on hailura, seuraavana blanko ja seuraavana taas hailura. Näinhän minullakin tämä raskaus alkoi.

Suski75 :) Kiitos selvennyksestä!

Mä oon juonut paljon, vatsataudin takia. Vielä on heikko olo välillä. Töissä olen silti jaksanut, koska aamulla olo on ollut normaali ja iltaa kohti huononee....

Eilen lensi ihan yrjötkin illalla, mutta yön aikana olo kohentui ja jaksoin hyvin työpäivän. Vatsatauti ollut aika kova, ripulia ei enää.

Ehkä testaan, kunnes menkat alkaa:headphone:

Ampiaisia voisi kyllä olla ensi kesänä pikkuisen vähemmän. Täällä niitä viimeksi oli aivan järkyt määrät. Ei paljon ovea tehnyt mieli pitää auki. En ole moista määrää ennen nähnyt.
Plussaonnea kaikille.
Joo niitä oli kyllä melkosesti. Meitä kaikkia pisti useampi.. Keksin muuten tehokkaat ansat niille tonne omenatarhaan. Yritin ensin niitä hienoja pullovirityksiä, mutta ne oli liian pieniä. Siirryin siis ämpäreihin joissa oli vettä etikkaa siirappia ja tiskiainetta. Pysyi tuulessakin pystyssä ja keräs satoja ampiaisia. Varikset niitä oppi syömään ämpärin reunalta kurkotellen. Etikka-amppareita:p

Hyvä vinkki. Itse koitin noita pulloja. Ei tehonneet. Ajattelin liian ministi. Eikös ötököiden syönti ole nyt muotijuttukin. Itse paistoin jauhelihaa ja ampiainen parkkeerasi siihen ja heitti henkensä. En kyllä sitä syönyt. Kokemus se oli tuokin.

Eikös kärpäset ole kivoja...niitä riittää joka soppaan...:laughing002 eikä vain talvella....

Mä kannatan ihan täysillä heinäsirkkojen laajamittaista kasvatusta ihmisravinnoksi. Ehkä pitäisi ryhtyä ihan farmariksi. Opiskeluaikana pidin niitä terraariossa tuomassa viidakon tunnelmaa sirityksellään. On kovia tyttöjä lisääntymään.. Kärpäsiä pitäisi varmaan pitää vähän eristyksissä shaissesta, niin eiköhän niistäkin tulis priimaa protskua. Njom :hungry:

Pitäisin kuitenkin itselle parit lambit pihvejä tuottamassa. Son ku itte tekee niin saa valita mitä suuhunsa pistää.:grin

Hommiin vaan. Saariston sirkkabaari pyörimään.Turistit ihmeissään. Vanhemmat ihmiset olis hyviä kasvattajia myös, kun niillä yleensä kuulo alentunut. Ei paljon siritykset haittaa. Pikkusen itsellä vielä ennakkoluuloja ötököiden syömiseen. Pitäis maistaa.

Hyvä että vain vähän ennakkoluuloja.
En syö. En maista. En kasvata enkä kannata. Syököön muut vaan rauhassa.

Mies ottaa mua päähän sen verran rankasti, että siitä päätellen huomisen(kin) testauksen voi jättää väliin kun menkat varmasti alkaa parin päivän sisällä. Eipä olekkaan hetkeen ketuttanut näin! Tämän jos saisi valjastettua vaikka sähköksi, niin olisi omiksi tarpeiksi joksikin aikaa. Saattaisi naapurinkin lamput palaa jonkun päivän.

Siirrytään kaikki v*ttuuntuneiksi ötökkäfarmareiksi, tulee maailma pelastettua siinä sivussa. (Olen mukana, heinäsirkat ja jauhomadot on hyviä!)

Onneksi tämän jengin kierrot ei ole täysin synkassa, hormoniketutusta on siis tasaisesti tarjolla sähköverkkoon.

Hyvä että vain vähän ennakkoluuloja.
En syö. En maista. En kasvata enkä kannata. Syököön muut vaan rauhassa.
Minunkin puolestani muut saavat ihan vapaasti syödä ihan mitä tahansa, kunhan eivät pakota minua samaan. Pari vuotta sitten sain joululahjaksi sirkkasuklaata. Yritin tyrkyttää sitä muille, mutta kukaan ei suostunut syömään (ei edes lahjan antaja), joten roskiin meni.

Muokattu viimeksi:
Hei meinaatteko äänestää vihreää edustajaa? Mulla on kamala ongelma kun haluaisin kovasti mutta joskus kyseisen puolueen edustajat kulkee hieman laput silmillä ja muut epäkohdat jää möyhyn alle. Kääk... Äänestämättä en jätä! Ja haluaisin nuoria eduskuntaan. Noi vanhat patut saa vaan hallaa aikaiseksi.

Äänestän Liberaalipuoluetta, Vihreät eivät ole olleet luontoystävällisiä enää moneen, moneen vuoteen.

Sanotaan näin, että äänestin aina ennen vihreitä, mutta lopetin kun puolueen linjaukset muuttuivat ja mukaan pesiytyi liikaa kehäkolmosen sisäpuolella eläneitä joilla ei ole mitään käsitystä luonnosta ja eläimistä. Eikä luontoasiat ja eläimet enää vihreitä kiinnosta.

Takaisin