----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Yölento :) Ehdin muokata vastausta, ennen kuin jo vastasit...olit niin nopea! :laughing002

Nyt teit kysymyksen, johon ei osaa vastata:scratch

Hermot voi menettää, mutta ne saa palautettua muuttamalla asioita jne....
Mutta jos hermot on menneet niin ne ei voi enää mennä uudelleen. Eihän niitä silloin kannata enää yrittää elvyttää ettei hermo kiristy uudelleen

No jaa, mä olen ollut logistiikka alalla 12 vuotta enkä ole vielä hermojani menettäyt :p
Huonot esimiehet ja niiden toilailut on kyllä saanu ketutusta aikaiseksi, mutta onneksi vanhukset on jääny eläkkeelle ja hommat taas luistaa. Tosin ei logistiikka ala herkkänahkaiselle sovikkaan. Tää on jatkuvaa selvitystyötä perusasioiden rinnalla.
Samalla parjatulla alalla - enkä pois vaihtaisi :grin

No yläkoulun open työkään ei sovi herkkänahkaisille, eikä temperamenttisille :meh:
Eilen lupauduin ottamaan syksyllä luma -painotteisen luokan valvontaluokaksi. Vaikken tiedäkään, kauanko olen puikoissa.

Mua kiinnostaa farmasia ja kirjanpito. Mut koulutus puuttuu :oops:

Muokattu viimeksi:
Minulla tämä hermojen menetys on vain pohdintaa. Kaikki on hyvin eikä kiristä hermoa.

Ihana loskakeli. Löydettiin pojan kanssa tänään hangesta sadevesiviemäri ja kaivettiin se esille. Naapuri tuli petkeleen kanssa kopisuttamaan vedelle reittiä.

Mutta jos hermot on menneet niin ne ei voi enää mennä uudelleen. Eihän niitä silloin kannata enää yrittää elvyttää ettei hermo kiristy uudelleen

Yölento :) Mitä:chicken:?

Kyllä hermoilla voi monesta asiasta ja uudemman kerran. Välillä lakkaa hermostamasta ja välillä taas asia alkaa uudelleen hermostuttamaan....

Näin sekä töissä, että kotona.

Kyllä hermot voi kiristyä uudelleen ja elpyä uudelleen. Ei tuo kovin ihmeellistä ole.

Loppuun palaminen (burn-out) on sitten eri juttu. Esim. logistiikka-alalle en palaa enää takaisin, koska burn out tuli ja vei.
Se oli lopullista, enkä tunne kaipuuta takaisin.

Kevätloska on ihana asia, ihan kohta alkaa luonto vihertää!

Ruumintoimintoasiaa: muistatteko kun kuukausi sitten odotin megamenkkoja tuplakasvattelukierron päätteeksi, ja sen sijaan tuli kahden vuotopäivän setti? Nyt se megaversio on päällä (Hohto-elokuvan hissikohtaus jää kakkoseksi), vihdoinkin.

Juoksen ilomielin tyhjentämässä kuukuppia parin tunnin välein, mahtavaa saada elimistö kohti normaalia! :)

Muokattu viimeksi:
Perhe-elämä ei aina niin auvoista täälläkään, mutta iloisia ja onnellisia hetkiä ajatellessa jaksaa eteenpäin.

Dpo - 8. Aika menee tosiaan vauhdilla! :wideyed: Eilen vasta siivosin kylppärin kaapista muistoksi säästämäni edellisen kierron hailuratestit ja kohta pitäisi taas testailla ennen kuin liian myöhäistä :chicken:

Pernilla :) Kaikki plussa tsempit tähän kiertoon!!!:cheers:cheers:cheers:cheers

Kohta pääset testailemaan:p

No jaa, mä olen ollut logistiikka alalla 12 vuotta enkä ole vielä hermojani menettäyt :p
Huonot esimiehet ja niiden toilailut on kyllä saanu ketutusta aikaiseksi, mutta onneksi vanhukset on jääny eläkkeelle ja hommat taas luistaa. Tosin ei logistiikka ala herkkänahkaiselle sovikkaan. Tää on jatkuvaa selvitystyötä perusasioiden rinnalla.

Eclipse :) Se taitaa sinulle sopia! :)

Mä tykkäsin alasta myös, mutta en tykännyt jarkuvasta ylityöstä ja jatkuvasta kiireestä. Enkä myöskään jatkuvasta YT- rumbasta.

Muutoin tykkäsin ja tekevälle ihmiselle ala on oikein passeli, saa varmasti tehdä rutkasti työtä yötä päivää :)

Samalla parjatulla alalla - enkä pois vaihtaisi :grin

Pernilla :) Ei ole parjattu ala.

Tein oman osuuteni ja tuo 12-vuotta riitti.
Olin myös esimiestehtävissä.
Paljon hyviä muistoja on noilta vuosilta :)

Mutta vaihdoin alaa, koska halusin nähdä myös muuta.

Luultavasti vaihdan alaa vielä nykyisenkin alan (tekniikka-teollisuus) jälkeen jonnekkin muualle.

Tätä alaa on se 12'-vuotta, mutta äkkiä vaihtamassa en ole, varsinkaan näin pienen lapsen kanssa ja kun toinen on tekeillä. Jospa vielä yksi 10-vuotta menisi tällä alalla, niin sitten :)

Sitten vaihdan johonkin luovaan alaan....:rolleyes:

No yläkoulun open työkään ei sovi herkkänahkaisille, eikä temperamenttisille :meh:
Eilen lupauduin ottamaan syksyllä luma -painotteisen luokan valvontaluokaksi. Vaikken tiedäkään, kauanko olen puikoissa.

Mua kiinnostaa farmasia ja kirjanpito. Mut koulutus puuttuu :oops:

Helena80 :) Varmasti on vaativa työ sinulla. Toivottavasti ei vaadi fyysistä ulottuvuutta.

Olen ollut niin onnekas, että ehdin nuorena jo ennen logistiikka-alaa olla töissä opetusalalla, ala-asteella. Pidin siitä valtavasti:Heartblue

Siellä teidän alalla on ainakin työtunnit varsin selkeitä, ylitöitä ei tule kukaan toisesta tiimistä nakkaamaan työpöydälle, sekä teillä on KUNNON lomat!!:p

Kesälomat teillä on usein paljon pidemmät, kuin missään muilla aloilla, jossa sitä omaa lyhyttä lomaa ei kunnolla edes pysty pitämäänkään.

Opetusalan pitkät lomat on ihan luxusta, joten nauti!!:joyful: Eikä sinun arkisin varmasti tarvitse päivystää yötä -päivää/viikonloppuna, kuten monella muulla alalla.

Älkää kysykö miksi piti jo nyt pissatikkua liottaa, mutta dippasinpa kuitenkin. Dpo8 ja rfsu antoi ihan hailun vaaleanpunaisen hailuran. Ja kyllä, testien huonon maineen tiedän toki. Niitä nyt vaan sattuu muutama vielä kaapissa olemaan, joten huomenna uusi dippi.

Rauha80 :) Miltä testi näyttää tänään?

Plussaa puhaltelen!!:cheers:cheers:cheers:cheers:cheers

:greet025 :greet025
Menossa ostamaan raskaustestejä, kun klinikan antama testipäivä on huomenna.

Menkkoja ole toistaiseksi saapunut.

Rfsu testi on houkutteleva, koska se antaa epätoivoisellekin mahdollisia hailuroita lähes aima...:happy119

Dpo 14

:greet025 :greet025
Menossa ostamaan raskaustestejä, kun klinikan antama testipäivä on huomenna.

Menkkoja ole toistaiseksi saapunut.

Rfsu testi on houkutteleva, koska se antaa epätoivoisellekin mahdollisia hailuroita lähes aima...:happy119

Dpo 14

Ostoslistalle voi myös lisätä sen vaaleanpunaisen tussin. :grin

Mutta vakavissaan, toivottavasti testi on selvä plussa, ja jos se ei ole vaihtoehto, sitten selvä nega. Plussa toki näistä mieluummin. :)

Ostoslistalle voi myös lisätä sen vaaleanpunaisen tussin. :grin

Mutta vakavissaan, toivottavasti testi on selvä plussa, ja jos se ei ole vaihtoehto, sitten selvä nega. Plussa toki näistä mieluummin. :)

Kiitos Motto78 :)

Juurikin, ei tussi tuo, kuin hetken onnea....

Tänään ehkä testaan vielä illalla, vaikka tilanne ei niin auvoiselta vaikuta:angelic:

Dpo14

Takaisin