----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kp 18/27-29 eikä oviksesta tietoakaan. En ole tikutellut kuin satunnaisesti, mutta mitkään merkit ei viittaa että olisi ohikaan mennyt. Toisaalta hyvä, sillä seksiäkään ei ole ollut yli viikkoon, toisaalta paska, jos tulee ovuloimaton kierto. Lienee lopun alkua sitten. Jostain syystä on päivittäin tullut kerran pari verensekaista limaa..

Älkää kysykö miksi piti jo nyt pissatikkua liottaa, mutta dippasinpa kuitenkin. Dpo8 ja rfsu antoi ihan hailun vaaleanpunaisen hailuran. Ja kyllä, testien huonon maineen tiedän toki. Niitä nyt vaan sattuu muutama vielä kaapissa olemaan, joten huomenna uusi dippi.

Tsemppiä taas kaikille omiin vaiheisiin!
Täytyy sanoa että on kyllä iän tuoma ilon aihe että aika juoksee yhä nopeampaa - ainakin tässä yritysasiassa. Yks kaks alkaa taas lähestyä "kivat ajat", ja sitten saakin taas jännittää tulosta! Ennenmuinoin yksi kiertokin oli jo pitkä kun nälkävuosi.

Kesällä aika vois kyllä vähän hidastaa. Oi että kun maistuis taas vehreä metsäretki. Perhosia ja muurahaisia:love7, paljaat jalat ja avoimet ovet.

Tähti, tuli mieleen noista päivämääristä, että joko on 3v synttäreiden suunnittelu aloitettu? Mä jo suunnittelen kakkua ym :rolleyes: Harjoittelin just kolmiväripursotuksia. Aattelin tehdä yksisarviskakun. :grin
Toivottavasti vielä testi tuosta plussaksi muuttuu tai sitten viimestään seuraava hoitokerta tärppää. Mulla on myös laborantin (teollisuus) koulutus niin oon epäileväinen kaikkia testien hailuroita kohtaan. Mutta mä en tietty oo koskaan yhtään ovis tai raskaustestiä tehnyt joten en oo noita yrittäny tulkita. :shy:

Eclipse :) kiitos toivotuksista.

Ihan vielä ei kakku ole mielessä, kun aikaa on se pari kuukautta jäljellä. Viimeksi mies tilasi kakut leipomosta ja luultavasti näin on nytkin.

Poika tosin odottaa omia synttäreitä jnyt eksa kertaa, kun ymmärtää asian, ja on jo puhunut kutsuvansa jokaisen....:)

No meillä tuo lapsen ulkoleikkimökki js liukumäki koristellaan taas ilmapalloilla ja istutetaan piha-alueelle paljon kukkia :)

Hyvää kevään jatkoa sinne ja kiva, että käyt välillä täällä palstalla:cheers:cheers:cheers

Tsemppiä, Tähti :thumleft

Tein ekan ovistestin, kuva mukana. Nyt jo näkyi haalea viiva, vaikka kp6.

Liitteet

• 20190318_150859.jpg
    20190318_150859.jpg
    5.5 KB · Katsottu: 137
Yritin lukea ovulaatiosta, mut milloin siis pitäisi viimeistään puuhastella,
että simpat olisivat asemissaan ovulaation tapahtuessa? Eli siis pitäisikö
olla ennen kuin viivasta tulee yhtä kirkas kuin kontrolliviivasta?

Miten mä oon päässyt tähän ikään ilman tämmöistä informaatiota!? :wtf

Hedelmöittymisikkuna on ajallisesti aika lyhyt, joten ennen ovisplussaakin kannattaa pitää joukkoja liikkeellä joka toinen päivä jos vaan jaksaa. :grin

Jos optimoi, ovisplussapäivänä (ekat tasavahvat viivat) ja sitä seuraavana päivänä (jos lh-piikki vielä nouseekin) kannattaa; silloin tyyppejä pitäisi olla pelipaikoilla tarkasta irtoamisajankohdasta riippumatta.

Yritin lukea ovulaatiosta, mut milloin siis pitäisi viimeistään puuhastella,
että simpat olisivat asemissaan ovulaation tapahtuessa? Eli siis pitäisikö
olla ennen kuin viivasta tulee yhtä kirkas kuin kontrolliviivasta?

Miten mä oon päässyt tähän ikään ilman tämmöistä informaatiota!? :wtf

Helena80 :) Klinikan mukaan silloin, kun testi on plussa (ainakin inssin suhteen), mutta tuohan on jo hurjan vahva, että kannattaa pistää hösseliksi!!:cheers:cheers:cheers

Olen kyllä aika hämmentynyt, että tuo on jo noin vahva tuo viiva näin aikaisin :wideyed:
Meinasin alkaa testaileen vasta huomenna, mut en taaskaan malttanu oottaa :rolleyes:

Olen kyllä aika hämmentynyt, että tuo on jo noin vahva tuo viiva näin aikaisin :wideyed:
Meinasin alkaa testaileen vasta huomenna, mut en taaskaan malttanu oottaa :rolleyes:

Viiva voi tosiaan olla suht vahva tosi aikaisin, se ei välttämättä vahvistu tasaisesti vaan saattaa jumittaa useita päiviä jossain tietyssä voimakkuudessa.

Mä aloitan nykyään testailut heti menkkojen loputtua, ja siirryn 2 x päivässä testailuun kun aletaan olla lähellä tasavahvoja viivoja. Pari kertaa ovisplussa on melkein päässyt yllättämään kun tuli jo kp 9.

En ala edes laskemaan montako sataa noita on jo käytetty, onneksi ovat edukkaita 60kpl tukkupakkauksissa :bag:

Tsemppiä taas kaikille omiin vaiheisiin!
Täytyy sanoa että on kyllä iän tuoma ilon aihe että aika juoksee yhä nopeampaa - ainakin tässä yritysasiassa. Yks kaks alkaa taas lähestyä "kivat ajat", ja sitten saakin taas jännittää tulosta! Ennenmuinoin yksi kiertokin oli jo pitkä kun nälkävuosi.

Kesällä aika vois kyllä vähän hidastaa. Oi että kun maistuis taas vehreä metsäretki. Perhosia ja muurahaisia:love7, paljaat jalat ja avoimet ovet.

Lambi :) juuri näin....miksi dpot juoksee liian lujaa ja aluksi on vasta dpo6, joka on liian aikaista kaikelle ja sitten onkin jo dpo 10...liian myöhäistä enää....:smiley-angry017

On tää uskomatonta! Reilu vuosi yritystä takana ja missä välissä kulunut vuosi on:dog? Ei tuo ainakaan nuku pinnasängyssä:chicken:

Last edited by a moderator:

Helena80 :) Mietin hieman samaa... saan yhtä vahvan aikaisintaan kp 9....

Jokin vuosi sitten se oli siellä kp 13 paikkeilla.

Oma kierto on siinä mielessä kyllä muuttunut siitä, kun viimeksi mittaili 42-vuotiaana vs. nykyään 46vuotiaana, että ovis siis tulee nyt aiemmin, kuin nuorempana:eek:

Minäkin olen epäileväinen hailuroita kohtaan, vähintäänkin pitää testaajalla olla nollatesti samanlaisella testillä tehty ja hailurassa selkeä ero nollatestiin, tai muuten en siihen usko. Itselläni uskoin hailuraan vasta sitten kun niitä oli tullut eri päivinä kaksi ja molemmat hailurat erottuivat näkyvästi nollatestistä. Ja sen jälkeen tein digitestin varmistuakseni ettei ollut kyse viallisista testeistä, ja sitten vasta uskoin plussaan.

Suski75 :) Epäilen kanssa ja olen luovuttanut tämän kierron osalta, vaikka virallinen testipäivä onkin vasta ylihuomenna.

En tiedä kannattaako testata enää...

Mies sanoi aamulla, että täysi nega muuttuu plussaksi keskiviikkoon mennessä. Hän pelkää IVF piikkejä:laughing002:sad015

Voisiko hcg hormonia olla eri päivänä ja taas ei olla toisena päivänä? Ja siten, ettei nyt olisi, mutta taas huomenna olisi?:wacky: :eek:

Kai vielä testaan, kunnes menkat alkaa, mutta sanompa vaan, että tää kierto oli tässä:banghead:

Voisiko hcg hormonia olla eri päivänä ja taas ei olla toisena päivänä? Ja siten, ettei nyt olisi, mutta taas huomenna olisi?:wacky: :eek:

Eipä juuri - hcg joko nousee jos kiinnittyminen etenee, tai laskee jos raskaus ei alakaan. Edestakaisin hyppimistä ei onneksi sentään tapahdu, muutenkin ihan tarpeeksi monimutkaista tää touhu...

Eipä juuri - hcg joko nousee jos kiinnittyminen etenee, tai laskee jos raskaus ei alakaan. Edestakaisin hyppimistä ei onneksi sentään tapahdu, muutenkin ihan tarpeeksi monimutkaista tää touhu...

Eli tavallaan alkio ei voi vaihtaa paikkaa?:eek:

Kiinnittymisyrityksestä johtuu vaan.

Takaisin