Tervetuloa hoitojen "tälle puolelle"!Motto78 :) jep, eli IVF kierto!
Vaikka 1. kasvattelu onkin aina vähän arpapeliä munasarjavasteesta riippuen, toivotaan että saatte hyvälaatuista satoa jo tällä kierroksella!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tervetuloa hoitojen "tälle puolelle"!Motto78 :) jep, eli IVF kierto!
Tähti, tuli mieleen noista päivämääristä, että joko on 3v synttäreiden suunnittelu aloitettu? Mä jo suunnittelen kakkua ym Harjoittelin just kolmiväripursotuksia. Aattelin tehdä yksisarviskakun.
Toivottavasti vielä testi tuosta plussaksi muuttuu tai sitten viimestään seuraava hoitokerta tärppää. Mulla on myös laborantin (teollisuus) koulutus niin oon epäileväinen kaikkia testien hailuroita kohtaan. Mutta mä en tietty oo koskaan yhtään ovis tai raskaustestiä tehnyt joten en oo noita yrittäny tulkita.
Yritin lukea ovulaatiosta, mut milloin siis pitäisi viimeistään puuhastella,
että simpat olisivat asemissaan ovulaation tapahtuessa? Eli siis pitäisikö
olla ennen kuin viivasta tulee yhtä kirkas kuin kontrolliviivasta?
Miten mä oon päässyt tähän ikään ilman tämmöistä informaatiota!?
Miten mä oon päässyt tähän ikään ilman tämmöistä informaatiota!?
Helena80 :) Älä huoli, koskin ovistikkuun ekan kerran 41-vuotiaana
Olen kyllä aika hämmentynyt, että tuo on jo noin vahva tuo viiva näin aikaisin
Meinasin alkaa testaileen vasta huomenna, mut en taaskaan malttanu oottaa
Tsemppiä taas kaikille omiin vaiheisiin!
Täytyy sanoa että on kyllä iän tuoma ilon aihe että aika juoksee yhä nopeampaa - ainakin tässä yritysasiassa. Yks kaks alkaa taas lähestyä "kivat ajat", ja sitten saakin taas jännittää tulosta! Ennenmuinoin yksi kiertokin oli jo pitkä kun nälkävuosi.
Kesällä aika vois kyllä vähän hidastaa. Oi että kun maistuis taas vehreä metsäretki. Perhosia ja muurahaisia, paljaat jalat ja avoimet ovet.
Olen kyllä aika hämmentynyt, että tuo on jo noin vahva tuo viiva näin aikaisin
Meinasin alkaa testaileen vasta huomenna, mut en taaskaan malttanu oottaa
Minäkin olen epäileväinen hailuroita kohtaan, vähintäänkin pitää testaajalla olla nollatesti samanlaisella testillä tehty ja hailurassa selkeä ero nollatestiin, tai muuten en siihen usko. Itselläni uskoin hailuraan vasta sitten kun niitä oli tullut eri päivinä kaksi ja molemmat hailurat erottuivat näkyvästi nollatestistä. Ja sen jälkeen tein digitestin varmistuakseni ettei ollut kyse viallisista testeistä, ja sitten vasta uskoin plussaan.
Voisiko hcg hormonia olla eri päivänä ja taas ei olla toisena päivänä? Ja siten, ettei nyt olisi, mutta taas huomenna olisi?
Eipä juuri - hcg joko nousee jos kiinnittyminen etenee, tai laskee jos raskaus ei alakaan. Edestakaisin hyppimistä ei onneksi sentään tapahdu, muutenkin ihan tarpeeksi monimutkaista tää touhu...