----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tähti, meillä vuosipäivä ja hääpäivä 29.5. Tänä vuonna 20 v yhdessä ja 15 naimisissa :joyful: Onko teillä mones päivä?

Helena80 :) 14.5. Kihloissa ollaan oltu 27vuotta ja naimississa kohta 3vuotta.

Yhteensä 30vuotta :)

Meidän eka lapsi on 2-vuotias :)

Ja nyt toista niin kovasti toivotaan ja yritetään..

Ihanan pitkä liitto teilläkin :)

Last edited by a moderator:
Minulle sanottiin lapsettomuushoitoja aloitellessa, että joillakin LH-huippu on niin nopea, että pitäisi testata 12 tunnin välein, jotta se ei ehdi nousta ja laskea testien välillä. En silti ikinä bongannut yhtäkään ovulaatiota testaamisesta huolimatta.

Minulle sanottiin lapsettomuushoitoja aloitellessa, että joillakin LH-huippu on niin nopea, että pitäisi testata 12 tunnin välein, jotta se ei ehdi nousta ja laskea testien välillä. En silti ikinä bongannut yhtäkään ovulaatiota testaamisesta huolimatta.

Suski75 :) Täällä myös tapahtunut tosi nopeasti, joten kannattaa mitata vaikka kaiksi kertaa päivässä, esim. aamulla klo 10 ja klo 14.

Helena, kannattaa ostaa kaksi pakettia kerta heitolla...itse olen juossut aina ostamassa lisää testejä.

Apua, mä olen seurannut teidän tarinoita niin intensiivisesti, etten ole seurannut omaa kiertoa! No kai se joka toinen /joka kolmas humpsiminen riittää... Nyt jo kp 13 ja eilen jäyti mahaa. Olen vaan yleensä tässä kierron vaiheessa pitänyt huolta, että pötkötän sängyllä sen 20min jälkeen. :laughing021
Nyt on huonomman munasarjan vuoro niin ei kai se niin haittaa!

Peppipupu :) Täällä on välillä kovinkin vauhdikasta keskustelua...se on oikein hyvä juttu!:laughing002

Ja kiitos kommentista, että jännäät tässä r-testissä mukana!:p

Mä jännään sinun tilannetta, nyt siis sinun ovis on hyödynnetty?:rolleyes:

Plussaa sinne!!!:cheers:cheers:cheers:cheers:cheers

Ja kun lumet sulavat enemmän, tulee kunnollisia kuralammikoita. Voiko olla mitään ihanampaa kuin lapsi, ämpäri ja kuravelli?

Meidän PipsaPossu fani oli ihan huumassa, kun pihalla oli paljon ihania kuralätäköitä joissa pystyi hyppiä. Litsläts!

Minusta kaikki vuodenajat on kivoja. Tykkään pakkasesta ja paisteesta, kevään toiveikkuudesta ja syksyisestä seesteisyyden tunnusta. Ainoa inhokkikeli on oikein kylmä ja napakka viima lumituiskuun yhdistettynä. Silloin tuntuu kuin sataisi jääpuikkoja.

Tähden testeille punavärin vahvistumista! :)

Muokattu viimeksi:
Minulle sanottiin lapsettomuushoitoja aloitellessa, että joillakin LH-huippu on niin nopea, että pitäisi testata 12 tunnin välein, jotta se ei ehdi nousta ja laskea testien välillä.

Mulla on just noin. Ovis on aina samana päivänä/seuraavana yönä plussasta. Mä aloitan testailun kp8 ja kun väri alkaa vahvistua, teen 2 testiä päivässä. Toinen aamupäivällä ja toinen iltapäivällä.

Mulla on just noin. Ovis on aina samana päivänä/seuraavana yönä plussasta. Mä aloitan testailun kp8 ja kun väri alkaa vahvistua, teen 2 testiä päivässä. Toinen aamupäivällä ja toinen iltapäivällä.

Ehdottomasti!! Tästä on kokemusta viimeaikoina, joten toisesta mittauksesta ovis on jopa myöhästytty!!!:woot:

Tässä kuluvassa kierrossa aamulla oli ovis PLUSSA, mutta sen jälkeen negaa...sit tuli kiire:chicken:

Meillä tämä kuluva kierto näytti plussan aamulla klo 09 (nousin klo 06) ja oli jo NEGA klo 14.

Tätä ihmettä nyt odotellessa, että vahvistuisko tää haamu täydeksi plussaksi raskaustestisä:cheers
NOPEA tilanne oli.

Onko teillä muuten lemppari- ja/tai inhokkikuukausi olemassa? Mä en maaliskuun lisäksi tykkää lokakuusta, vaikka silloin miehen synttärit. Toukokuu ja joulukuu on lempparit, kun toukokuussa mun synttärit, meidän hääpäivä ja kevät kauneimmillaan. Joulukuu, koska joulu :Heartbigred:santa
Lapset ottavat ilon irti kaikista vuodenajoista :)
Yritän minäkin jollakin tapaa nauttia jokaisesta. Kesä ja (mökki)loma ovat toki ylitse muiden, mutta jollain tapaa maaliskuun räntäsadekin tuo vaihtelua ja varsinkin kirkas kevätaurinko, kun se taas tulee esiin.

Suski75 :)
Mielenkiinnosta nyt kysyn, että millä tiesit ovulaation, ellei näkynyt testissä?
En tiennytkään. Lääkäri ultrasi ja follikkelin ollessa sopivan kokoinen, ovulaatio aiheutettiin pistämällä Pregnyl-piikki. Jos ei ovulaatiota saa kiinni, ei sitä jäädä lapsettomuushoidoissa jäädä odottelemaan, vaan ovulaatio tehdään lääkkeillä.

Tähti, onpa upeasti teillä yhteisiä vuosia :Heartpink

Ugh, ollut vähän huono olo illasta. Yhtäkkiä alkoi päätä
särkeä ja nukuin kaksi tuntia ainakin. Yksi niistä mammoista,
joita tapasin perjantaina, ilmoitti tänään, että hänellä on vatsatauti :sour:
Hän on myös raskaana, lokakuussa laskettu aika.

Toivottavasti tämä ei pahene, haluaisin töihin aamulla, kun on
monialaisten oppimiskokonaisuuksien teemaa kaksi päivää.
Ysiluokkalaiset harjoittelevat ohjauksessani CV:n ja työhakemuksen
tekemistä :grin

Laitoin nyt tilaukseen lisää ovistestejä. Kohta niitä on 27, jos sillä pärjäis pari kiertoa :grin
Jännän äärellä taas kohta ollaan. Sain miehenkin jo ihan hyvin mukaan tähän tikuttelu-
hommaan. Hän toivoo pikaista raskautumista, niin nyt on hänenkin tukensa asiassa
ja kaikki muutenkin meidän huushollista siltä osin ok. En usko, että lähiaikoina asiasta
enää tapellaan. Tässä kierrossa on se huono puoli, että mies on reissussa mahdollisen
oviksen aikaan, joten siksikin tikuttelu on nyt hyvä homma.

Helena80 :) 14.5. Kihloissa ollaan oltu 27vuotta ja naimississa kohta 3vuotta.

Yhteensä 30vuotta :)

Meidän eka lapsi on 2-vuotias :)

Ja nyt toista niin kovasti toivotaan ja yritetään..

Ihanan pitkä liitto teilläkin :)
Tähti, tuli mieleen noista päivämääristä, että joko on 3v synttäreiden suunnittelu aloitettu? Mä jo suunnittelen kakkua ym :rolleyes: Harjoittelin just kolmiväripursotuksia. Aattelin tehdä yksisarviskakun. :grin
Toivottavasti vielä testi tuosta plussaksi muuttuu tai sitten viimestään seuraava hoitokerta tärppää. Mulla on myös laborantin (teollisuus) koulutus niin oon epäileväinen kaikkia testien hailuroita kohtaan. Mutta mä en tietty oo koskaan yhtään ovis tai raskaustestiä tehnyt joten en oo noita yrittäny tulkita. :shy:

Minäkin olen epäileväinen hailuroita kohtaan, vähintäänkin pitää testaajalla olla nollatesti samanlaisella testillä tehty ja hailurassa selkeä ero nollatestiin, tai muuten en siihen usko. Itselläni uskoin hailuraan vasta sitten kun niitä oli tullut eri päivinä kaksi ja molemmat hailurat erottuivat näkyvästi nollatestistä. Ja sen jälkeen tein digitestin varmistuakseni ettei ollut kyse viallisista testeistä, ja sitten vasta uskoin plussaan.

Takaisin