Mä näin väriä ekassa kuvassa mutta mun silmillä se ei ihme :-D
Toivottavasti olisi raskaudesta johtuva viiva.
Suloinen vuohi vauva :-)
Suloinen vuohi vauva :-)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mä nään tässä kyllä viivanpaikan? Mutta kaikki on yhä mahdollista! Tsemppiä Tähti!!!
Mä näin väriä ekassa kuvassa mutta mun silmillä se ei ihme :-D
Suloinen vuohi vauva :)
Korkkaan aamun testikuulumiskierroksen ennen kun kukaan ehtii kysellä - ollaan palattu vitivalkoiseen.
Onneksi näin, tästä kierrosta ei taatusti olisi pitkälle pötkittu. Kp1, tule pian! (Harvemmin tulee kaivattua menkkoja näin voimallisesti)
Miltä tähden pc näyttää?
Täällä ollaan oltu viettämässä hartaasti odotettua pitkää viikonloppua muilla mailla vierailla. Ja koska lähtötilanne oli mikä oli, niin ohjelmassa panostettu shoppailuun, syömiseen ja halpojen drinkkien maisteluun.
Nyt haavat nuoltu, kohti uusia taisteluja. Kp 2 ja valmistautuminen seuraavaan tuskaiseen kuukauteen.
Tsemppiä kaikille!
Maaliskuu ei oo ikinä ollu mun lempparikuukausi kelin puolesta, mut nyt on jotain, mitä jännätä, niin ehkä loppukuukausi menee nopsaan
Kohti uutta viikkoa :) Tsemppiä
Minä tykkään kaikista kuukausista ja vuodenajoista. Pitää vain sovittaa tekeminen ajankohdan mukaan.
Tähti, mä näin alemmassa kuvassa viivan :)
Tähti, minulla vain ei ole noita rajoitteita, joista en tykkää. Esimerkiksi helmikuu on aivan ihana. Jos on lumista, pääsee lumitöihin. Jos on pakkasta, voi tehdä jäälyhtyjä, saa pukea paljon päälle tai kääriytyä tyytyväisenä sohvan nurkkaan ja ihailla ikkunasta. Jos on oikein paljon pakkasta, voi jäädyttää saippuakuplia...
Tänään on mitä parahin sää. Rännistä tippuu vettä ja saa sulattaa sillä lunta. Ihanan siistejä syviä lätäköitä.
Ja kun lumet sulavat enemmän, tulee kunnollisia kuralammikoita. Voiko olla mitään ihanampaa kuin lapsi, ämpäri ja kuravelli?
Tai mikä toiminto nyt sillä hetkellä on ihaninta :)
hääpäivä toukokuussa. Melkein aina jotain juhlittavaa. Eikä pidä unohtaa kissoja Vili täyttää heinäkuussa ja Roosa kesäkuussa
Pitää olla reilusti pakkasta, siis vähintään - 20 mutta mitä kylmempi, sen parempi. Puhalletaan saippuakuplat esimerkiksi ikkunasta, oven raosta tms. Purkki ja tikku lämpimässä ja kuplat pakkasessa. Tulee jäätyneitä saippuakuplia.Yölento :) Millä tavalla jäädytät saippuakuplia? Kerro ihmeessä!!!
Meillä on tapana lämmittää takkaa Helmikuussa ja laittaa sinne herkkuja (esim. makkaraa jne..) tulelle. Sohvalla istutaan takan lämmössä ja ihaillaan tulta, lieskoja ja lämpöä viltti niskassa.
En oikein pidä Helmikuun kovista pakkasista, mutta takkapuut ovat silloin hyvin tarpeellisia.
Jäälyhtyjä olen tehnyt Marras- Joulukuussa. Pihaan ja tien reunaan :)
Tuo saippuakupla kyllä kiinnostaa
Jaksaako joku pitää pienen infotuokion mulle oviksen tikuttelusta? Ekaa kertaa ikinä tässä kierrossa tarkoitus testailla
Pitää olla reilusti pakkasta, siis vähintään - 20 mutta mitä kylmempi, sen parempi. Puhalletaan saippuakuplat esimerkiksi ikkunasta, oven raosta tms. Purkki ja tikku lämpimässä ja kuplat pakkasessa. Tulee jäätyneitä saippuakuplia.
Hmm, no tänään on kp5, joten ehkä kannattais aloitella jus siinä kp9 tienoilla. Mun kierto yleensä on 28-30, mut viimeisin oli 26, mikä mulla erittäin harvinaista. Yleensä kierto lyhenee just yrittämisen aikoihin.