----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä nään tässä kyllä viivanpaikan? Mutta kaikki on yhä mahdollista! Tsemppiä Tähti!!!

Kiitos Lambi!!:Heartpink Tsempiä sinnekkin ja onnea vuohivauvasta!!:cheers

Vielä en tuhlannut kallista digiä, kun pelkään, että jää kemialliseksi ja digissä lukee ohjeissa, eträ voi testata vasta, kun on kuukautisten laskettu alkamispäivä....

Joten siis lisää ostamaan pc testejä ja vaikka kuinka olen petttnyt Rfsu:n epäluotettaviin testeihin, ostampa nyt niitäkin:joyful:

Mä näin väriä ekassa kuvassa mutta mun silmillä se ei ihme :-D
Toivottavasti olisi raskaudesta johtuva viiva.

Suloinen vuohi vauva :)

Wheelchair Mama :)
Itsekin näen väriä "hitusen"...

Mies sanoi, että näkee viivan ja sanoi, ettei sanoisi, ellei näkisi. Viivan paikoista hän on aina sanonut, ei ole yhtään mitään ja tokaissut; please, show me the next one!:laughing002

Last edited by a moderator:
Korkkaan aamun testikuulumiskierroksen ennen kun kukaan ehtii kysellä - ollaan palattu vitivalkoiseen.

Onneksi näin, tästä kierrosta ei taatusti olisi pitkälle pötkittu. Kp1, tule pian! (Harvemmin tulee kaivattua menkkoja näin voimallisesti)

Miltä tähden pc näyttää?

Motto78 :) Pahoittelut negasta. Toivotaan plussaa jatkoon!!:cheers:cheers:cheers:cheers

Täällä ollaan oltu viettämässä hartaasti odotettua pitkää viikonloppua muilla mailla vierailla. Ja koska lähtötilanne oli mikä oli, niin ohjelmassa panostettu shoppailuun, syömiseen ja halpojen drinkkien maisteluun.:grin

Nyt haavat nuoltu, kohti uusia taisteluja. Kp 2 ja valmistautuminen seuraavaan tuskaiseen kuukauteen.

Tsemppiä kaikille!

Hipounen77 :) Tsempit tulevaan kuukauteen!!! Uskon, että nyt teillä tärppää!!:cheers:cheers:cheers:cheers

Maaliskuu ei oo ikinä ollu mun lempparikuukausi kelin puolesta, mut nyt on jotain, mitä jännätä, niin ehkä loppukuukausi menee nopsaan :joyful:

Kohti uutta viikkoa :) Tsemppiä :dance008

Tsemppiä Helena80 !!!! :)

Mä pidän Maaliskuusta, koska se rikkoo rajoja...maa alkaa näkymään, lumet alkaa sulamaan, ilma voi olla petollinen - kylmä viima vs. lämmittävä aurinko! Muutos on tulossa.... ja kohta talvi taittuu kohti uutta ja uudistumista!:singing::p

Maaliskuu on fantastinen kuukausi, Helmikuusta en pidä, koska se on luminen ja loskainen talvisen räntäinen ja pakkanen usein kovimmillaan.

Huhtikuusta pidän eniten, koska tietty on omat synttärit ja aprillia aprillia...on myös kevät alkanut, talvi taitettu ja tuulet alkavat olla lämpöisempiä, sekä linnut rakentavat pesää! :)

Toukokuusta pidän, koska lehdet puhkeavat ja silloin on oman lapsen synttärit ja Äitienpäivä yhtaikaa! On myös lähes satavuotiaan Isomummun syntymäpäivä ja pojan mummun (Anopin) syntymäpäivä. Sekä myös serkkujen ja vaarien syntymäpäivät... Samana päivänä!:laughing002

Meillä on synttäri suma Toukokuussa ja vieläpä tosiaan tasan samana päivänä monella, joka osuu usein Äitien päivään....!!:grin

Pahin vuodenaika on ohi ja paras on edessä!!!:cheers:cheers:cheers:cheers:cheers

Last edited by a moderator:
Tähti, mä näin alemmassa kuvassa viivan :)

Helena80 :) OK, näen myös...mutta en laskisi ihan viä plussaksi.

Joskus sain Pregcheck testillä "jännän" plussan, mutta en ollut raskaana. Silloin Rfsu ei näyttänyt mitään, oli blanco.

Tosin silloin, kun oikeasti olin raskaana, niin PC antoi haamun, mutta Rfsu oli täysin blanco nega:wideyed:

Hämmentävää.

Siksi ostan nyt molempia testejä tänään...

Tähti, minulla vain ei ole noita rajoitteita, joista en tykkää. Esimerkiksi helmikuu on aivan ihana. Jos on lumista, pääsee lumitöihin. Jos on pakkasta, voi tehdä jäälyhtyjä, saa pukea paljon päälle tai kääriytyä tyytyväisenä sohvan nurkkaan ja ihailla ikkunasta. Jos on oikein paljon pakkasta, voi jäädyttää saippuakuplia...

Tänään on mitä parahin sää. Rännistä tippuu vettä ja saa sulattaa sillä lunta. Ihanan siistejä syviä lätäköitä.

Ja kun lumet sulavat enemmän, tulee kunnollisia kuralammikoita. Voiko olla mitään ihanampaa kuin lapsi, ämpäri ja kuravelli?

Tai mikä toiminto nyt sillä hetkellä on ihaninta :)

Tähti, minulla vain ei ole noita rajoitteita, joista en tykkää. Esimerkiksi helmikuu on aivan ihana. Jos on lumista, pääsee lumitöihin. Jos on pakkasta, voi tehdä jäälyhtyjä, saa pukea paljon päälle tai kääriytyä tyytyväisenä sohvan nurkkaan ja ihailla ikkunasta. Jos on oikein paljon pakkasta, voi jäädyttää saippuakuplia...

Tänään on mitä parahin sää. Rännistä tippuu vettä ja saa sulattaa sillä lunta. Ihanan siistejä syviä lätäköitä.

Ja kun lumet sulavat enemmän, tulee kunnollisia kuralammikoita. Voiko olla mitään ihanampaa kuin lapsi, ämpäri ja kuravelli?

Tai mikä toiminto nyt sillä hetkellä on ihaninta :)

Yölento :) Millä tavalla jäädytät saippuakuplia? Kerro ihmeessä!!!:cheers

Meillä on tapana lämmittää takkaa Helmikuussa ja laittaa sinne herkkuja (esim. makkaraa jne..) tulelle. Sohvalla istutaan takan lämmössä ja ihaillaan tulta, lieskoja ja lämpöä viltti niskassa.

En oikein pidä Helmikuun kovista pakkasista, mutta takkapuut ovat silloin hyvin tarpeellisia.

Jäälyhtyjä olen tehnyt Marras- Joulukuussa. Pihaan ja tien reunaan :)
Tuo saippuakupla kyllä kiinnostaa:blob3

Tuli huhtikuusta mieleen, että koululla aiotaan toteuttaa aprillipäivänä Väärän open päivä. Ilmoittauduin mukaan ja saan siis ohjeen pöllähtää jonkun ryhmän tunnille ilman, että osaavat sitä odottaa :grin

Mua jotenkin aina masentaa maalis-ja lokakuussa hetkellisesti. Meil on perheessä synttärit tammikuussa, toukokuussa, elokuussa, lokakuussa ja marraskuussa. Kihlapäivä joulukuussa ja hääpäivä toukokuussa. Melkein aina jotain juhlittavaa. Eikä pidä unohtaa kissoja :joyful: Vili täyttää heinäkuussa ja Roosa kesäkuussa :happy:

hääpäivä toukokuussa. Melkein aina jotain juhlittavaa. Eikä pidä unohtaa kissoja :joyful: Vili täyttää heinäkuussa ja Roosa kesäkuussa :happy:

Helena80 :) Meillä Hääpäivä myös Toukokuussa!! Ihanaa onnea molemmille!!!:p

Melkein unohdin tuon tältä "juhla suma" listalta:laughing002

Yölento :) Millä tavalla jäädytät saippuakuplia? Kerro ihmeessä!!!:cheers

Meillä on tapana lämmittää takkaa Helmikuussa ja laittaa sinne herkkuja (esim. makkaraa jne..) tulelle. Sohvalla istutaan takan lämmössä ja ihaillaan tulta, lieskoja ja lämpöä viltti niskassa.

En oikein pidä Helmikuun kovista pakkasista, mutta takkapuut ovat silloin hyvin tarpeellisia.

Jäälyhtyjä olen tehnyt Marras- Joulukuussa. Pihaan ja tien reunaan :)
Tuo saippuakupla kyllä kiinnostaa:blob3
Pitää olla reilusti pakkasta, siis vähintään - 20 mutta mitä kylmempi, sen parempi. Puhalletaan saippuakuplat esimerkiksi ikkunasta, oven raosta tms. Purkki ja tikku lämpimässä ja kuplat pakkasessa. Tulee jäätyneitä saippuakuplia.

Jaksaako joku pitää pienen infotuokion mulle oviksen tikuttelusta? Ekaa kertaa ikinä tässä kierrossa tarkoitus testailla :scratch

Helena80 :)

Tässä se miten toimin, ehkä voit noudattaa samaa tapaa:

Mun kierto on säännöllinen 29/30 ja ovis yleensä kp 14. Eli aloitan testaamaan kp9.... ja teen testin yleensä päivällä noin klo 14, koska Klinkan mukaan se on paras klo:n aika saada selkein tulos!

Myös riippuu siitä, että milloin heräät aamulla!? Ovulaatiotestiä ei tehdä aamupissasta, kuten raskaustesti.

Esim. jo klo 10-11 voit saada oikean tuloksen. Mutta illalla ei kannata enää mitata.

Siinä lyhyesti!!:happy:

Tsemppiä mittailuun!! Koska aloitat mittailla?

Muilta lisää neuvoja? Tämä on toiminut mulla ja ultrassa todettu Klinikalla sama:p

Pitää olla reilusti pakkasta, siis vähintään - 20 mutta mitä kylmempi, sen parempi. Puhalletaan saippuakuplat esimerkiksi ikkunasta, oven raosta tms. Purkki ja tikku lämpimässä ja kuplat pakkasessa. Tulee jäätyneitä saippuakuplia.

Yölento :) WAU !! :p

Hieno tietää.

Kiitokset!!

Hmm, no tänään on kp5, joten ehkä kannattais aloitella jus siinä kp9 tienoilla. Mun kierto yleensä on 28-30, mut viimeisin oli 26, mikä mulla erittäin harvinaista. Yleensä kierto lyhenee just yrittämisen aikoihin.

Hmm, no tänään on kp5, joten ehkä kannattais aloitella jus siinä kp9 tienoilla. Mun kierto yleensä on 28-30, mut viimeisin oli 26, mikä mulla erittäin harvinaista. Yleensä kierto lyhenee just yrittämisen aikoihin.

Helena80 :) Toki voi aloittaa testailun jo aiemmin....

Takaisin