----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Korkkaan aamun testikuulumiskierroksen ennen kun kukaan ehtii kysellä - ollaan palattu vitivalkoiseen.

Onneksi näin, tästä kierrosta ei taatusti olisi pitkälle pötkittu. Kp1, tule pian! (Harvemmin tulee kaivattua menkkoja näin voimallisesti)

Miltä tähden pc näyttää?

Täällä ollaan oltu viettämässä hartaasti odotettua pitkää viikonloppua muilla mailla vierailla. Ja koska lähtötilanne oli mikä oli, niin ohjelmassa panostettu shoppailuun, syömiseen ja halpojen drinkkien maisteluun.:grin

Nyt haavat nuoltu, kohti uusia taisteluja. Kp 2 ja valmistautuminen seuraavaan tuskaiseen kuukauteen.

Tsemppiä kaikille!

Menkat ohi, jee! On ne aina sellainen rasite, mutta eipä se auta, ku kestää :grin

Maaliskuu ei oo ikinä ollu mun lempparikuukausi kelin puolesta, mut nyt on jotain, mitä jännätä, niin ehkä loppukuukausi menee nopsaan :joyful:

Kohti uutta viikkoa :) Tsemppiä :dance008

Apua, mä olen seurannut teidän tarinoita niin intensiivisesti, etten ole seurannut omaa kiertoa! No kai se joka toinen /joka kolmas humpsiminen riittää... Nyt jo kp 13 ja eilen jäyti mahaa. Olen vaan yleensä tässä kierron vaiheessa pitänyt huolta, että pötkötän sängyllä sen 20min jälkeen. :laughing021
Nyt on huonomman munasarjan vuoro niin ei kai se niin haittaa!

Onko teillä muuten lemppari- ja/tai inhokkikuukausi olemassa? Mä en maaliskuun lisäksi tykkää lokakuusta, vaikka silloin miehen synttärit. Toukokuu ja joulukuu on lempparit, kun toukokuussa mun synttärit, meidän hääpäivä ja kevät kauneimmillaan. Joulukuu, koska joulu :Heartbigred:santa

DSC_0199.JPG suhruinen kuva, mutta vuoden ensimmäinen vuohivauva :Heartred
Ai että, on tää vaan!

Tää oli talvella meille tullut eläinsuojelutapaus, on yhä kovin suhruinen mamma, vaikkakin jo paljon kohentunut. Jostain syystä nää muuttavat tiputtaa talvikarvankin kesken kauden. Laitan joskus kuvan vähän hienommasta eläimestä :grin

Muokattu viimeksi:
Takaisin