Vastavirran akka
Sanavalmis juttuseppä
.
Muokattu viimeksi:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Todellakin! Se on just se hinnoittelija kun puuttuu!Teillä siellä on kyllä potentiaalia vaikka mihin. Tähti manageriksi, niin johan tulee uutta näkökantaa bisneksiin.
Meillä menee myös kaikki ilmaiseksi. Ei ole markkinameininkiä.Tähti myy kyllä kalliilla ja ilman alennuksia. Itse myös olen ilmaiseksi tyyppi. Ukkokin myös. Tähdellä on nyt markkinarako ilman kanojakin.
Wheelchair Mama :) Missä kierronvaiheessa menet?
Pääosin en kuuntele, mutta lastenlaulut ovat aina olleet ihan ykkösenä, myös silloin kun perheessä ei ole ollut pieniä lapsia. Joululaulut tulevat hyvänä kakkosena, virret siinä kolmospaikalla. Autossa kuuntelen iskelmää. Kaikki vain suomenkielisinä.On täällä nyt jännättävää. Lambilla ja Hippusella kuulostaa lupaavalta. Joko nyt saatais niitä plussia. Onneksi täällä voi jännätä teidän muiden mukana. Tsemppiä jokaiselle omiin vaiheisiin.
Olo on taas hyvä. Optimistisesti katse tulevaan.
Rupesi kiinnostamaan teidän musamaku. Mitäs kuuntelette?
Tähti, mitkä olot siellä? Ja miten psykologin kanssa meni?
Ja ketäs muita piinailee/testaileekaan lähipäivinä?
No johan yllätit. Minä en inhoa metallimusaa, jos siinä on melodia.
Pääosin en kuuntele, mutta lastenlaulut ovat aina olleet ihan ykkösenä, myös silloin kun perheessä ei ole ollut pieniä lapsia. Joululaulut tulevat hyvänä kakkosena, virret siinä kolmospaikalla.
Tähti, sä olet niin ihanan optimistinen, että valat uskoa ja toivoa muihinkin. Jospa niitä plussia tosiaan alkaisi ropisemaan prosenttikerholaistenkin plakkariin