----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hö, vaan kuka sanoo että pitäisi vielä mitään pilkottaa. Miettii nyt tota hippunen77 lle annettua ohjeistusta testaamiseen. Pitäis malttaa. Aika pitkään.
Ootko testannut kovin aikaisin noi sun aiemmat raskaudet?

Hei! :) Meille annettu aina inssin jälkeen testipäiväksi dpo16.

Nyt on myös tuo sama.

Tosin yksi ja ainoa raskaus, joka on ollut, niin oli selvä plussa dpo9.

Plussa tsemppiä meille kaikille!! :cheers:cheers:cheers:cheers

Dont give up!

No kun ei malta. Ensimmäisestä testasin vasta, kun oli myöhässä. Seuraavat dpo9 ja dpo10. Sinä vaan maltat odotella meille kunnon viivoja?
inhottavaa jos on mihin verrata. Vaikka jokainenhan on yksilö- ihan tästä alusta asti. Mutta tsemppiä sinne, toivotaan vielä:shy:!

Joo mä odotan nyt vaan menkkoja. Katsotaan sitten vaikka ens viikolla muuta jos ei näy:facepalm:.. mä todella inhoon niitä viivattomia testejä.

Onneksi töihin paluu vei taas ajatukset arkeen eikä kerkeä
murehtimaan saatika tappelemaan tuon ukon kanssa laughing7
Päivät menee niin hurjaa vauhtia, ettei uskoisikaan.

Siskoni kävi tänään rakenneultrassa rv 20+0 ja saatiin
kuviakin häneltä. Poika tulossa ja kaikki hyvin. Olen iloinen,
mutta huokaus pääsi kyllä kuvia katsellessa. Sisko toivoi
toista tyttöä, mutta on varmasti tosi onnellinen pojastakin :hello2
Hän siis nyt kohta 35, joten ei vielä ollut edes kiire. Isommat
lapset ovat 8v ja 6v, että jo pärjäilevät hetken ilman äitiäkin :smug:

Tsemppiä taas tasapuolisesti kaikille :happy:

Onneksi töihin paluu vei taas ajatukset arkeen eikä kerkeä
murehtimaan saatika tappelemaan tuon ukon kanssa laughing7
Päivät menee niin hurjaa vauhtia, ettei uskoisikaan.

Siskoni kävi tänään rakenneultrassa rv 20+0 ja saatiin
kuviakin häneltä. Poika tulossa ja kaikki hyvin. Olen iloinen,
mutta huokaus pääsi kyllä kuvia katsellessa. Sisko toivoi
toista tyttöä, mutta on varmasti tosi onnellinen pojastakin :hello2
Hän siis nyt kohta 35, joten ei vielä ollut edes kiire. Isommat
lapset ovat 8v ja 6v, että jo pärjäilevät hetken ilman äitiäkin :smug:

Tsemppiä taas tasapuolisesti kaikille :happy:
Murrosiässä kiittää, ettei ole enempää tyttöjä :laughing002

Ahaa. Minun eloni on sitten helppoa. Vaikka esikoinen tänään 12v ajoittain tuittuaakin.
Se 12v ei ole vielä sukuakaan sille mitä on edessä !

Tai voi joillakin käydä tuuria ja olla helppoja teinejä vaikka olisi tyttöjä. Minulla ei ole sellaisesta kokemusta

Mä oon itse ollut hirviöteini sieltä 13v. En osaa kuvitella että suhde omaan teinityttöön menisi niin hankalaksi. :p hehe, kannattaa sanoa näin etukäteen, yläaste edessä.

Täytyy kyllä sanoa että kyllä pikkupojat on vaativia pikkutyttöihin verrattuna. Ja sitten osat vaihtuu:grin. Todennäköisesti..

Mä oon itse ollut hirviöteini sieltä 13v. En osaa kuvitella että suhde omaan teinityttöön menisi niin hankalaksi. :p hehe, kannattaa sanoa näin etukäteen, yläaste edessä.

Täytyy kyllä sanoa että kyllä pikkupojat on vaativia pikkutyttöihin verrattuna. Ja sitten osat vaihtuu:grin. Todennäköisesti..
Kyllä minulla tämä poika on tällaisena pienenä ollut helpoin, esikoistyttö oli tulta ja tappuraa alusta lähtien, mutta aikuistuttuaan on ollut juuri niin kuin ajattelinkin, vahva luonne ja pärjää joka tilanteessa. Toinen tyttö oli muuten rauhallinen mutta sai hillittömiä neliraajaraivoja uhmaiässä.
Murrosikä oli silti hankala mutta onneksi vähän lyhyempi kuin esikoisella. Pääasia että selvittiin kaikki hengissä

Mä koen että nää on jotenkin paljon kiinni siitä omasta sopeutumis/oikein ohjauksesta kiinni.
Ekan kanssa ainakin itsellä joka vaihe hankalinta, sittemmin helpottaa kun itse osaa vähän soveltuvemmin käsitellä. Kakkonen on silti astetta haastavampi, luonne kun on äitini kopio.
Kyllähän me vahvasti peilataan toistemme reaktioita ja käytöstä.
Just tässä muistelin toisikspienintä jäähylle asetellessa miten tytöt ei meillä kertaakaan olleet jäähypenkillä. Tytöt on ehkä vähän fiksumpia:grin, tällä geenimixillä ainakin..

Lambi, toki omalla toiminnalla on merkitystä, mutta minulla esikoinen on aivan kuin äitini, joka on kolmen sarjasta viimeinen ja lapsena ollut yhtä työläs kuin minun esikoiseni. He ovat siis päättäväisiä, viisaita, itse ajattelevia, luovia ja omaehtoisia. Viimeisin ominaisuus liitettynä näihin aiempiin oli se, mikä aiheutti päänvaivaa. Sen kanssa sai tehdä töitä, että aikuisena saa kaikki taidot tehokkaaseen käyttöön.

Early predictorilla testattu nega. Pp 6, alkiopäivä 10. Reilu viikko viralliseen testipäivään. Huoh.

Mulla rupes tästä pas-pojasta näkyyn tolla samalla testillä haileaa hailuraa joskus pp7, ja siirrettiin 6-päiväinen blasto. :)

Lambi, toki omalla toiminnalla on merkitystä, mutta minulla esikoinen on aivan kuin äitini, joka on kolmen sarjasta viimeinen ja lapsena ollut yhtä työläs kuin minun esikoiseni. He ovat siis päättäväisiä, viisaita, itse ajattelevia, luovia ja omaehtoisia. Viimeisin ominaisuus liitettynä näihin aiempiin oli se, mikä aiheutti päänvaivaa. Sen kanssa sai tehdä töitä, että aikuisena saa kaikki taidot tehokkaaseen käyttöön.
Joo voin hyvin kuvitella millaista noiden luonteenominaisuuksien kanssa voisi olla!
Mun esikoinen on luova, omaehtoinen, impulsiivinen ja harkitsematon - onneksi myös mestari käsittelemään ihmisiä. Tuskaa on hetkittäin ollut tälläkin kombolla.

Takaisin