Vastavirran akka
Sanavalmis juttuseppä
.
Muokattu viimeksi:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Pääosin en kuuntele, mutta lastenlaulut ovat aina olleet ihan ykkösenä, myös silloin kun perheessä ei ole ollut pieniä lapsia. Joululaulut tulevat hyvänä kakkosena, virret siinä kolmospaikalla. Autossa kuuntelen iskelmää. Kaikki vain suomenkielisinä.
Konserteissa kuuntelen tietenkin lastenlauluja mutta myös puhallin- ja jousiorkestereita ja tietenkin kirkkokonsertteja, harvoin on laadukkaita kuoroesityksiä tarjolla. Vaikka virsistä tykkään, niin pysyn kaukana, jos kirkkokuoro esiintyy.
En missään tapauksessa ole läsnä jos jossain soi metallimusiikki, jos sitä musiikiksi edes lasketaan.
Rupesi kiinnostamaan teidän musamaku. Mitäs kuuntelette?
Jokin nyt ryttyilee, kun ei meinaa onnistua.
Todellakin! Se on just se hinnoittelija kun puuttuu!
Mies myy kaiken "kympillä", ja mä haluaisin antaa ilman.. Ei oikeen oo toi bisnesmaailma meidän juttu.
Hengellisen musiikin ystävä täälläkin. Kyyneleet nousee silmiin kaikista mainitsemistasi virsistä - niin paljon muistojaHippunen, vaikka kuinka monta! Totuuden Henki, Ystävä sä lapsien, Päivä vain ja hetki kerrallansa ja muutama muu vähän tuntemattomampi.
Mun äiti haaveili pianoa soittavasta tyttärestä.. No suostuin tunneille mekaanisen lehmän voimin.. Ehkä siinä kohtaa olis voinut hälytyskellot äidilläkin soida. Toisen soittotunnin jälkeen kieltäydyin enää menemästä. Olihan mulla jo muuuTuo on hyvä asenne, että lapset itse kiinnostuu siitä mitä harrastavat. Se kantaa yleensä pitkälle. Tai aikuiset, eihän ikä uusia juttuja estä. Meillä pienempi on kiinnostunut musiikista saas nähdä innostuuko kunnolla joskus.
Itse olen pienenä soittanut ja sitten se jäi. Ehkä vielä alotan uudelleen.
Tuo on hyvä asenne, että lapset itse kiinnostuu siitä mitä harrastavat. Se kantaa yleensä pitkälle. Tai aikuiset, eihän ikä uusia juttuja estä. Meillä pienempi on kiinnostunut musiikista saas nähdä innostuuko kunnolla joskus.
Itse olen pienenä soittanut ja sitten se jäi. Ehkä vielä alotan uudelleen.
Mun äiti haaveili pianoa soittavasta tyttärestä.. No suostuin tunneille mekaanisen lehmän voimin.. Ehkä siinä kohtaa olis voinut hälytyskellot äidilläkin soida. Toisen soittotunnin jälkeen kieltäydyin enää menemästä. Olihan mulla jo muuu