----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä kanssa uskomaton ja ainoa virsi jota siedän on suvivirsi.:cool:

Biffy Clyro ehdoton suosikki, miehen kanssa oppinut tykkäämään myös reggaesta ja skasta. Englantilainen Indie kanssa jees!

Itse musaluokkalaisena en voi sietää kuorolaulua tai nokkahuilua.. :wideyed:

Hyvää ja ennenkaikkea tasa-arvoista naistenpäivää. Aion antaa jalkahoidon ja - hieronnan miehelle. Koska mun päivä on oikeasti jokapäivä:love7

Haha, pakkopianonsoittaja täälläkin - viisivuotiaasta viisitoistavuotiaaseen. Sitten loppui, mutta viime vuosina on tehnyt mieli takaisin pianojakkaralle. Hankin siis koskettimet nettikirppikseltä. Myös trumpettia tuli ala-asteikäisenä soitettua, mutta sen uudelleenopettelu voisi traumatisoida kanssa-asujia.

Täällä soi radiosta Radio Helsinki - nykyiskelmä ja suomipop ei iske yhtään. Musa tulee spotifysta tai älppäreiltä, koska puoliso on kunnon musahipsterin tapaan myös hifinörtti. :hilarious:

Perheen yhteinen maku menee vanhasta ja uudesta jazzista funkin, ambientin, ja indiepopin kautta kokeelliseen elektroon, ja mies jatkaa vielä raskaaseen postmetal-kamaan. Ton jälkimmäisen kohdalla siirryn toiseen huoneeseen.

Oon analysoinut että liian raskas musiikki nostaa mun stressitasoa, ja sopii vain urheilusuorituksiin. Tai kiukkusiivoukseen.

Perheen yhteinen maku menee vanhasta ja uudesta jazzista funkin, ambientin, ja indiepopin kautta kokeelliseen elektroon, ja mies jatkaa vielä raskaaseen postmetal-kamaan. Ton jälkimmäisen kohdalla siirryn toiseen huoneeseen.
.

Kuulostaapa meikäläisen korvaan intellektuellilta musiikkimaulta. Niinkuin sellaista älykkömusaa vs perus suomihumppaa. :happy7
Mulla ei oo edes mitään hajua millaista on ambient tai postmetal. Muut tyylilajin kuvittelen jotakuinkin hahmoittavani.

Minä vain laulan, pääosin omaksi ilokseni ja tarpeen vaatiessa töissä. Ääneni on kantava, mutta ei kaunis, vaikka nuotilleen meneekin.

Kotona äiti kuunteli radiota. Inhosin sitä koska en pidä taustahälystä enkä hölötyksestä. Äiti soitti haitaria ja sisko kävi pianotunneilla. Minä soitan vain korvakuulolta itse oppineena.

Virret löysin ihan itsekseni. Äitini on ateisti kolmannessa polvessa.

Yölento :) On tosi rohkeaa laulaa ääneen muiden kuullen. Ihailen tuota rohkeutta!:p

Meillä ei kuunneltu virsiä, vaikka äiti olikin uskonnollinen. Hän kuunteli enimmäkseen discoa ja suomalaista iskelmää.

Heavy metallista en pidä, koska se on liian raskasta, enkä kutsuisi sitä musiikiksi. Tosin joitakuita kappaleita voi silti hetken kuunnellakkin, riippuen mielentilasta.

Mutta taas on varattuna liput tulevaan Lenny Kravitzin konsettiin. Se mm. edustaa sitä musiikkia, josta pidän :) Riittävän monipuolista, kevyttä ja nokkelaa... :)

Isomummu soitti aina haitaria ja piti humpasta, polkasta, lavatanssi-musiikista:wtf:

Täällä meillä kotona isä ja 2-v poika soittavat rumpuja (ammattitason vehkeet), kitaran lisäksi.

Itse olen pitänyt pianon soitosta, nokkahuilusta ja triangelista :) Triangeli on niin heleä ja enkelimäinen, joten pidän siitä siksi :)

Last edited by a moderator:
Kuulostaapa meikäläisen korvaan intellektuellilta musiikkimaulta. Niinkuin sellaista älykkömusaa vs perus suomihumppaa. :happy7
Mulla ei oo edes mitään hajua millaista on ambient tai postmetal. Muut tyylilajin kuvittelen jotakuinkin hahmoittavani.
Noi genret on niin hyhmäisiä ettei bändit varmaan itsekään aina tiedä mihin sijoittuvat, kuuntelijoista puhumattakaan. :grin

Mies on entisenä taidekorkeakoululaisena taatusti ollut ihan hirveä musiikkisnobi opiskeluaikoina, oon nauranut että jos oltaisiin tavattu parikymppisenä niin ei oltais välttämättä tultu toimeen. Hänen kauttaan on tosin auennut näitä alagenrejä, mikä on ollut tosi kiinnostavaa.

Suomihumppaakin löytyy muuten omasra spotifysta: 70-luvun finnhitsit on ihan parasta autoreissumusaa!

Yölento :) On tosi rohkeaa laulaa ääneen muiden kuullen. Ihailen tuota rohkeutta!:p

Meillä ei kuunneltu virsiä, vaikka äiti olikin uskonnollinen. Hän kuunteli enimmäkseen discoa ja suomalaista iskelmää.

Heavy metallista en pidä, koska se on liian raskasta, enkä kutsuisi sitä musiikiksi. Tosin joitakuita kappaleita voi silti hetken kuunnellakkin, riippuen mielentilasta.

Mutta taas on varattuna liput tulevaan Lenny Kravitzin konsettiin. Se mm. edustaa sitä musiikkia, josta pidän :) Riittävän monipuolista, kevyttä ja nokkelaa... :)

Isomummu soitti aina haitaria ja piti humpasta, polkasta, lavatanssi-musiikista:wtf:

Täällä meillä kotona isä ja 2-v poika soittavat rumpuja (ammattitason vehkeet), kitaran lisäksi.

Itse olen pitänyt pianon soitosta, nokkahuilusta ja triangelista :) Triangeli on niin heleä ja enkelimäinen, joten pidän siitä siksi :)
Kyllä se ääneen laulaminen ihmisten kuullen joskus nuorena vähän poskia punotti, mutta kaikkeen tottuu enkä kuitenkaan koskaan esiinny niin, että minun lauluni olisi pääasia. Ja minkä sitä ihminen äänelleen mahtaa, ei ole kaunis mutta vireessä.

Minä siis lauleskelen lähes koko ajan lapselle (ja muutenkin). Aluksi miehen sukulaisten aikana yritin pidätellä, he kun ovat lähes kaikki muusikoita, mutta enhän minä osaa hiljaa olla.

Eikö yhtään testiä koko aamulle??

Mielenkiintoista tämä musiikkikeskustelukin, mutta älkää unohtako raportoida taimitilannetta !

Eikö yhtään testiä koko aamulle??

Mielenkiintoista tämä musiikkikeskustelukin, mutta älkää unohtako raportoida taimitilannetta !
Josko Huomenna pitäisi testata.. Tai maanantaina.
Kp30/25-28:excited001
Ehkä kuitenkin tää sairastupa myöhästyttää menkkoja. Tai ne vaihdevuodet.. :facepalm:

Illalla töista palatessa oli vastassa melkonen sirkus. Ukko puuskutti suoraan pihalle tuulettumaan, oli pikkasen ottanut voimille :wacky:. Sohvatyynyt oli kaikki suihkussa ja pyyhkeet kaikki pyykissä. portailta ripulivanaa putsatessa mietin miten ihmeessä jossain päin suositaan kokolattiamattoa:think005. Se se vasta oliskin.. :woot:

No, pahin ohi, teinit tossa enää kyökkii ämpäreihinsä. On taas kiitollinen olo terveistä hetkistä:smiley-angelic003

Lambi, miten voit pitää meitä näin jännityksessä ? Kyllä varmasti pitää huomenna aamulla testata ja raportoida!

Huh, olipas täyttävä ateria eilen raflassa. Ihan krapulainen olo pelkästä syömisestä laughing7
Ja pysyin vesilinjalla :smug:

Mulla jatkuu taas menkkamaiset kivut. Viimeksi niitä oli, kun edellisen kerran puuhasteltiin
ja kestivät monta päivää. Nyt sama alkoi taas viime öisen jälkeen. Myöskin ihan hirveä
närästys oli eilen ja jatkuu näköjään. Voisikohan olotila tarkoittaa jotakin o_O Mä en
oikeesti enää muista edellisistä raskauksista mitään muuta kuin, että huono olo alkoi
ja kesti pitkään.

Mutta meillä oli nyt sitten kahdeksan päivän tauko puuhasteluissa. Mies oli niin hauska, kun
ravintolassa eilen kysyi, että "mitenkäs olisi tänään"? Repesin nauramaan ja sanoin, että
mä niin arvasin, mitä sä oikein meinaat. Mutta hän sanoi, että kyllä hän joka tapauksessa
olisi minut tuonut syömään naistenpäivän ja työuutisten kunniaksi. No, se on hyvä tietää :grin

Asiasta vähemmän romanttiseen. Olipa kiva huomata torstai-iltana, että keskimmäisellä
lapsella kihomatoja. Mukavan hintainen on satsi lääkettä, kuuskymppiä meni, kun ostin
viidelle hengelle myös sen uusintakuurin. Oujee.

Asiasta vähemmän romanttiseen. Olipa kiva huomata torstai-iltana, että keskimmäisellä
lapsella kihomatoja. Mukavan hintainen on satsi lääkettä, kuuskymppiä meni, kun ostin
viidelle hengelle myös sen uusintakuurin. Oujee.
yhhyh, meillä oli niitä kerran kauan sitten- se uusiutui alkuperäiselle tarttuneelle ja siinä kohtaa lääkitsin enää potilasta en koko perhettä. Niillä hinnoilla.. punajuurta ne on ennenmuinoin käyttäneet kihomatoihin, ne lääkkeet ehkä myös sisältää? värihän on kun suoraan punajuurista. Punajuurimehua kaikille boostiksi?

Lambi, miten voit pitää meitä näin jännityksessä ? Kyllä varmasti pitää huomenna aamulla testata ja raportoida!
Mä katsos päätin ettei enää blankoja mulle. En voi testata ennenkö on "varmaa"..ehkä pitäis odottaa reilusti vaan viikko?

Hippunen:nailbiting:?????

No vastasit sitten samalla hetkellä.. toivoa on kunnes toisin todistetaan!

Missä ne plussatestit nyt viipyy? Tää on niin jännittävää, ettei mitenkään malta odottaa. Ihan voi pissiä keskellä päivääkin tikkuun. Noin niinkun vinkiksi.

Täällä jo tekis jo mieli testata, kun alatsaa juilii - kuumottaa, olo on kumma ja yöllä oli outoja unia:wideyed:

Mutta vasta dpo4.....joten ei voi olla kiinnittynytkään.

Testejä kaapissa odottamassa RFSU:n digitaalinen (ekaa kertaa), muut pregcheckejä.

Jännät paikat monella! Ei blankoja, vaan plussat kaikille!!:gen014:smiley-bounce016

Takaisin