----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ah, kiitos Miumau! Tää jaksoi vähän piristää. Testailut jatkuu. Mitään oloja ei edelleenkään.

Tsemppiä jännäilyyn, pidetään peukkuja että onnistaisi! <3
Mullakaan ei ollut mitään oloja. Olot alkoi aivan yhtäkkiä n. rv 7-8, järkky pahoinvointi jonka takia olin saikulla monta viikkoa.

Ah, kiitos Miumau! Tää jaksoi vähän piristää. Testailut jatkuu. Mitään oloja ei edelleenkään.

Hippunen :) Ei oloja ollut mullakaan, vasta synnytyssairaalassa alkoi tuntea olevansa raskaana:laughing021Ei siis pahoinvoiteja ei mitään.

Ei oloja välttämättä tule, toivotaan, että sieltä plussa pärähtää:Heartpink

Last edited by a moderator:
Eipä muuten ole oksennustauti laajentunut vieläkään.. ehkä se vaan hipaisi vienosti meitä.

kp28/25-28.
Eiköhän se huomenna kurvaa siis täti meille. Pikkiriikkisen meinaa hermonreunaa kiristi aamulla :meh:. Jokseenkin todennäköisempää olis että menkat olis jopa myöhässä kun että joku olis matkassa.
Sellanen vieno kauhuntunne kuitenkin hiveli takaraivoa - mitä jos sitä sittenkin on raskaana:nailbiting:, onko siihen valmis kuitenkaan:facepalm:, mitä jos kaikki meneekin pieleen, kuolen vanhaneukon komplikaatioihin ja jätän lapset orvoiksi, sikiö kuolee, lapsi kuolee, isä kuolee ja jään seitsemän yksinhuoltajaksi..(kuulostaako tasaiseltao_O?)!?!
Huomenna onneksi työpäivä, niin ei tarvitse juosta vessassa housujaan tuijottamassa. Ja kyllä, yhä mä toivon sitä pikkunyyttiä meille:smiley-angelic001 - mutta millä oikeudella ja maailman tasa-arvolla mulle enää suotaisiin? huoh, pahoittelen!:smiley-ashamed005

Mun työpaikan vakinaistamispäätös tuli tänään :smug:
Nyt sitten vaan toivotaan pikaista raskautumista :woot:
Viikon olen nyt pihtaillut eikä ole tehnyt mielikään, kun
on ollut vähän oma mieli matalalla ja alavatsassa
tuntunut välillä outoja tuntemuksia. Erikoisinta oli,
kun tiistaina zumbassa oli kumma tunne alavatsassa.
Viime yönä valvoin putkeen kaksi tuntia keskellä
sydänyötä, ihan muuten vaan..Nyt päikkäreille!

Meilläkin oli tuommoinen oksutaudin hipaisu syksymmällä. Mikä lie olikaan. Toivotaan, että teilläkin niin.

Tuttuja ajatuksia. Etenkin, kun kaikki on mennyt pieleen, miksi ei menisi uudestaan. Helpompaa olisi hyväksyä, että lapset on tässä. Ei kai vanha tamma enää edes toimi. Pikkusen aallonpohjassa tänään. Dpo11 ja nega tietysti.

Peukut sulle pystyyn. Testiostoksille? Voisit vähän piristää päivää plussalla. Toivon ja luulen, että teille vielä suodaan.
Mua liikuttaa tää sun kommentti :sad010, kiitos toivosta ja ymmärtämyksestä. Ja elämänhalit sinne.
Aallonpohjalta on onneksi matka kohti harjaa taas.
Olishan se helppo seilata tyynellä lammella vaan. Mutta ei pääsisi samanlaisiin yllättäviin seikkailuihin kun sitä myrskyisää merta ylittäessä. Saatika että vastarannalla voisi olla ihan uusi maa!

Kuinka vanhoja te olette? Kuinka vanhoja luulette olevanne? Melkein saa sen käsityksen että siellä jo kohta 50-vuotispäiviä suunnitellaan.

Mun työpaikan vakinaistamispäätös tuli tänään :smug:
Nyt sitten vaan toivotaan pikaista raskautumista :woot:
Viikon olen nyt pihtaillut eikä ole tehnyt mielikään, kun
on ollut vähän oma mieli matalalla ja alavatsassa
tuntunut välillä outoja tuntemuksia. Erikoisinta oli,
kun tiistaina zumbassa oli kumma tunne alavatsassa.
Viime yönä valvoin putkeen kaksi tuntia keskellä
sydänyötä, ihan muuten vaan..Nyt päikkäreille!

Helena80 :)
Onnittelut vakkaripestistä!

Ja pikaista plussaa sinne!!:cheers:cheers:cheers

Sellanen vieno kauhuntunne kuitenkin hiveli takaraivoa - mitä jos sitä sittenkin on raskaana:nailbiting:, onko siihen valmis kuitenkaan:facepalm:, mitä jos kaikki meneekin pieleen, kuolen vanhaneukon komplikaatioihin ja jätän lapset orvoiksi, sikiö kuolee, lapsi kuolee, isä kuolee ja jään seitsemän yksinhuoltajaksi..(kuulostaako tasaiseltao_O?)!?!
Huomenna onneksi työpäivä, niin ei tarvitse juosta vessassa housujaan tuijottamassa. Ja kyllä, yhä mä toivon sitä pikkunyyttiä meille:smiley-angelic001 - mutta millä oikeudella ja maailman tasa-arvolla mulle enää suotaisiin? huoh, pahoittelen!:smiley-ashamed005

Lambi :) Toivotaan, että tulisi pikkunyytti teille!:cheers:cheers:cheers

Et ole vanha ollenkaan ja saa toivoa lisää lapsia, ei niihin ole kiintiöitä.

Nyt olet ehkä rasittunut, kun tautia jyllännyt siellä ja tottakai välillä jokaista hetken masentaa ja kaikki tuntuu toivottomalta.

Meilläkin sairastetaan...yö valvottu, lapsella 39.1c kuume ja nuhaa. Kävi mielessä jo tuo oksennustauti, mutta sitä ei ole vielä näkynyt. Sairastuvassa täälläkin ja isä hoitaa nyt kotona, kun on pakko käydä töissä.

Tsemppiä!!:cheers:cheers:cheers

Mä oon itse ollut hirviöteini sieltä 13v. En osaa kuvitella että suhde omaan teinityttöön menisi niin hankalaksi. :p hehe, kannattaa sanoa näin etukäteen, yläaste edessä.

Täytyy kyllä sanoa että kyllä pikkupojat on vaativia pikkutyttöihin verrattuna. Ja sitten osat vaihtuu:grin. Todennäköisesti..

Lambi :) Miten osaisi kuvitella sinut hirviöteininä:joyful: Miten se näkyi ja mitä teit?:rolleyes:

Vaikutat niin tunnolliselta ja työteliäältä henkilöltä, jolla on jalat tiukasti maassa, etkä osaa olla pahana kenellekkään.

Last edited by a moderator:
Kyllähän me vahvasti peilataan toistemme reaktioita ja käytöstä.
Just tässä muistelin toisikspienintä jäähylle asetellessa miten tytöt ei meillä kertaakaan olleet jäähypenkillä. Tytöt on ehkä vähän fiksumpia:grin, tällä geenimixillä ainakin..

Lambi :) Kuullostaa samalta, kun tänään töissä, sillä meille on nyt se työpsykologi todella tulossa tekemään kaikista ihmisistä ihmisiä :)

Jokainen tulee saamaa kutsun työterveydestä ja psykologi järjestää jotain ryhmä - ja kaksin keskusteluita, jotta saadaan solmut selville ja psykologi raportoi sitten meidän johdolle, jonka jälkeen ryhtyvät tarvittaviin toimenpiteisiin.

Pelottavan jännittävää...:whacky011 :confused2
Pelottaa jo valmiiksi, jos joudun sen huutavan tuotepäällikön kanssa samaan huoneeseen keskustelemaan psykologin määräyksestä:excited001
Pitää pyytää jotain rauhoittavaa ennen sitä.

vanhan riihen purku ja siirto ab 60km+5km meren päällä, uudelleen pystytys ja muotoilu kalastajan torpaksi+sauna. Ekaa lupavuotta vasta mennään ja torppa on jo pystyssä pellit päällä. 5km merimatka tuo oman haasteensa rakentamiseen, ei sähköä tms luxusta. Siis perinnerakentamisen puolelle menee. Haaveiluvaiheessa käytiin äärestä toiseen (näin se aina menee) ja nyt on vähän haavepankki tyhjä sen osalta. Aikaa on, kun tuo sen vaan sisäistää. Yritämme ottaa aikaa nyt kesällä muuhunkin kun kaikkiin pakollisiin. Näitä rakennusprojekteja ei voi kesken jättää, mutta voi keskittyä olennaisiin ja jättää turhan tavoitteellisuuden pois.
Ehkä se kotimaan perhereissu olisi nyt paikallaan. Jos mä saan isäni opetettua käsilypsyyn. On vähän harvassa nää lomittajat olleet..
Ei pidä olla liian helppua lähteminenkään..

Lambi :) Sitten kun saatte sen valmiiksi, Kalastajan torpaksi, niin kai sinne on sentään pääsymaksu?:rolleyes:

Tuossa on niin kova työ ja veikkaampa, että tulijoita riittää jonoksi saakka, vaikka Japanista saakka :)

Laittakaa sinne "jokin ravintola tai pikku kioski" pystyyn....jos ei ole sähköjä, se ei haittaa mitään, vaan tekee kaikesta jopa jännempää!:chicken: :joyful:

Nykyään hyvin monet etsivät jotain muuta, kuin "tavallista" arkipäivää - pois läppärin äärestä, pesukoneet pyörii napista, mikrolla saa nopeasti, vesi tulee hanasta ja kaikki on liian helppoa..

Tässä sinulla ois nyt upeakin mahdollisuus tarjota hieno (ja kalliskin) kokemus asiakkaille:joyful:

....ja saunaan haluaa kaikki, (jopa Ville Haapasalo vois siellä käydä). Laittakaa savusauna :) Saunaankin pääsymaksu tai sitten riittävän iso pääsymaksu kaikille Kalastajan torppaan vieraaksi tuleville:p

Joo, eksoottinen AirBnB pystyyn! Tiedän monia rustiikkisia järvi/merimökkejä joissa kansainvälinen trafiikki käy etenkin kesällä kiivaana. Elämysaktiviteeteista kuten sieni- tai kalareissuista tai eläintenhoitokokemuksestva voi laskuttaa extraa. :grin

Täällä ei taaskaan taideta päästä jännäilyvaiheeseen, tuhruttelu dpo 4 ei ole hyvä merkki. Edelliset menkat jäi torsoksi, eli olosuhteet ei kohdussa liene vielä normaalit. Pyh. Heiluttelen pompomeja muille piinailijoille!

Lambi :) Sitten kun saatte sen valmiiksi, Kalastajan torpaksi, niin kai sinne on sentään pääsymaksu?:rolleyes:

Tuossa on niin kova työ ja veikkaampa, että tulijoita riittää jonoksi saakka, vaikka Japanista saakka :)

Laittakaa sinne "jokin ravintola tai pikku kioski" pystyyn....jos ei ole sähköjä, se ei haittaa mitään, vaan tekee kaikesta jopa jännempää!:chicken: :joyful:

Nykyään hyvin monet etsivät jotain muuta, kuin "tavallista" arkipäivää - pois läppärin äärestä, pesukoneet pyörii napista, mikrolla saa nopeasti, vesi tulee hanasta ja kaikki on liian helppoa..

Tässä sinulla ois nyt upeakin mahdollisuus tarjota hieno (ja kalliskin) kokemus asiakkaille:joyful:

....ja saunaan haluaa kaikki, (jopa Ville Haapasalo vois siellä käydä). Laittakaa savusauna :) Saunaankin pääsymaksu tai sitten riittävän iso pääsymaksu kaikille Kalastajan torppaan vieraaksi tuleville:p
Ihan mahtavaa :laughing001!

Ei se ihan vastaa enää mielikuvaa piilopirtistä jos sielläkin saa neuvoa turisteja olemaan ruokkimatta mun lampaita. Ties vaikka alkaisivat appelsiineja kantaa metsäneläimille.
Mutta huomaat varmaan miten on hankala yrittää pidättäytyä haaveilemasta liikaa näillä puitteilla..

Sähköttömän ravintolan pyöritys voisi olla kohtuu mielenkiintoista suomen säännöillä..:dead:

Takaisin