Mulla rupes tästä pas-pojasta näkyyn tolla samalla testillä haileaa hailuraa joskus pp7, ja siirrettiin 6-päiväinen blasto. :)
Ah, kiitos Miumau! Tää jaksoi vähän piristää. Testailut jatkuu. Mitään oloja ei edelleenkään.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla rupes tästä pas-pojasta näkyyn tolla samalla testillä haileaa hailuraa joskus pp7, ja siirrettiin 6-päiväinen blasto. :)
Ah, kiitos Miumau! Tää jaksoi vähän piristää. Testailut jatkuu. Mitään oloja ei edelleenkään.
Mua liikuttaa tää sun kommentti , kiitos toivosta ja ymmärtämyksestä. Ja elämänhalit sinne.Meilläkin oli tuommoinen oksutaudin hipaisu syksymmällä. Mikä lie olikaan. Toivotaan, että teilläkin niin.
Tuttuja ajatuksia. Etenkin, kun kaikki on mennyt pieleen, miksi ei menisi uudestaan. Helpompaa olisi hyväksyä, että lapset on tässä. Ei kai vanha tamma enää edes toimi. Pikkusen aallonpohjassa tänään. Dpo11 ja nega tietysti.
Peukut sulle pystyyn. Testiostoksille? Voisit vähän piristää päivää plussalla. Toivon ja luulen, että teille vielä suodaan.
Mun työpaikan vakinaistamispäätös tuli tänään
Nyt sitten vaan toivotaan pikaista raskautumista
Viikon olen nyt pihtaillut eikä ole tehnyt mielikään, kun
on ollut vähän oma mieli matalalla ja alavatsassa
tuntunut välillä outoja tuntemuksia. Erikoisinta oli,
kun tiistaina zumbassa oli kumma tunne alavatsassa.
Viime yönä valvoin putkeen kaksi tuntia keskellä
sydänyötä, ihan muuten vaan..Nyt päikkäreille!
Sellanen vieno kauhuntunne kuitenkin hiveli takaraivoa - mitä jos sitä sittenkin on raskaana, onko siihen valmis kuitenkaan, mitä jos kaikki meneekin pieleen, kuolen vanhaneukon komplikaatioihin ja jätän lapset orvoiksi, sikiö kuolee, lapsi kuolee, isä kuolee ja jään seitsemän yksinhuoltajaksi..(kuulostaako tasaiselta?)!?!
Huomenna onneksi työpäivä, niin ei tarvitse juosta vessassa housujaan tuijottamassa. Ja kyllä, yhä mä toivon sitä pikkunyyttiä meille - mutta millä oikeudella ja maailman tasa-arvolla mulle enää suotaisiin? huoh, pahoittelen!
Mä oon itse ollut hirviöteini sieltä 13v. En osaa kuvitella että suhde omaan teinityttöön menisi niin hankalaksi. hehe, kannattaa sanoa näin etukäteen, yläaste edessä.
Täytyy kyllä sanoa että kyllä pikkupojat on vaativia pikkutyttöihin verrattuna. Ja sitten osat vaihtuu. Todennäköisesti..
Kyllähän me vahvasti peilataan toistemme reaktioita ja käytöstä.
Just tässä muistelin toisikspienintä jäähylle asetellessa miten tytöt ei meillä kertaakaan olleet jäähypenkillä. Tytöt on ehkä vähän fiksumpia, tällä geenimixillä ainakin..
Ilman ovistestejä pärjää jos jaksaa harrastaa joka toinen päivä.
Jos ei niin sitten testit on tarpeen :)
vanhan riihen purku ja siirto ab 60km+5km meren päällä, uudelleen pystytys ja muotoilu kalastajan torpaksi+sauna. Ekaa lupavuotta vasta mennään ja torppa on jo pystyssä pellit päällä. 5km merimatka tuo oman haasteensa rakentamiseen, ei sähköä tms luxusta. Siis perinnerakentamisen puolelle menee. Haaveiluvaiheessa käytiin äärestä toiseen (näin se aina menee) ja nyt on vähän haavepankki tyhjä sen osalta. Aikaa on, kun tuo sen vaan sisäistää. Yritämme ottaa aikaa nyt kesällä muuhunkin kun kaikkiin pakollisiin. Näitä rakennusprojekteja ei voi kesken jättää, mutta voi keskittyä olennaisiin ja jättää turhan tavoitteellisuuden pois.
Ehkä se kotimaan perhereissu olisi nyt paikallaan. Jos mä saan isäni opetettua käsilypsyyn. On vähän harvassa nää lomittajat olleet..
Ei pidä olla liian helppua lähteminenkään..
Tiedätkö, että jos olisin kotia etsivä vauvanalku, muuttaisin teille. Varmaan joku muukin toukka jossain miettii samaa. Teillä on niin kivan kuuloinen koti. Peukalot on pystyssä.
Ihan mahtavaa !Lambi :) Sitten kun saatte sen valmiiksi, Kalastajan torpaksi, niin kai sinne on sentään pääsymaksu?
Tuossa on niin kova työ ja veikkaampa, että tulijoita riittää jonoksi saakka, vaikka Japanista saakka :)
Laittakaa sinne "jokin ravintola tai pikku kioski" pystyyn....jos ei ole sähköjä, se ei haittaa mitään, vaan tekee kaikesta jopa jännempää!
Nykyään hyvin monet etsivät jotain muuta, kuin "tavallista" arkipäivää - pois läppärin äärestä, pesukoneet pyörii napista, mikrolla saa nopeasti, vesi tulee hanasta ja kaikki on liian helppoa..
Tässä sinulla ois nyt upeakin mahdollisuus tarjota hieno (ja kalliskin) kokemus asiakkaille
....ja saunaan haluaa kaikki, (jopa Ville Haapasalo vois siellä käydä). Laittakaa savusauna :) Saunaankin pääsymaksu tai sitten riittävän iso pääsymaksu kaikille Kalastajan torppaan vieraaksi tuleville