Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hippunen, olen minä käynyt täällä katsomassa että eikö kukaan sano mitään. Koska sinulla on virallinen testipäivä?
Siis mitä, naiset, onko muutakin elämää kuin kuumeilu, kun ei kukaan oo koko päivänä tänne kirjoittanut?!
Pakko oli testata tänään. Alkiopäivä 8 kuitenkin. Ois voinu jo kaksosista saada jonkun haamuntyngän.. Mutta ihan negaa siis näytti. Ja joo, tosi aikaista, et näkyis mitään. Mut pakko oli.
Uhh, mulla alkoi eilen päänsärky, joka jatkuu tänään. Ei auta lääkkeet.
Tänään myös tuli huono olo, mut en uskalla mitään toivoa, kun viimeksi
sama olotila osoittautui mahataudiksi. Testailla voisin vasta sunnuntaina
niillä herkillä testeillä.
Kyllä sperma pestään aina ennen maljalla hedelmöitystäkin.
Minkä ikäinen alkio sinulle siirrettiinkään? Hatara muisti tässä päässä.
Ihan olen ulapalla.
Täällä jatkuu sairastupa. Viime viikko meni sen flunssan kourissa ja nyt olis vuorossa mrYrjö .
Mukavasti minimapiipahduksella aloitti tuo toisiksipienin. Äsken se kömpi sängystään yltä päältä yrjössä . Vaan onneksi pesukone toimii!! Tulee mielenkiintoinen yö, saa järjestellä kaikki valmiiksi oksentamaan. Ämpärit tyynylle ja lelut ja matot kadoksiin. Njooh, nää menee onneksi nopeeta ohi.. I hope.
Mulla itsellä on ollut vuosisadan kurkkukipu, ei oo tarvinnut hirveesti muita oireita kalastella.
Tsemppiä muillekin!
Kiitos, mutta ei tää niin vaativaa kun ehkä äkkiseltään luulis, tuleepa siivottua vähän enempi(motivaatio poikkeuksellisesti löytyy).Lambi :) Olet aika ison rumban keskellä. En varmaan selviäisi vastaavasta.
Tsemppiä sinne sairastupaan!
Onko nyt näkynyt sitä hullua? Tai jotain kivempia oireita?Ai jai voi voi. No nyt en ole yhtään kade. Mikään ei ole niin inhottavaa, kun yrjötauti. Mutta onneksi tykkäät pyykätä. Tsemppiä sairastupaan.
Kuulostaa tutulta!No en oo nähny. Tässä vaiheessa hihat on kärynneet jo monesti normaalisti. Testit vielä negoja. Jotain nippailuja tuntuu.
Entäs siellä? Vai ihan zeninä siivoat vaan?
Mulla on yks tällainen noromuisto. Vessan lattialta sekin. Aika tasan 10v sitten, pikku kolmonen oli täystissiposki silloin. Mies käytti sitä tunnin välein siinä imulla, se päivä jäi kyllä syvälle muistisoluihin.Totta. Kivasti kilot karisee norossa, ettei mihinkään kykene. Mullakin viimesimmästä jo vuosia, mutta silloin ennen päädyin aina tiputukseen. Siis miehän valehtelin parisuhdeajasta. Olihan meillä ukon kanssa kolme vuotta sitten. Nassikat anopille yöksi ja itse vietin vuorokauden lattialla ja ukko sängyssään. Noroparisuhdeaikaa.
No en oo nähny. Tässä vaiheessa hihat on kärynneet jo monesti normaalisti. Testit vielä negoja. Jotain nippailuja tuntuu.
Entäs siellä? Vai ihan zeninä siivoat vaan?
Aikamoinen aika odottaa tosiaan! Siinähän on jo lähes 20 päiväisiä otuksia?Kaksi viikkoa siirrosta, eli ensi viikon lopulla. Sinne siis aikaa vielä vaikka kuinka kauan...