----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Uhh, mulla alkoi eilen päänsärky, joka jatkuu tänään. Ei auta lääkkeet.
Tänään myös tuli huono olo, mut en uskalla mitään toivoa, kun viimeksi
sama olotila osoittautui mahataudiksi. Testailla voisin vasta sunnuntaina
niillä herkillä testeillä.

Minkä ikäinen alkio sinulle siirrettiinkään? Hatara muisti tässä päässä.

Siis mitä, naiset, onko muutakin elämää kuin kuumeilu, kun ei kukaan oo koko päivänä tänne kirjoittanut?! :wideyed: :laughing002

Pakko oli testata tänään. Alkiopäivä 8 kuitenkin. Ois voinu jo kaksosista saada jonkun haamuntyngän.. Mutta ihan negaa siis näytti. Ja joo, tosi aikaista, et näkyis mitään. Mut pakko oli.

Hippunen77 :)
Liian aikaista vielä.....
PLUSSAA puhaltelen sinne!!! ++++++:smiley-bounce016
Kaikki sormet ja varpaat ristissä:hello2:hello2:hello2

Kiirettä riittää....
Eipä ole ehtinyt kurkkaamaan tänne, kun töitä on yli riittävästi (6tunnin päivään) ja sain vielä sen lisäprojektin kontolle, jossa sakot juoksee....

No mutta on positiivistakin, työnantaja imartelee!!:joyful: Keskustelin johtajan kanssa ja räyhääjä on nyt pistetty kuriin. Kukaan ei siedä sitä, saa kohta potkut! Vielä yksikin kerta epäasiallista käytöstä, niin sille kuulemma tapahtuu jotain. Ja sen sähköpostit saa jättää noteeraamatta:joyful:

Meillä on nyt käynnissä uudistus, vaikka tuhoa kaikki pelkäsikin. Joten on usean ihmisen rekryt päällä ja ekat ehdokkaat haastattelussa jo ensi viikolla. Tulijoita varmasti riittää, sillä onhan näitä (Di-)insinöörejä työttömänä jonoksi saakka.
Nopeaa toimintaa:p

:greet025 Tänään siis ovulaatiopäivä!!

Vasemmalta puolelta on nipistellyt pitkin päivää.....ultralla mitattu 20mm kokoinen kypsä munasolu on irronnut.

Alavatsaa puristelee, siellähän on nyt 60miljoonan supersiittiön lauma kohdannut tuon yhden "täydellisen munan"...:laughing002

Olo tuntuu hedelmöittyneeltä:smiley-angelic003

Dpo 0 (OVIS)

Last edited by a moderator:
Uhh, mulla alkoi eilen päänsärky, joka jatkuu tänään. Ei auta lääkkeet.
Tänään myös tuli huono olo, mut en uskalla mitään toivoa, kun viimeksi
sama olotila osoittautui mahataudiksi. Testailla voisin vasta sunnuntaina
niillä herkillä testeillä.

Helena80 :) Nyt on paljon liikkeellä flunssaa. Mutta flunssa/päänsärky voi olla myös raskausoire:p

Kyllä sperma pestään aina ennen maljalla hedelmöitystäkin.

Suski75 :) Tästä täytyy kyllä kysyä ihan Klinikalta, mikäli IVF hoito aloitetaan, koska jäin ihan siihen käsitykseen IVF-hoitopalaverissa, että laboratoriossa luotaisiin "luonnon olosuhteet", joka tuottaa parhaimman tuloksen hedelmöityksen kannalta. Eli spermaan ei kajottaisi ollenkaan.

Tästä haluan lisäinfoa! :)

Mutta jospa nyt on raskaana, niin ei tartte enää kysellä:happy:

Ihan olen ulapalla:joyful:.

Lambi :)
Saat olla ulapalla, älä vaan karkaa minnekkään!:happy:

Ei haittaa mitään, ettet ole huomannut asiaa. Kukaan ei ole täydellinen, vaikka niin haluaisi:Heartblue

Tämä on myös myönnettävä itselle...aika ajoin....ja ulapalla saa kyllä seilata:happy119

Täällä jatkuu sairastupa. Viime viikko meni sen flunssan kourissa ja nyt olis vuorossa mrYrjö :bored:.
Mukavasti minimapiipahduksella aloitti tuo toisiksipienin. Äsken se kömpi sängystään yltä päältä yrjössä :wacky:. Vaan onneksi pesukone toimii!! Tulee mielenkiintoinen yö, saa järjestellä kaikki valmiiksi oksentamaan. Ämpärit tyynylle ja lelut ja matot kadoksiin. Njooh, nää menee onneksi nopeeta ohi:grin.. I hope.
Mulla itsellä on ollut vuosisadan kurkkukipu, ei oo tarvinnut hirveesti muita oireita kalastella.

Tsemppiä muillekin:p!

Täällä jatkuu sairastupa. Viime viikko meni sen flunssan kourissa ja nyt olis vuorossa mrYrjö :bored:.
Mukavasti minimapiipahduksella aloitti tuo toisiksipienin. Äsken se kömpi sängystään yltä päältä yrjössä :wacky:. Vaan onneksi pesukone toimii!! Tulee mielenkiintoinen yö, saa järjestellä kaikki valmiiksi oksentamaan. Ämpärit tyynylle ja lelut ja matot kadoksiin. Njooh, nää menee onneksi nopeeta ohi:grin.. I hope.
Mulla itsellä on ollut vuosisadan kurkkukipu, ei oo tarvinnut hirveesti muita oireita kalastella.

Tsemppiä muillekin:p!

Lambi :) Olet aika ison rumban keskellä. En varmaan selviäisi vastaavasta.

Tsemppiä sinne sairastupaan!:cheers

Hyvä niin kauan pyykätä kun itse ei oksenna. Ei oo kyllä vuosiin enää tarvinnut, tämä voi toki olla poikkeus..
Lambi :) Olet aika ison rumban keskellä. En varmaan selviäisi vastaavasta.

Tsemppiä sinne sairastupaan!:cheers
Kiitos, mutta ei tää niin vaativaa kun ehkä äkkiseltään luulis:grin, tuleepa siivottua vähän enempi(motivaatio poikkeuksellisesti löytyy).

No en oo nähny. Tässä vaiheessa hihat on kärynneet jo monesti normaalisti. Testit vielä negoja. Jotain nippailuja tuntuu.
Entäs siellä? Vai ihan zeninä siivoat vaan?
Kuulostaa tutulta!
Ei oo ärsyttänyt vielä mikään, vaikka kuinka oon yrittänyt antaa kiukulle vapauden tulla.
Ehkä luonto antaa armoa siivota mieli tasaisena.

Totta. Kivasti kilot karisee norossa, ettei mihinkään kykene. Mullakin viimesimmästä jo vuosia, mutta silloin ennen päädyin aina tiputukseen. Siis miehän valehtelin parisuhdeajasta. Olihan meillä ukon kanssa kolme vuotta sitten. Nassikat anopille yöksi ja itse vietin vuorokauden lattialla ja ukko sängyssään. Noroparisuhdeaikaa.
Mulla on yks tällainen noromuisto. Vessan lattialta sekin. Aika tasan 10v sitten, pikku kolmonen oli täystissiposki silloin. Mies käytti sitä tunnin välein siinä imulla, se päivä jäi kyllä syvälle muistisoluihin.

Takaisin