Ilman ovistestejä pärjää jos jaksaa harrastaa joka toinen päivä.
Jos ei niin sitten testit on tarpeen :-)
Jos ei niin sitten testit on tarpeen :-)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ei oo ovistestit vielä käytössä ja mies sano, et ei kestä, jos mä testailen. Aion tehdä sen siis salaa
Joo, yllättävän tiukka. Isäänsä tullut
Mut mä oon saanu tahtoni läpi aika monta kertaa.
Vauvakuumetta podin viisi vuotta ennen kuin hän suostui.
Mutta olen saanut puhuttua ympäri isoon perheeseen,
kahden kissan ottamiseen, auton ostoon ym. Et puheen
lahjat on vissiin kunnossa. Nyt vaan tuli mullekin seinä
vastaan
Mun ystäväin oli kysynyt tuota ikäasiaa klinikaltaan ja siellä sanottiin, että heillä korkein ikä oli 44v. Siis ivf omilla soluilla, josta raskaus alkanut. Kysäses Tähti omastas.
Me taas juurikin nautitaan hetkestä, projektit on minimoitu. Remontit teetettiin ammattimiehillä ja lähdettiin itse mökille, palattiin takaisin kun homma oli valmis. Autot hankitaan uutena huolenpitosopimuksella.
Käsityönä on ihan vain villasukkaa ja lapasia, ei eläimiä. Mies värkkää jotain automaatiojuttuja.
Täällä taas peukut pystyssä kaikenlaisille viivoille!
Täällä varoittelee jo kp1stä. Toisaalta hyvä, että oma hormonitoiminta ei primoista säiky vaan jatkaa samaa 26päivän kierron jauhamista edelleen.
Nyt mua kiinnostaa, miksi valitaan inseminaatio jos on priima Siittiöitä?Siittiöitä oli taas superhienosti ja sanoi, että mun miehellä on harvinaisen hyvä sperma, kun oli noin 60milj., sillä yleisimmin luku liikkuu siellä 20miljoonassa.
Kiitos, naiset! Kiva saada vertaistukea ja lyödä viisaita päitä yhteen
Nyt on jo parempi olo teidän ansiosta!
Jospa tuo paineen tunne kertoisikin tärpistä niin mieheltäkin poistuisi
paineet
Nyt mua kiinnostaa, miksi valitaan inseminaatio jos on priima Siittiöitä?
Lääkäri sanoi, että sperma on niin hyvää, että se vaan laitetaan maljalle ja luonto saa päättää/ valita siittiöt :) Tämä lääkäri sanoi, että sillä tavoin tulee paras lopputulos, siis hedelmöittymisen onnistumisen suhteen. Eli ei kajota siittiöihin.
Nythän meillä on pesu aina ennen inssiä...