Vastavirran akka
Sanavalmis juttuseppä
.
Muokattu viimeksi:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ok, mennyt multa ihan ohi, se on kun ei ihan ole aina kärryillä.Lambi :) Vasta-aineet, koska miehellä on autoimmuunia.
SIKSI!
Siittiöiden pesussa ne saadaan pestyä pois! Sen olen tainnut kertoa jo satakertaa
Miten tämä on mahdollista/toimivaa, jos sperma autoimmuunin takia pesty insseihin?
Miten ne on todettu? Siitä ei muistaakseni ole ollut puhetta.
Ok, mennyt multa ihan ohi, se on kun ei ihan ole aina kärryillä.
En mä silti ymmärrä, onko vasta-aineet siis vain jossain poispestävässä? Ei itse siittiöissä? Ihan olen ulapalla.
Saa täällä kai muutkin välillä ulapalla olla? No?
Kyllä sperma pestään aina ennen maljalla hedelmöitystäkin.Miten tämä on mahdollista/toimivaa, jos sperma autoimmuunin takia pesty insseihin?
Kyllä sperma pestään aina ennen maljalla hedelmöitystäkin.
Tähti mä todella toivon, että tämä on the inssi!
Sitähän minäkin !Kuka maksaisi ilman hyötyä inssistä vuoden päivät?
Aika kallista lystiä vain huvikseen harrastaa.
.
Suskii75 :) Se olisikin hyvä....auttaisi lisää lisäksi :)
Miten tämä on mahdollista/toimivaa, jos sperma autoimmuunin takia pesty insseihin?
Sitähän minäkin !
Missä ne vasta - aineet siis tarkalleen on?
Valista nyt meikämoukkaa! Teillä kaiketi masssava infopaketti aiheesta, palan halusta ymmärtää enemmän
Näin mäkin olen käsittänyt. Meilläkin pestiin molemmilla ivf-kerroilla vaikka miehen simpoissa ei mitään vikaa.
MiuMau79 :)
Kiitos tiedosta!! :)
Jospa näin käy meilläkin. Simpoissahan se vasta-aine ei ole vaan, spermanesteessä.