----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Meillä nyt päälläoleva projekti on edesmenneen faffani vanhan riihen purku ja siirto ab 60km+5km meren päällä, uudelleen pystytys ja muotoilu kalastajan torpaksi+sauna. Ekaa lupavuotta vasta mennään ja torppa on jo pystyssä pellit päällä. 5km merimatka tuo oman haasteensa rakentamiseen, ei sähköä tms luxusta. Siis perinnerakentamisen puolelle menee. Haaveiluvaiheessa käytiin äärestä toiseen (näin se aina menee) ja nyt on vähän haavepankki tyhjä sen osalta. Aikaa on, kun tuo sen vaan sisäistää. Yritämme ottaa aikaa nyt kesällä muuhunkin kun kaikkiin pakollisiin. Näitä rakennusprojekteja ei voi kesken jättää, mutta voi keskittyä olennaisiin ja jättää turhan tavoitteellisuuden pois.
Ehkä se kotimaan perhereissu olisi nyt paikallaan. Jos mä saan isäni opetettua käsilypsyyn. On vähän harvassa nää lomittajat olleet..
Ei pidä olla liian helppua lähteminenkään..

Meillä ukko on innostunut Amerikan autoista. Siis räpellyspuolesta, ei se ajaa ehdi. Jenkki seisoo tallissa täysin laitettuna ja nyt etsii uutta projektia mulle tehtäväksi. Harmi, ettei haluta samanlaista. Häviän siis nämäkin arpajaiset. Ottaisin mielummin kylpytynnyrin.
Samaistun tähän. Täälläkin keskiössä on se tekeminen, ei valmiista nauttiminen. Siis koska siihen ei oikeasti ole koskaan aikaa. Joku vika päässä kun ei osaa pysähtyä ja nauttia taaksepäin kättensä töistä vaan aina kaipaa seuraavaa haastetta. Siis itsellä ehkä jopa enempi kun tuolla miehellä.
Mulle tulee aina se uus "hullu pukki " kun alkaa eläin osastolla olla liian automaattista.

Me taas juurikin nautitaan hetkestä, projektit on minimoitu. Remontit teetettiin ammattimiehillä ja lähdettiin itse mökille, palattiin takaisin kun homma oli valmis. Autot hankitaan uutena huolenpitosopimuksella.

Käsityönä on ihan vain villasukkaa ja lapasia, ei eläimiä. Mies värkkää jotain automaatiojuttuja.

Lambi joo mun mies on 29 niin kaverinsa ja näiden 22-25 vaimot sikiää kovin. :rolleyes: mä vanha tamma vaan odotan arpajaisvoittoa.

Motto onnittelut viivoista! Tuosta se lähtee! Saitko jotain reseptillä vahvistamaan ovista? Femarit?

Haha, mun nykyistä edellinen kumppani oli 11 vuotta nuorempi. Hänen kanssaan jos olisi pysytty yhdessä, ei ehkä vielä oltaisi edes yritysvaiheessa. Tekee vielä uraa niin aktiivisesti ja reissaa lähes sata päivää vuodessa. Nykyisen miehen kavereilla on kaikilla jo vähintään kouluikäisiä, entisen lähipiiri on vielä lapsetonta. Tiedä sitten kummassa joukossa sitä tuntisi itsensä vähemmän ulkopuoliseksi. :p

Mulla on uutena toi DHEA, hormonit on ainakin hyvällä tavalla pinnassa ja olo on virkeämpi. Saa nähdä miten energiseksi tässä tullaan kun raudat saadaan kuosiin tällä viikolla. Myo-inotisolia syön myös, mutta sitä on mennyt ennenkin.

Ainakin oman kokemuksen perusteella alhaisella amh:lla/vasteella voisi kysellä lääkäriltä DHEA:ta. Tutkimuksissa on ilmennyt viitteitä sadon määrän ja laadun parantumiseen, mutta siitä on vielä paha sanoa mitään. Mulla ainoa haittapuoli on hiusten nopeampi rasvoittuminen, mutta toisaalta iho on hehkeytynyt.

Tähti, oliko sun inssi jo tällä viikolla? :) (Oon tippunut täysin kärryiltä, viime viikko meni keittiörempan merkeissä ja ehdin käydä täällä vain ohimennen)

:greet025 Heissan!

Tuli kiire!! Kesken työpäivän inssiin, ovistesti huutaa - kirkuu punaisuutta:grin

Toivottavasti se täydellinen muna.

Kohta siipat sisässä:joyful:

Plussaa kaikille!!!:smiley-bounce016

Niin loppui talviloma ja paluu töihin erittäin huonosti nukutun yön jälkeen.
Mä nukun aina huonosti viimeisen yön ennen töitä loman lopussa.

Aargh, kun mies käy mun hermoille. Olin toiveissa, että eilen olisi
aamusta päästy puuhiin ja luulin miehenkin olevan samoissa ajatuksissa.
Mutta kun oltiin aloittelemassa, hän totesikin, että kokee stressaavana
tämän, että pitää ajoittaa tiettyyn osaan kuukautta hommat. Olin ihan, että
mitä!? ja luulin hänen tehneen aloitteen, mutta ilmeisesti luulin väärin.
Mulla meni hermot totaalisesti ja aloin parkua ja lukittauduin vessaan.
Myöhemmin juteltiin asioita auki ja koitin kertoa hänelle, miksi on tärkeää
ajoittaa tiettyyn osaan kuukautta. Mutta ei siitä taida apua olla. Hän kerta-
kaikkiaan stressaantuu ajatuksestakin. Totesi sitten, että kunpa nyt tulisin
äkkiä raskaaksi. Sanoin siihen, että miten luulet sen onnistuvan, jos peti-
puuhia ei ole otollisimpaan aikaan o_O:banghead: Meillä ei ole aiemmin ollut
ovulaatiokeskusteluja, kun on aina tärpännyt suht nopeasti, mutta nyt
ajattelen iän olevan jo sen verran korkea, että parempi olisi ajoittaa oikeaan
kohtaan.

Sori avautuminen. Pystyykö kukaan samaistumaan vai onko teidän muiden
miehet sataprosenttisesti mukana?

Niin loppui talviloma ja paluu töihin erittäin huonosti nukutun yön jälkeen.
Mä nukun aina huonosti viimeisen yön ennen töitä loman lopussa.

Aargh, kun mies käy mun hermoille. Olin toiveissa, että eilen olisi
aamusta päästy puuhiin ja luulin miehenkin olevan samoissa ajatuksissa.
Mutta kun oltiin aloittelemassa, hän totesikin, että kokee stressaavana
tämän, että pitää ajoittaa tiettyyn osaan kuukautta hommat. Olin ihan, että
mitä!? ja luulin hänen tehneen aloitteen, mutta ilmeisesti luulin väärin.
Mulla meni hermot totaalisesti ja aloin parkua ja lukittauduin vessaan.
Myöhemmin juteltiin asioita auki ja koitin kertoa hänelle, miksi on tärkeää
ajoittaa tiettyyn osaan kuukautta. Mutta ei siitä taida apua olla. Hän kerta-
kaikkiaan stressaantuu ajatuksestakin. Totesi sitten, että kunpa nyt tulisin
äkkiä raskaaksi. Sanoin siihen, että miten luulet sen onnistuvan, jos peti-
puuhia ei ole otollisimpaan aikaan o_O:banghead: Meillä ei ole aiemmin ollut
ovulaatiokeskusteluja, kun on aina tärpännyt suht nopeasti, mutta nyt
ajattelen iän olevan jo sen verran korkea, että parempi olisi ajoittaa oikeaan
kohtaan.

Sori avautuminen. Pystyykö kukaan samaistumaan vai onko teidän muiden
miehet sataprosenttisesti mukana?
Onnistuisiko säännöllisesti pari kolme kertaa viikossa? Silloin ei olisi niin väliä, onko ovis juuri kohdallaan, kun simpat kuitenkin selviävät joitakin päiviä siellä odottamassa eikä miehen tarvitsisi tietää, milloin kylvöä kaivataan.

Kaks kertaa viikossa yleensä onnistuu. Nyt tosin meni halut ja totesin, että saa mies olla rauhassa mun ahdistelulta. Tuntui niin nöyryyttävältä eilen, et antaa olla mokoma :inpain: Mut kyl mä tästä rauhoitun, oon aika temperamenttinen luonne :grin:rolleyes:

Niin ja mies sano, et jos mä kerron tai en kerro, millon on oikee aika, hän arvaa kuitenkin ja stressitaso nousee heti :meh: Et kaipa se säännöllisyys olisi hyvä.

Kaks kertaa viikossa yleensä onnistuu. Nyt tosin meni halut ja totesin, että saa mies olla rauhassa mun ahdistelulta. Tuntui niin nöyryyttävältä eilen, et antaa olla mokoma :inpain: Mut kyl mä tästä rauhoitun, oon aika temperamenttinen luonne :grin:rolleyes:

Niin ja mies sano, et jos mä kerron tai en kerro, millon on oikee aika, hän arvaa kuitenkin ja stressitaso nousee heti :meh: Et kaipa se säännöllisyys olisi hyvä.

Helena80 :) Kinkkinen juttu.

Oliko sulla ovistestit käytössä?

Meillä mies innostuu heti, kun testi näyttää plussaa! Kyselee jo etukäteen, koska alan testata ja koska on SE hetki?

Ilman ovistestejä ei kiinnostus riitä niin voimakkaasti....

Takaisin