----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
On se arki parasta aikaa elämässä. Sulla on vahva tahto. Mihin sulla kerkeä kertyä mitään ylimääräistä? Ei mihinkään. Kerää vaan marjoja pakkanen pullolleen. Tarttet niitä vauvamahan pönkitykseen. Täällä en ole noihin taikkupoimureihin ole törmännyt. Kuulemma niitä täälläkin liikuskelee.
Kaarituet. Pikkusen voi uimarannalla vilauttaa. En vaan usko, että niitä kesällä tarttet. Ajokoiran korvilta ne täällä näyttää, vaikkei mittavaa imetysuraa olekaan. Elän toivossa, että kerran vielä terhakoituisivat. Täällä ei haittaa vilauttelu, naapurit jo tottuneet.

Tää se ongelma onkin, että mitäs sitten jos ei vauvaa. Tekis mieli koittaa jotain uutta.
Kyllä mulla muutama maitopurkillinen ihraa kerääntyy tohon selkävatsajenkkakahva-akselille. Koska mä oon sokeriaddikti. Tunnustan, mutta nyt ryhdistäydyn.
Niin ehkä ne koirankorvat vikkumassa siellä kolmiobikinien alla ei herätäkään ihmetystä, eihän nuo täkäläiset turistimassat tiedä mihin täällä tavataan pukeutua. Ainut hyväpuoli tässä massakaudessa on nää einiintyhjännäköiset maidontuottimet. Sieltä se massa vetäytyy kuitenkin ensimmäisenä. Ei haittaa, on ollut niin hyvät tankit, että saavat vaikka kaulauhuivin virkaa pitää lopunelämää.

Meillä on nyt sellanen monen haaveen luovutusaika elämässä, meillä on ollut vähän liian vaativia ja eri suuntiin rönsyäviä tulevaisuudenhaaveita tässä pariskuntana. Nollataan että voi taas keskittyä olennaiseen.

Sun täytyy vähän kiristää tahtia kun oot aloittanut niin myöhään:shy:! "Kevyesti" kaks tai kolme vielä ennen 50v. nyt 46v, 48v ja vika aluille just ennen 50v. Olisko hyvä suunnitelma?

Lambi :) Vois olla....jos saadaan IVF:ssä paljon hyviä pakkaseen:grin

Mutta jos tässä kierrossa inssissä nappaa plussa, niin....jäädään väkisin kahteen.

Saa nähdä minkälaisia arpajaisvoittoja on tiedossa:angelic: :happy:

[QUOTE="Vastavirran akka, post: 3415641, member: 105068" ] Pienet jenkkakahvat haittaa. Onhan mistä kiinni pitää. On niitä mullakin ja luotan kesään, että haihtuvat huomaamatta [/QUOTE]

Vastavirran akka :) :laughing021

Tänne niitä on kertynyt, koska olenhan raskaana....pian....toivottavasti....

Plussapuhuria!!:cheers:cheers:cheers:cheers

Last edited by a moderator:
Lambi :) Vois olla....jos saadaan IVF:ssä paljon hyviä pakkaseen:grin

Mutta jos tässä kierrossa inssissä nappaa plussa, niin....jäädään väkisin kahteen.

Saa nähdä minkälaisia arpajaisvoittoja on tiedossa:angelic: :happy:
Toivotaan että menee pian ennätysten kirja uusiksi! :hello2

Näissä ikälukemissa harvemmin tarvitsee miettiä, mitä tehdä pakkaseen jääneille ylimääräisille normaaleille alkioille.

Googlaamalla selvitin jossain vaiheessa, ettei maailmalla ole raportoitu kovin montaa 45+ ivf-alkuista omilla soluilla onnistunutta raskautta. Mieleen jäi tapaus, jossa 8. yritys toi lopulta toivotun tuloksen.

Pienet jenkkakahvat haittaa. Onhan mistä kiinni pitää. On niitä mullakin ja luotan kesään, että haihtuvat huomaamatta. Turistit luulee kansallispuvuksi. No nyt on kyllä paras kehu tisseille ikinä. Mahtavaa. Kohta alkavat taas hommiin, kun saavat noin hyvää palautetta.
Mistäs haaveista siellä luovutaan? Meillä usein minä olen se, joka omat haaveet kuoppaa. Ehkä ovat sitten liian utopistisia.
Tuli kyllä melkonen visio siitä kansallispuvusta:hilarious:, ne kahvat ja patalaput..

Kyllä mä oon se täälläkin joka luo visioita tässä suhteessa, ja aina osaan ukkelin nivouttaa niihin olennaiseksi polttoaineeksi. Ukolla taas "paha tapa" alkaa toteuttaa niitä niska limassa-ja samalla kasvattaa itse uusia haaveita siihen rönsyämään. käy joskus vähän liian raskaiksi toteuttaa yhden ihmiselämän aikana. Meillä on kokoajan ollut esimerkiksi jokin meille "merkittävä" rakennusprojekti päällä. Aina on se toteutuksen takaraja - ja se seuraava projekti ihon alla odottamassa edellisen valmistumista. Yritetään siis nollata ne paineet ja keskittyä ihan vaan elämään tässä ja nyt. Talot ja tilat ja työt ja tulot ei merkitse mitään jos me ei jakseta niiden paineessa puhaltaa yhteen hiileen.
ollaan ihan hyvän äärellä tässä:happy:!

Toivotaan että menee pian ennätysten kirja uusiksi! :hello2

Näissä ikälukemissa harvemmin tarvitsee miettiä, mitä tehdä pakkaseen jääneille ylimääräisille normaaleille alkioille.

Googlaamalla selvitin jossain vaiheessa, ettei maailmalla ole raportoitu kovin montaa 45+ ivf-alkuista omilla soluilla onnistunutta raskautta. Mieleen jäi tapaus, jossa 8. yritys toi lopulta toivotun tuloksen.

Pernilla :) Ihanko totta?:wideyed: :joyful:

Mutta meillä IVF tapahtuu väkisin 46-vuotiaana, joten....kuka näitä ennätyksiä kirjaa?

Meillä on miehen kanssa onneksi samantyyppisiä unelmia, pääosin tosi pieniä. Paras haave on, että olisipa taas pian sellainen ihana päivä kun ei tapahdu mitään. Vähän villiinnyttyämme saatamme haaveilla, että mökkeilykausi alkaa. Mies haaveilee mökillä saunomisesta, minä odottelen korvasienisaalista.

Pernilla :) Ihanko totta?:wideyed: :joyful:

Mutta meillä IVF tapahtuu väkisin 46-vuotiaana, joten....kuka näitä ennätyksiä kirjaa?
Sitä en ole selvittänyt, mihin näitä ennätyksiä on kirjattu, mutta googlamaalla aiheesta löytyy kaikenlaista.

Klinikalta kannattaa kysyä Suomen tilastoa - varmaan relevantein tietolähde. Kiinnostaisi minuakin tietää, onko kuinka moni/kukaan viime vuosina heillä onnistunut ivf:ssä näillä ikälukemilla. Lahjasoluista alkunsa saaneita pakastettuja alkioita on kuulemma harvemmin enää siirretty 46+-vuotiaille (edellytyksenä toki, että hoito aloitettu ennen 46-v.)

Ja ainahan kannattaa yrittää - ja pistää ennätykset uusiksi! :hello2:hello2:hello2

Sitä en ole selvittänyt, mihin näitä ennätyksiä on kirjattu, mutta googlamaalla aiheesta löytyy kaikenlaista.

Klinikalta kannattaa kysyä Suomen tilastoa - varmaan relevantein tietolähde. Kiinnostaisi minuakin tietää, onko kuinka moni/kukaan viime vuosina heillä onnistunut ivf:ssä näillä ikälukemilla. Lahjasoluista alkunsa saaneita pakastettuja alkioita on kuulemma harvemmin enää siirretty 46+-vuotiaille (edellytyksenä toki, että hoito aloitettu ennen 46-v.)

Ja ainahan kannattaa yrittää - ja pistää ennätykset uusiksi! :hello2:hello2:hello2

Pernilla :) En tiedä...tuolla pidetään ihan luonnollisena IVF:ää, iästä huolimatta.

Muutoinhan sitä ei tehtäisi, ei Klinikkaa voi pakottaa edes rahalla tekemään IVF:ää ilman onnistumisen edellityksiä.

Takaisin