----45+++++ kuumeiset

Onnekkailla riittää yksi, meillä kuusi.. mulla on omilla sukusoluilla tehty 3 IVF:ää, toki paljon "edullisempaa", ja sitten 3. luovuttajan munasoluista tehdyllä IVF-kierroksella saatiin vauva. 2 raskautta meni aiemmin persiilleen. Tuurista on kiinni, moneenko alkionsiirtoon kussakin IVF:ssä päästään.

Tässä kohtaa voi todeta, että vaativaa on. Mutta kuitenkin rakkaus voittaa :)

Puhutaan varmaan, sekä rahasta, että rakkaudesta. Se on kova rasti, jos kamppaillaan lapsettomuuden kanssa.
 
Onnekkailla riittää yksi, meillä kuusi.. mulla on omilla sukusoluilla tehty 3 IVF:ää, toki paljon "edullisempaa", ja sitten 3. luovuttajan munasoluista tehdyllä IVF-kierroksella saatiin vauva. 2 raskautta meni aiemmin persiilleen. Tuurista on kiinni, moneenko alkionsiirtoon kussakin IVF:ssä päästään.

Tuossa pitää olla kovasti hermoja ja parisuhde kunnossa.

Harva pystyy samaan :)
 
Moi taas. Juu viime kierrossa tosiaan clearbluella testasin ja oli selvä mut hailakka plussa. Sit alkoi vuoto , kesti kaksi päivää. Mut oli sitten melko runsas vuoto . Oireet jäi , lämmöt 37-37.5 . Ovis plussa kp 1. 2 .3 , sit nega kp 4 , plussa kp 5 . Nyt kp 13 ovis plussa en viittinyt testata tossa välissä . Raskaustestin tein kp 10 jotain näkyi heti kun pissiin kastui, mut kaverikin sen näki , kp 11 oli hivenen vahvempi ja tänään kp 13 siin näkyy jo tihrustamatta haalea viiva . Voi vaan kysyy et mitä hittoa ??? . Mitä mun kroppa sekoilee oikein .
 
Moi taas. Juu viime kierrossa tosiaan clearbluella testasin ja oli selvä mut hailakka plussa. Sit alkoi vuoto , kesti kaksi päivää. Mut oli sitten melko runsas vuoto . Oireet jäi , lämmöt 37-37.5 . Ovis plussa kp 1. 2 .3 , sit nega kp 4 , plussa kp 5 . Nyt kp 13 ovis plussa en viittinyt testata tossa välissä . Raskaustestin tein kp 10 jotain näkyi heti kun pissiin kastui, mut kaverikin sen näki , kp 11 oli hivenen vahvempi ja tänään kp 13 siin näkyy jo tihrustamatta haalea viiva . Voi vaan kysyy et mitä hittoa ??? . Mitä mun kroppa sekoilee oikein .

Tari73 :) Siis oot raskaana? Vai käsitänkö tekstisi oikein....

Toivotaan parasta :Heartpink

Kerrohan tilannetietoja.
 
Tari73 :) Saako Sinua siis jo onnitella?:rolleyes:

Täällä mennään kp 7., mutta lähdetään lomamatkalle Rhodokselle -all incl.-, niin yritys alkaa sit vasta matkan jälkeen :)

Työt aloitan reilun kk:n päästä.
 
Ei vielä saa onnitella. Soitin neukkulaan ja ihmetteli tota ovisplussaa ja kun samalla raskaustesti näytti kanssa haalean plussan . Käski vaan odotella . Samana iltana torstaina kun soitin tonne , ihan pikkuisen veristä vuotoa , tuli housuihin asti ja loppui siihen . Olot kyl melko raskaana olevat . Saas nyt nähdä mitä tää on . Odotellaan ja katellaan . :banghead:
 
Tari73, voi pöh... mutta neuvolasta sanoivat kyllä ihan oikein. Et voi muuta kuin odotella ja katsoa, mihin tilanne etenee. Toivotaan tietenkin kaikkea hyvää, mutta eihän näistä tässä iässä varsinkaan aina tiedä.
Pidetään peukut, että teit ennätyslyhyen kuumeilun tässä ketjussa!!
Mä tein huvikseen pari ovistestiä, kun oli sellainen "paksu" ovisolo ja kellistin ukon varmuuden vuoksi. Eipä siellä tietenkään mitään näkynyt, enkä siis raskaanakaan ole, koska olisihan se siinä ovistestissäkin seisonut plussa.
 
Ei vielä saa onnitella. Soitin neukkulaan ja ihmetteli tota ovisplussaa ja kun samalla raskaustesti näytti kanssa haalean plussan . Käski vaan odotella . Samana iltana torstaina kun soitin tonne , ihan pikkuisen veristä vuotoa , tuli housuihin asti ja loppui siihen . Olot kyl melko raskaana olevat . Saas nyt nähdä mitä tää on . Odotellaan ja katellaan . :banghead:

Tari73 :) Haluaisin olla hivenen enemmän positiivinen, koska menkat voi tulla, vaikka olisit tukevasti raskaana.

Mulla on tuttu, joka ei tiennyt olevansa raskaana, kun menkat tuli ekat 2kk ajan. Raskaustesti ei näyttänyt mitään.

Veritestillä varmistettiin ja raskaus oli silloin lähes neljännellä kuukaudella. Se oli aika ylläri, vaikkakin todella toivottu :)

Nyt poika on 15vuotias.

Eikun tsemppiä, kaikki voi mennä varsin hyvin :)
 
Mä en halua vauvakuumeilla, koska pettyminen on raskasta. Viime kuussa ajattelin, että jospa tärppää. Sitten kuitenkin tuli kuukautiset ihan normaalisti.
 
Maria75, pahoittelut :/
Joo, enpä varmaan minäkään riemuitsisi. Mä luulen, että petyn joka kuukausi kunnes menopaussi kohtaa. Vaikka ei hirveästi kuumeilisikaan.
 
Mä en halua vauvakuumeilla, koska pettyminen on raskasta. Viime kuussa ajattelin, että jospa tärppää. Sitten kuitenkin tuli kuukautiset ihan normaalisti.

Maria75 :) Tervetuloa palstalle! :)

Toinen on siis teilläkin suunnitelmissa?
 
Mä en halua vauvakuumeilla, koska pettyminen on raskasta. Viime kuussa ajattelin, että jospa tärppää. Sitten kuitenkin tuli kuukautiset ihan normaalisti.

Maria75 :) Pahoittelut. Pettyminen on raskasta, joten neuvoisinkin olematta ajattelematta koko asiaa. Siten menee ehkä kivuttomimmin. Kukaanhan ei ole ennustaja.

Vaikuttaa silti siltä, että teillä on vauvakuume :) Toivotaan, että tärppää! :)

Me aletaan siis yrittään syyskuussa. Helposti tulee ajatuksia, entä jossei onnistukkaan. Tai menee kesken tai onko lapsi terve. Seulat jo etukäteen vähän huolestuttaa, näin iällä. Raskauden keskeytys olisi rankka asia.

Nyt peukut vaan pystyyn :3some
 
Maria75, pahoittelut :/
Joo, enpä varmaan minäkään riemuitsisi. Mä luulen, että petyn joka kuukausi kunnes menopaussi kohtaa. Vaikka ei hirveästi kuumeilisikaan.

Katjusha :)
Kukaties, saatte vielä kaksoset!:joyful:

Teidän periksiantamattomuudella, sekä sisulla on mahis saavuttaa vaikka mitä:3some
 
Mä tein huvikseen pari ovistestiä, kun oli sellainen "paksu" ovisolo ja kellistin ukon varmuuden vuoksi. Eipä siellä tietenkään mitään näkynyt, enkä siis raskaanakaan ole, koska olisihan se siinä ovistestissäkin seisonut plussa.

Katjusha :) Oletko saanut kuitenkin ovisplussan viimeaikoina? Onko kierto säännöllinen?

Ovis voi olla niinkin nopea, ettei sitä ehdi saamaan testiin, vaikka olisi tapahtunutkin. Joten kyllä voit olla raskaana:p

Mikä kp on nyt?
 
Tähti73, ei ole kiertoa :) Nyt lopetin yöimetyksen, eli seuraava steppi otettu, että kierto vois alkaa!
En tiedä yhtään ovuloinko enää ikänään, vain aika sen näyttää... mulla oli ennen raskautta kotona tehtäviä FSH-testejä, ja yhtenä kuuna näytti vaihdevuosia ja toisena kuuna normaalia. Siinä kierrossa, jossa FSH-testi oli ikävällä tavalla positiivinen en olisi ovuloinut ollenkaan ilman akupunktiota. Ihmiskeho on ihmeellinen.
 
Tähti73, ei ole kiertoa :) Nyt lopetin yöimetyksen, eli seuraava steppi otettu, että kierto vois alkaa!
En tiedä yhtään ovuloinko enää ikänään, vain aika sen näyttää... mulla oli ennen raskautta kotona tehtäviä FSH-testejä, ja yhtenä kuuna näytti vaihdevuosia ja toisena kuuna normaalia. Siinä kierrossa, jossa FSH-testi oli ikävällä tavalla positiivinen en olisi ovuloinut ollenkaan ilman akupunktiota. Ihmiskeho on ihmeellinen.

Mikä on sulla FSH? Siis lääkärin tekemä?
 
Mikä on sulla FSH? Siis lääkärin tekemä?

Tilasin Raskauskeijusta pissatestejä. Jos saa plussan on se merkki alkavista vaihdevuosista siinä kierrossa. Ei lääkärin minua enää kannata testata, koska olen jo monta vuotta yrittänyt tulla raskaaksi luovutetuilla munasoluilla. Omani hedelmöittyivät jo 2012 epänormaalisti IVF:ssä.
 
Tilasin Raskauskeijusta pissatestejä. Jos saa plussan on se merkki alkavista vaihdevuosista siinä kierrossa. Ei lääkärin minua enää kannata testata, koska olen jo monta vuotta yrittänyt tulla raskaaksi luovutetuilla munasoluilla. Omani hedelmöittyivät jo 2012 epänormaalisti IVF:ssä.

Katjusha :)
Todella sympatiaa :Heartred

Onko sun Äidillä tai teidän suvun naisilla olleet aikaiset vaihdevuodet? Ne on kai pitkälti perinnöllisiä asioita.
 
Katjusha :)
Todella sympatiaa :Heartred

Onko sun Äidillä tai teidän suvun naisilla olleet aikaiset vaihdevuodet? Ne on kai pitkälti perinnöllisiä asioita.

Ilmeisesti on. Sekä minulla että äidillä on kuukautiset alkaneet myöhään. Se kertoo lyhyestä hedelmällisestä iästä. Sellaista se elämä on. Onneksi tyttö tuli kuitenkin :)!
 
Takaisin
Top