----45+++++ kuumeiset

Tari, onpa erikoista! Mistähän se nousee siihen pissaraskaustestiin, jos verikoe on nega?
Toki toivois, että olisit oikeasti raskaana :)
Täällä ei mtn uutta, kiertoa odotellessa ...
 
Täällä on menossa taas kp 10 eli taas menkat tuli ajallaan . Kp 24 viime kierrossa veritesti alle 5 . Nyt kp 10 tosiaan ja tein varmuudeksi apteekin oman kun oli jäänyt kaappiin . Niin haalea mutta selvä plussa . Mitä v*ttua !
Nyt alkaa oikeesti huumori loppua .
Siis ei vaan enää järkeen käy tämä .

Voi hitto! Koeta kestää:love022

Kuullostaa kemiallisilta. Ehdottaisin (kuten aina kaikille) inseminaatiota.

Me ei olla päästy ees kokeileen...ei ees viä alkuun, kun yritän auttaa 90v. ikäistä isomummua ja työt alkaa ensviikolla.

Biologinen kello tikittää, niin että rytisee:woot::sad001
 
Katjusha :)

Joko siis palasit jo töihin?:rolleyes:

Onko teidän lapsi päiväkodissa vai yksityisellä?

Järkyn nopeasti vuosi mennyt...:happy090
 
Katjusha :)

Joko siis palasit jo töihin?:rolleyes:

Onko teidän lapsi päiväkodissa vai yksityisellä?

Järkyn nopeasti vuosi mennyt...:happy090

En vielä palannut, kävin töissä sijaisen kanssa juttuja läpi tiistaina. Mulla on 1 kuukausi armonaikaa! Tänään just mietin kerätessäni boysenmarjoja, että minkähän hapenpuutteen sitä saa, kun ei ole samalla tavalla mahdollisuutta ulkoilla :) Illat pimenee, että sitä on kai sitten lähdettävä lenkille, kun tyttö on nukkumassa ja toinen vanhempi vahtivuorossa. Klo 20 jälkeinen lenkki kyllä piristää liikaa, kun yöunille on käytävä klo 22...
Tytölle on haettu paikkaa kunnan päiväkodista. Se on työmatkan varrella ja isompana mahdollista kaksikieliseen ryhmään. Samassa pihassa on myös yksityinen englannin kielikylpypäiväkoti, mutta en usko, että 1-vuotiaana voi/kannattaa vielä mennä. Ehkä sitten myöhemmin.
Ensimmäiset 2 kuukautta oli hidasta, sen jälkeen on mennyt todella hurjan nopeasti aika. Tyttö seisoo ja kävelee pian ilman tukea ja mitä kaikkea, huhhuh...
 
Tari oliko sulla siis kp 10 vai dpo 10? Jos kp 10 niin tuli mieleen että eihän sulla vaan ovulaatio näy rtesteissäkin jollakin tavalla. :rolleyes: Jos sun kierto oli 24 päivää niin toi kp olis just optimaalinen ovisajankohta. Outoa kyllä ja varmasti hermoja raastavaa. :eek:
 
En vielä palannut, kävin töissä sijaisen kanssa juttuja läpi tiistaina. Mulla on 1 kuukausi armonaikaa! Tänään just mietin kerätessäni boysenmarjoja, että minkähän hapenpuutteen sitä saa, kun ei ole samalla tavalla mahdollisuutta ulkoilla :) Illat pimenee, että sitä on kai sitten lähdettävä lenkille, kun tyttö on nukkumassa ja toinen vanhempi vahtivuorossa. Klo 20 jälkeinen lenkki kyllä piristää liikaa, kun yöunille on käytävä klo 22...
Tytölle on haettu paikkaa kunnan päiväkodista. Se on työmatkan varrella ja isompana mahdollista kaksikieliseen ryhmään. Samassa pihassa on myös yksityinen englannin kielikylpypäiväkoti, mutta en usko, että 1-vuotiaana voi/kannattaa vielä mennä. Ehkä sitten myöhemmin.
Ensimmäiset 2 kuukautta oli hidasta, sen jälkeen on mennyt todella hurjan nopeasti aika. Tyttö seisoo ja kävelee pian ilman tukea ja mitä kaikkea, huhhuh...

Katjusha :) Voin lohduttaa sillä, että lapsi tosiaan oppii olemaan hoidossa :) Meillä on kokeilut ohi ja maanantaina palaan työmaailmaan.

Poika on syönyt hienosti, kun on syötetty ihan ammattimaisesti :) Syö upeesti ja viihtyy kavereiden kanssa, vaikka on ryhmän pienin :Heartred

Kaikki pelot hoitoa kohtaan alkavat hälventyä ja uskallan palata hyvällä omalla tunnolla takaisin töihin !:Heartred
 
Tari oliko sulla siis kp 10 vai dpo 10? Jos kp 10 niin tuli mieleen että eihän sulla vaan ovulaatio näy rtesteissäkin jollakin tavalla. :rolleyes: Jos sun kierto oli 24 päivää niin toi kp olis just optimaalinen ovisajankohta. Outoa kyllä ja varmasti hermoja raastavaa. :eek:
Kp 10 , mul ovikset kp 13-14 .
Mutta ilmeisesti se oli km joka kummitteli pitkään . Sillä puhdas nega oli sitten jossain kp 16 kieppeillä jo.
Mutta yllärii tässä kävin pe-la iltana saunas niin huomasin et tisseihin sattuu ja maitoa heruu.
Ja sitten la tein clear bluen plussa testin, niin oikein haalea plussa mut värillinen , ja tänään jo pikkuisen vahvempi plussa. Katotaan mitä tää nyt taas on :dead:
 
Kp 10 , mul ovikset kp 13-14 .
Mutta ilmeisesti se oli km joka kummitteli pitkään . Sillä puhdas nega oli sitten jossain kp 16 kieppeillä jo.
Mutta yllärii tässä kävin pe-la iltana saunas niin huomasin et tisseihin sattuu ja maitoa heruu.
Ja sitten la tein clear bluen plussa testin, niin oikein haalea plussa mut värillinen , ja tänään jo pikkuisen vahvempi plussa. Katotaan mitä tää nyt taas on :dead:

Ompas kummaa haamuilua...jatkuvasti...

Ei kyseessä voisi olla jokin kysta/polyyppi? Koska sä olet käynyt viimeksi gynellä?:rolleyes: Niin, että nehän voi estää alkaneen raskauden, siten, että menee kesken jo alussa.

Meillä yritys lähtee vihdoinkin käyntiin seuraavasta uudesta kierrosta:joyful:
 
Saakos tänne hypätä sekaan? Olen 41v, kaksi vuotta esikoista yrittänyt ja keskenmenojen lannistama. Onko täällä muita ensikertalaisia?
 
Saakos tänne hypätä sekaan? Olen 41v, kaksi vuotta esikoista yrittänyt ja keskenmenojen lannistama. Onko täällä muita ensikertalaisia?

Tervetuloa Hirvi! :)

Hienoa, toki hyppäät sekaan :)

Missä kierron vaiheessa menet? Plussaonnea:gen014
 
Tervetuloa Hirvi.

Me ollaan esikkoa yritetty jo 4 vuotta. Ja ikää mulla vielä jokusen kuukauden 40. :)
Meillä jo hoitojakin takana, tuloksettomia. Mitään vikaa ei ole kummastakaan löytynyt.
 
Pitäisi olla ovulaatio tänään kiertolaskurin ja testin mukaan. Eli jännässä kohdassa ollaan :-)

Minulla on kilpirauhasarvot olleet pielessä, niitä on tässä säädelty edestakaisin. Itse olen hieman skeptinen voiko se aiheuttaa keskenmenoja tälla tavalla, vaikka lääkäri niin sanoikin. Pelkään että jotain muutakin vikaa vielä löytyy.
 
Pitäisi olla ovulaatio tänään kiertolaskurin ja testin mukaan. Eli jännässä kohdassa ollaan :)

Minulla on kilpirauhasarvot olleet pielessä, niitä on tässä säädelty edestakaisin. Itse olen hieman skeptinen voiko se aiheuttaa keskenmenoja tälla tavalla, vaikka lääkäri niin sanoikin. Pelkään että jotain muutakin vikaa vielä löytyy.

Hei Hirvi! :)
Kyllä kilpirauhasen "epä" toiminta voi vaikuttaa onnistumisren, joten asia pitää saada kuntoon.

Onko sulla lääkitys? Arvot pitää olla normaalit, jotta raskaus onnistuu.
 
Tervehdys Hirvi ja plussapuhallus sinne suuntaan!
Kilpparihommat kannattaa kyllä olla hanskassa raskautta yrittäessä (TSH 1-2). Jos on lääkitystä, se tarttee heti nostaa 25% heti plussattua. Mulla meni sen suhteen eka raskaus hyvin, ja pienillä lääkitysmuutoksilla.
Täällä ollaan siis lopetettu imetys jo tovin aikaa sitten. Mulla on joka päivä alavatsalla ja muniksissa tuntemuksia, mutta mitään ei kuitenkaan tapahtu. Ei tule ovulaatiota eikä vuotoa. Pelkkää odottelua siis meillä, että edes pääsis yrittelemään. Aloitin Gelee Royalit ja mammavitskut, mutta ei oo vaikuttanu mitään. Kai tässä saa vielä muutaman kuukauden siis kärvistellä kierrotta. Raskaana en toden totta oo, sekä ovulaatio- että raskaustestit kirkkaan tyhjät...
 
Minulla on tosiaan tyroksiinilääkitys eikä sen oikeaa tasoa ole vielä löydetty. Käyn tiheästi labroissa sen asian tiimoilta. Olosta päätellen saattaa olla että viime säätö vain pahensi tilannetta. 1-2 viikon kuluttua pitäisi käydä taas labrassa.

Onko muuten kellään tietoa voiko rokotukset vaikeuttaa munasolun kiinnittymistä? Ajattelin kipaista hakemaan äkkiä influenssarokotteen siltä varalta jos tulisinkin raskaaksi jo tämänpäiväisestä oviksesta. Minua nimittäin pelottaa raskauden aikana ottaa rokotteita, vaikka ei kai niistä mitään vaaraa ole todettu olevan. Mutta sivuoireetkin ovat ikäviä raskauden aikana, kun mahdollisesti muutenkin kurja olo ja särkylääkkeiden käyttö pelottaa.
 
Minulla on tosiaan tyroksiinilääkitys eikä sen oikeaa tasoa ole vielä löydetty. Käyn tiheästi labroissa sen asian tiimoilta. Olosta päätellen saattaa olla että viime säätö vain pahensi tilannetta. 1-2 viikon kuluttua pitäisi käydä taas labrassa.

Onko muuten kellään tietoa voiko rokotukset vaikeuttaa munasolun kiinnittymistä? Ajattelin kipaista hakemaan äkkiä influenssarokotteen siltä varalta jos tulisinkin raskaaksi jo tämänpäiväisestä oviksesta. Minua nimittäin pelottaa raskauden aikana ottaa rokotteita, vaikka ei kai niistä mitään vaaraa ole todettu olevan. Mutta sivuoireetkin ovat ikäviä raskauden aikana, kun mahdollisesti muutenkin kurja olo ja särkylääkkeiden käyttö pelottaa.

Hirvi :)

Raskauden aikana voi ottaa rokotteita :)

Onko sulla ollut tuo kilpirauhasongelma aina?

Minkälainen on sun ruokavalio?

Onko paino normaalissa?

Ihmeen monella asialla on vaikutusta.
 
Paino ja ruokavalio on minun toinen kipukohtani. Kyllä minä aina yritän ryhdistäytyä mutta se vain on todella vaikeaa. Pitäisi tietysti mahdollisen lapsenkin vuoksi kiinnittää ruokailuihin huomiota, mutta kun koko lapsensaanti tuntuu niin kaukaiselta haaveelta, niin sitä tuppaa ajattelemaan että mitä väliä.

Kilpparin kanssa on oltu sodassa (ei ole liioittelua) muutama vuosi ja nyt ollaan toivottavasti voiton puolella.

Taidan kuitenkin hakea sen rokotteen ensi tilassa. Onhan siitä enemmän hyötyäkin kun ottaa sen ajoissa.
 
Hetkinen, siis TSH kuuluisi olla 1-2? Minulla on viime mittauksessa ollut ihan eri kertaluokkaa tuo arvo. Eipä taida raskaus sitten onnistua vielä. Kohta taas labroihin.
 
Hetkinen, siis TSH kuuluisi olla 1-2? Minulla on viime mittauksessa ollut ihan eri kertaluokkaa tuo arvo. Eipä taida raskaus sitten onnistua vielä. Kohta taas labroihin.

Normaali lienee jotain 0.5 -4 välillä...tietääkö joku tarkemmin?

Mihin siinä sijoitut?:rolleyes:
 
Paino ja ruokavalio on minun toinen kipukohtani. Kyllä minä aina yritän ryhdistäytyä mutta se vain on todella vaikeaa. Pitäisi tietysti mahdollisen lapsenkin vuoksi kiinnittää ruokailuihin huomiota, mutta kun koko lapsensaanti tuntuu niin kaukaiselta haaveelta, niin sitä tuppaa ajattelemaan että mitä väliä.

Kilpparin kanssa on oltu sodassa (ei ole liioittelua) muutama vuosi ja nyt ollaan toivottavasti voiton puolella.

Taidan kuitenkin hakea sen rokotteen ensi tilassa. Onhan siitä enemmän hyötyäkin kun ottaa sen ajoissa.

Hirvi :) Ruokavaliolla on suuri merkitys. Paino olisi hyvä olla normaali.

Mulla on myös ruokavalion kanssa säätämistä, nyt etenkin kun toista hankitaan...kahvista olisi hyvä luopua ajoissa täysin, vaikka sitä haluaisi juoda kupin aamuisin, etenkin töissä käydessä...
 
Takaisin
Top