----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tähden plussaa tuijottamassa mutta on tainnut valvoa niin, ettei aamu ole vielä aikoihin.

Täällä myös yksi lyhyt, mutta sisäisesti niin suuri, ettei jää huomiotta.
Mieluiten ajan pienellä autolla.

Yölrento :) Klo 09 ihan ylhäällä jo...

Näkyy jokin hailura / viivan paikka... :)

Heissan! :greet025

Mulle neuvoi luontaisterapeutti hedelmällisyyttä parantavan tuotteen ja kävinkin sen jo ostamassa. Toki popsin ekan tabun samantien..:grin

Tätä kiertoa tuskin ehtii enää parantamaan, mutta jospa seuraavaan, mikäli menkat alkaa.

Tuote lienee kaikille tuttu, mutta mulle uusi tuttavuus KSM 66
:dance011
Mm. hedelmällisyystuote:gen014

Mulle neuvoi luontaisterapeutti hedelmällisyyttä parantavan tuotteen ja kävinkin sen jo ostamassa. Toki popsin ekan tabun samantien..:grin

Tätä kiertoa tuskin ehtii enää parantamaan, mutta jospa seuraavaan, mikäli menkat alkaa.

Kerro kokemuksia kun oot käyttänyt hetken!

Piti käydä googlaamassa rohtokoiso pitkästä aikaa, joskus tullut vastaan muissa yhteyksissä. Saattaa lisätä kilpparin liikatoimintaa, joten vajaatoiminnasta kärsiville myös hyvä. Jos liikatoiminta vaivaa, kannattaa skipata.

Kerro kokemuksia kun oot käyttänyt hetken!

Piti käydä googlaamassa rohtokoiso pitkästä aikaa, joskus tullut vastaan muissa yhteyksissä. Saattaa lisätä kilpparin liikatoimintaa, joten vajaatoiminnasta kärsiville myös hyvä. Jos liikatoiminta vaivaa, kannattaa skipata.

Motto78 :) Kiitti valaisusta! Kilpparit normaalit, joten uskallan ottaa. Otan vain 1tbl, vaikka päiväannos on 2tbl :)

No ainakin IHAN heti huomasi jotain, noin tunnin sisään! Tuntui, että energiataso nousi huimasti!:woot::p Ihan kohisten ja tuli oikein hyvä olo:joyful:

Onhan tämäkin jo käyttökokemusta. Mulla on oikein optinistinen fiilis tästä tuotteesta!:joyful:

Luontaisterapeutti sanoi, että tämä auttaa raskautumaan korkeallakin iällä. Raskaana ei saa käyttää.

Tuossa jokin linkki KSM 66 tuotteesta:

https://www.karkkainen.com/verkkokauppa/harmonia-ksm66-120-kaps-luomu-ravintolisa#tab1

.

:hello Aiheesta sivuun, olen huomannut, että tulee itselle hyvä mieli, kum antaa rahaa keräykseen....

Kaupoissa näitä kerääjiä on usein ja nyt annoin Kirkon ulkomaanavulle, sekä koulutyötä avustamaan köyhien perheiden lapsille, että saavat opiskeluvälineitä.

Usein annan jonkun kolikon, jos on esim. SPR tai jotain varattomien keräyksiä. Silloin menevät oikeaan tarpeeseen:Heartpink

Nyt ajatus katkesi näin lauantain kunniaksi....

Jospa mahdollinen raskaus tekee sen:laughing021

Dpo12

Last edited by a moderator:
Oon kova marjastaja ja sienestäjä muutoinkin ja rakastan liikkua metsässä.
Karpaloista saa ihanaa hilloketta kun muhjauttaa marjoja hiukan rikki ja kiehauttaa nopsasti sokrun kanssa. Ei tuu niin "hillomaista" vaan tuoreus jää maistumaan. Hilloketta, hapankorppu- tai näkkärimurua (ja miksei vähän pähkinöitäkin) ja turkkijugua kerroksittain lasiin. Taivaallista. :Heartred

MiuMau79 :) Täällä sienestäjä myös....
4-vuotiaasta saakkaa!

Marjat tulee poimittua siinä sivussa :)

En ole varsinainen marjastaja, joka menee metsään, vain marjojen perässä, eikä ota sieniä ollenkaan. Näitäkin on.

Mun saaliina on usein myös kopallinen marjoja, mutta pääsaaliina ovat sienet! :)
Kerään kaikki heti paistettavat, että myös ne keitettävät ja suolattavat sienet. Myös kuivattavat otan ja jauhan lopulta mausteeksi!

Maailman ihanin harrastus ja metsän siimeksessä on niin hyvä olla. Voi istahtaa välillä.ja kuunnella lintujen viserrystä. Myös korppi voi lennähtää ja huudella kovaa.
Olo ja mieli on uudistunut, kun metsästä palaa:Heartblue

kävin syksyllä vähän suoreissuilla ja myymässä paikallisessa rekossa ehkä 50litraa. Saman verran on hyytelöity ja kuivattu:hilarious:, oikeestaan vois melkeinpä elää vaan karpaloilla:p.

Lambi :) Oletko kauppias..saatko karpaloista hyvän hinnan?

Myytkö muutakin, kuin karpaloita?:rolleyes:

Seuraan Sykettä ja sekin on minulle liian jännittävä.

Yölento :)
Mitä siis seuraat? Anteeksi tyhmä kysymys, mutta koska en ehdi koskaan katsomaan tv:tä, niin ei ole mitään käsitystä:smiley-ashamed008 Uutiset haluaisin nähdä, mutta harvoin onnistuu.

On niin kiireinen tuo aikataulu, että omaa vapaata saa yleensä aina vasta yöllä. Tavallisesti klo 01-03.

Silloin tv:stä ei näe enää mitään.

Mun suosikki on yöllä seurata live cam- lähetyksiä ympäri maapalloa! Sieltä näkee miten elämä pyörii, usein seuraan myös live eläinkameroita :)

Yöllä on toi mun omaa vapaa-aika, kun lapsi ja mies ovat jo kuutamolla nukkumassa. Varaan tätä omaa hetkeä varten yleensä itselle naposteltavaa: mm. Parmankinkkua, erilaisia juustoja, pähkinöitä ja jogurttia.

Aamulla toki nousen töihin ja pitää pukea lapsi valmiiksi klo 06:45, ennen hoitoon lähtöä.

Mulla on ollut tuota ashawagandaa jauheena jota suunnittelin ripottavani smoothieen, mutta se oli niin pahaa että jäi käyttämättä. Kapselina voisi toimiakin!
Mielenkiinnolla jään seuraamaan kokemuksiasi.

Yölento :)
Mitä siis seuraat? Anteeksi tyhmä kysymys, mutta koska en ehdi koskaan katsomaan tv:tä, niin ei ole mitään käsitystä:smiley-ashamed008 Uutiset haluaisin nähdä, mutta harvoin onnistuu.

On niin kiireinen tuo aikataulu, että omaa vapaata saa yleensä aina vasta yöllä. Tavallisesti klo 01-03.

Silloin tv:stä ei näe enää mitään.

Mun suosikki on yöllä seurata live cam- lähetyksiä ympäri maapalloa! Sieltä näkee miten elämä pyörii, usein seuraan myös live eläinkameroita :)

Yöllä on toi mun omaa vapaa-aika, kun lapsi ja mies ovat jo kuutamolla nukkumassa. Varaan tätä omaa hetkeä varten yleensä itselle naposteltavaa: mm. Parmankinkkua, erilaisia juustoja, pähkinöitä ja jogurttia.

Aamulla toki nousen töihin ja pitää pukea lapsi valmiiksi klo 06:45, ennen hoitoon lähtöä.
Syke on suomalainen sarja, ruutu+ katsotaan miehen kanssa, kun poika on nukkumassa. Lisäksi katsotaan uutisia ja joskus jotain musiikkiohjelmia. Meillä poika on unessa yleensä yhdeksään mennessä niin hyvin ehtii yhden jakson jotain katsoa ennen uutisia

Meillä karpalolitra maksaa 7€. Yksitellen joutuu joka marjan keräämään. Ei voi kerää noukkurilla.
Me kerätään kyllä puimurilla:grin, vaatii hanskat ja käsivoimaa, mutta menee oikeen hyvin. Samoista mestoista kymmeniä vuosia jo näin, ei ainakaan kasvit kärsi. Ei sitä muuten saavi tolkulla saa.
Mä myin 8€litra, perattuna. Muilla oli jopa 10€litra:rolleyes:
!

Lambi :) Oletko kauppias..saatko karpaloista hyvän hinnan?

Myytkö muutakin, kuin karpaloita?:rolleyes:
Mä oon sesonki kauppias! Kuuluu nyt jo perinteenä tähän kotiäitiaikaan. Myyn vaan itse isäni kanssa poimittua, menis vaikka miten paljon.
Puolukkaa meni paljon, ehkä 100 ämpäriä. Mustikkaa vaan tutuille, on niin hidas poimittava.

En oo testannut,enkä testaa huomennakaan. Tuli niin hirvee masis ja itkuromahdus, kun ei näkynyt eilen niin yhtään mitään. Ma testaan vasta. Mitään oireita ei oo. Negaa näyttää varmasti silloinkin.

Panokset on niin korkeat, kun ei ole lasta entuudestaan, että vaikka koko ajan on ollut tiedossa, että todennäköisyys ekasta siirrosta onnistumiseen on pieni, niin silti sitä olisi toivonut niin kovasti. Sisältä kumpuava suru ja kaipaus on on ihan jäätävä.

Millä saat sen poimurilla kun on maanalla?
Meillä ainakin suonkasvillisuuden alla. Ei maan päällä. Eli kaivetaan suosta.
Vai kasvaako karpalo jossain maanpäällä?

Takaisin