----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lsmbi :) Saako kysyä, että mikä on Reko?:rolleyes:

Olet hurjan ahkera ja tehokas....isäsi ei ole vanha ollenkaan..
Reko lienee täältä meidän suunnalta lähtenyt suoramyyntirinkitoiminta. Siinä tuottaja myy omia tuotteitaan (ruokaa) suoraan kuluttajalle. Toimii fbn kautta ennakkotilaus systeemillä.

Ei ole pyörätuolilla pääsyä ihan vieressä. Seitseminen on lähin kansallispuisto. En ole selvittänyt pääseekö siellä pyörätuolilla johonkin.

Ei ole pyörätuolilla pääsyä ihan vieressä. Seitseminen on lähin kansallispuisto. En ole selvittänyt pääseekö siellä pyörätuolilla johonkin.

Siellä käynyt myös, mutta jo aikaa sitten.

Lumen keskellä ei kenenkään kai tarve menmä :)

Hippuselle lämmin ajatus, teetä ja sympatiaa. Toivon todella että toiveenne toteutuu.
Pitkään jatkunut tahaton lapsettomuus on syvältä arpeuttava tila. Minäkään en siitä ole kokonaan toipunut, vaikka lapsen lopulta onnekkaasti sainkin.

Tähti, onko miehen kanssa ollut puhetta jatkatteko inaseillä loppuun asti vai siirruttekö järeämpään yritykseen viime hetkillä ?

Tähti, onko miehen kanssa ollut puhetta jatkatteko inaseillä loppuun asti vai siirruttekö järeämpään yritykseen viime hetkillä ?

Yölento :) Haluttais varmaan, mutta ei vaan olla saatu aikaiseksi.....:confused005
Nyt on meneillään niin paljon asioita, että tämä on jäänyt vähän jalkoihin.....

Mun pitäis varata se aika hoitopalaveriin, niin IVF asia lähtisi etenemään! Mies sanoi, että voisiko sen tehdä ilman palaveria, kun hänellä ei ole oikein ylimääräistä aikaa juosta turhan takia istuskelemassa.

Mutta molempien pitää olla paikalla ainakin Klinikan mukaan. Klinikka ei ole ihan nurkalla, vaan aika pitkällä ja hankalan matkan takana.

Haluttaisiin kokeilla IVF, mutta jokin tosiaan tuntuu jarruttavan....oisko se nuo onnistumis-% luvut suhteessa hoidon hintaan:scratch

Last edited by a moderator:
Tähti, saattaa harmittaa myöhemmin jos jätätte kokeilematta. Toisaalta jos on niin kiire, ettei ehdi klinikalle, niin onko vauvakuume niin kova että kannattaa kokeilla.

Yölento :) Vauvakuume on kova, ei muutoin olisi jo vuotta yritetty ja rahaa roskiin heitetty. On tuolla klinikalla pitänyt rampata usein.

Varmasti jää harmittamaan, mutta mies vähän väläyttelee Viroa....:inpain: En jaksaisi sinne asti lähteä, toki aikaahan meillä sitten on vielä 4vuotta lisää!:p

Wm tarttis oman koiravaljakon.. Sillä pääsisi. Tosin ei upottavaan umpihankeen..

Lambi :) Ei kai me ihan niin hurjia olla karpaloiden perään:laughing002

Wheelchair Mama:lla olisi siellä vaikeaa koiravaljakosta huolimatta.

Yölento :) Vauvakuume on kova, ei muutoin olisi jo vuotta yritetty ja rahaa roskiin heitetty. On tuolla klinikalla pitänyt rampata usein.

Varmasti jää harmittamaan, mutta mies vähän väläyttelee Viroa....:inpain: En jaksaisi sinne asti lähteä, toki aikaahan meillä sitten on vielä 4vuotta lisää!:p
Virossa hoidot ovat halvempiakin, mutta sinnekin kannattaisi suunnata pikavauhtia, koska onnistumisprosentit eivät ole kasvusuunnassa.

rakastan istuttamista, mutta maa on jäässä:BangHead

Vastavirran akka :) Kumpa jo kevät koittaisi:smiley-angelic003

Odotetaan puutarhahommiin pääsyä koko perhe! Mies vasta onkin puutarhuri/lähes metsuri ja lapsi tykkää todella ulkohommista.

Poika haluaisi jo päästä omaan leikkimökkiin ja on kertonut kutsuvansa kaikki serkkulapset sinne leikkimään ja liukumaan...Jospa Äitienpäivänä pääsee, on myös hänen omat synttärit!:happy:

Itse laitan lähinnä kukkia jne..

Tämä talvi on niin luminen...

Last edited by a moderator:
Virossa hoidot ovat halvempiakin, mutta sinnekin kannattaisi suunnata pikavauhtia, koska onnistumisprosentit eivät ole kasvusuunnassa.

Suski75 :) Totta. Tämä on nyt jotenkin mun omasta oma-aloitteisuudesta kiinni...

Tosin tuo KSM66 saattaa nostaa mun %-lukuja, kun olen sitä hetken ottanut:p

Kumpa koittaisi kevät pian. Äitini oli oikea viherpeukalo. Itse olen myös yhdeltä ammatiltani puutarhuri. Pienempi tuntuu jakavan saman kiinnostuksen. Mikään ei ole niin terapeuttista, kun istuttaminen ja kitkeminen. Perennat ovat minun juttuni.

Vastavirran akka :) Totta :)

Ajattelin istuttaa yrttejä nyt ensikertaa, kukkien ohella. Mansikoita meillä on ollut, mutta jätän ne väliin...

Omenapuu heivattiim pois, koska oli kitukasvuinen..

Voisi keksiä jotain uutta :)

Onko teillä iso piha?

Kumpa koittaisi kevät pian. Äitini oli oikea viherpeukalo. Itse olen myös yhdeltä ammatiltani puutarhuri. Pienempi tuntuu jakavan saman kiinnostuksen. Mikään ei ole niin terapeuttista, kun istuttaminen ja kitkeminen. Perennat ovat minun juttuni.
Puutarhahommat on kyllä ihan parhaita! Tosin mun apurit, nuo parikymmentä vapaata kanaa rajoittaa aikalailla. Ne on mestareita nostamaan kaiken takaisin ylös:chicken:. Kaikki piperrys on siis jäänyt, nyt on vaan toistakymmentä omena ja päärynäpuuta, kirsikkatarha ja iso rivi marjapuskia. Istutettsvista on lähinnä sipuli ja kurpitsat jotka toimii. Mä haluan varmaa satoa, ja paljon!
Perennoja oli silloin ennen eläimiä, niissä on kyllä loppumattoman paljon variaatiota!

Lambi :) Ei kai me ihan niin hurjia olla karpaloiden perään:laughing002

Wheelchair Mama:lla olisi siellä vaikeaa koiravaljakosta huolimatta.
Ei niiden karpaloiden perään koiravaljakolla :laughing002.. Se metrin hanki vähän hankaloittaa poimintaa.
Ihan vaan tuulettumaan lähettäisin Wm. Luulen ettei pistäisi pahaksi, se on aika kova mimmi:happy119

Takaisin