Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hauskaa että sun ukko myös kerää karpaloita.. Kohtuu harvassa kuitenkin tämän alan harrastajat.Mun mies kerää karpaloita suolta syksyllä ja niille on aina hirveä kysyntä. Länsi-suomesta niitä ei monesta paikasta saa. Ostajia on paljon.
Syötkö sä itse näitä?Mun mies kerää karpaloita suolta syksyllä ja niille on aina hirveä kysyntä. Länsi-suomesta niitä ei monesta paikasta saa. Ostajia on paljon.
Ei oo helppoa!Sain antibiootit. Neljästä antibiootista yksi ei sovi raskaana oleville, toinen ei sovi minulle, kolmas on ollut loppu tukusta jo 3 kk ja neljännen sivuvaikutuslista on syvältä.
Ärsyttää ruokatorvea? No sepä hienoa, eihän minun ruokatorveni olekaan yhtään ärsyyntynyt kun on viimeiset 6 viikkoa oksentanut joka päivä. Vielä oli ohje, että pillerin kanssa pitää juoda runsaasti vettä ja olla pystyasennossa vähintään puoli tuntia ottamisen jälkeen. :arghh:
Toinen, mitä kysyin apteekissa oli se, että tämä on penisilliinijohdannainen, penisilliinistä saan yleensä hiivan, tuleeko tästäkin? No, hiiva oli heti ensimmäinen yleisten sivuvaikutusten listalla pakkausselosteessa. Kutinaa odotellessa.
Eipä tässä vaihtoehtojakaan ole, tulehdus on saatava pois.
Tai korkea punainen tukka, kiljuminenkin ehkä auttaisi.Kiva, että sekotetaan. Yleensä ei edes havaita, kun olen niin pieni. Kahvilassa jään vitriiniin taakse näkymättömiin. Pitäis olla sellainen kilikello mitä vois soitella.
"Karpaloa sinne haraväliin myös, ehkä se ennaltaehkäisee myös hiivaa."
"Voimia ja turnauskestävyyttä! "
Ajokortissa on varaa linjuriin asti, että egon vielä kasvaessa voi autoa suurentaa.
Kiva, että sekotetaan. Yleensä ei edes havaita, kun olen niin pieni. Kahvilassa jään vitriiniin taakse näkymättömiin. Pitäis olla sellainen kilikello mitä vois soitella.
Meillä on jonkin verran suomaastoa. Mutta vain ne jotka oikeasti tuntevat maaston uskaltavat mennä keräämään. Pitää tietää minne astua. Muuten voi käydä huonosti.
turnauskestävyyttä!
Ei mene punkkua ei, yhä edelleen etoo pelkkä ajatus. Se oli katsos kp1 karkkipäivä , silloin voi vähän juttu villliintyä.Lambi :) Onko mennyt liian monta lasillista punkkua?
Haaraväliin ei kai taida kannattaa karpaloita laittaa....
Ja millä ne siellä pysyisi?
Mahtavaa! Linjuri takais kyllä huomion kun kaupan perheparkkiin sivuttain kurvais.Yleisillä paikoilla nyt viitti. Semmoinen Simpsonien mamman tukka olis kyllä pätevä.
No jotenkin se on kompensoitava. En nyt ihan pickupilla, mutta maasturilla. Täällä tuppaa usein jäämään jumiin talvisin. Ajokortissa on varaa linjuriin asti, että egon vielä kasvaessa voi autoa suurentaa.
Valita menemään vaan! Ei se jonkun toisen vielä vaikeampi tilanne omaa muuta sen helpommaksi.Toisaalta ei pitäisi valittaa noista, monella on sellaiset pysyvätkim lääkkeet, että niiden sivuvaikutukset ovat oikeasti vaarallisia. Minulla nuo ovat vain epämukavia, eikä lääkekuuri kestä kauaa.
.