----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastavirran akka :)
Sain tuumailtua, mun suosikki esiintyjä onkin jokin Lohikäärme nainen, mutta en tunne näitä näyttelijlöitä...tiedätkö ketään?:rolleyes: Ei kuitenkaan mikää drakula, vaan hentoisempi ja naisellisempi.

Ja Lambille kiitokset eilisestä Lohikäärmeen energiasta!!:grin Olin tänään töissä Lohikäärme. En koskaan ole äänessä, mutta otin vastaan kaiken huumorilla ja heitin ison roihuavan lieskan työhuoneeni ovesta sisään tulleen huutavan tuotepäällikön niskaan...WAU!!Se tehosi!!:joyful::p

Tämäpä jo pelkäsi, että kervin taas johtajalle, mutta sanoin, ettei tällä kertaa tarvitse!:laughing021
hanaa olla Lohikäärme:love7 Niin ja horoskoopissa olen jo se, että täysin sopivakin on.
Mahtavaa tähti!
Niin se vaan dragon puskee sunkin sisuksista:gen014

Mahtavaa tähti!
Niin se vaan dragon puskee sunkin sisuksista:gen014

Näköjään!!:p
Ihanaa vähitellen päästää se ulos:laughing002

Ei enää se ihan kiltti ja tunnollinen uurastaja tyttö. Lambi, sä teit sen! Nyt tiedän tarkalleen kuka olen:p
THANK YOU!!:gen053
.

Kuka teistä on julkisuuden kaunein nainen? Tai ketä haluaisitte muistuttaa. Toki omana itsenä on ihan hyvä olla, mutta hauska näitä on miettiä.

Lambi :) Vielä ainakin sinä olet tähän kertomatta....JÄNNÄÄ!!:cheers

En ainakaan sitä huomannut.

Voi tähti olisipa näin. No tämä kyllä selviää muutaman päivän sisällä.
Siitä olen suht varma et jotain on tapahtunut. Mut onko kemiallinen niin jää nähtäväksi.

Voi tähti olisipa näin. No tämä kyllä selviää muutaman päivän sisällä.
Siitä olen suht varma et jotain on tapahtunut. Mut onko kemiallinen niin jää nähtäväksi.

Wheelchair Mama :)
Luulen, että saat positiivisia uutisia. Huomenna tulkitaan sinun r-testejä mielenkiinnolla:cheers:cheers:cheers
:wav

Lambi :) Vielä ainakin sinä olet tähän kertomatta....JÄNNÄÄ!!:cheers

En ainakaan sitä huomannut.
Mä en myöskään tiedä mitään nimiä, saati julkkiksia. En oikeen osaa ajatella edes ulkonäköä tai tyylikkyyttä.
Ainoa mikä mulla tulee mieleen on Jane, Tarzan you know:grin.. Siis taruolento voisin olla. Eikä mikään sexy korkkariversio jos joku niin erehtyy kuvittelemaan.
Mä rakastan kaikkia luonnontiloja - ja viidakossa sitä on hurjan paljon.

Tästähän päästäänkin seuraavaan kyssäriin, mikä taruolento olisit? :troll:

(Saa plussaviestinkin laittaa toki)..

Takaisin