T
Tähti ★
Vieras
Herttuatar Catherine - tulee ensimmäisenä mieleen.
Pernilla :) Kyllä, vaiikutat siltä tänne saakka!!
WAU!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Herttuatar Catherine - tulee ensimmäisenä mieleen.
Kuka teistä on julkisuuden kaunein nainen? Tai ketä haluaisitte muistuttaa. Toki omana itsenä on ihan hyvä olla, mutta hauska näitä on miettiä.
Siis eivät ne mitään tajunnanräjäyttäviä leffoja ole, mutta hyvän fiiliksen leffoja. Jotenkin en ole nyt melkein neljään vuoteen (eli siis esikoisen raskausajasta lähtien) voinut katsoa mitään ohjelmaa, joka olisi pelottava tai ahdistava, joten komedialla ja draamalla on pitänyt pärjätä.Kuulostaa suositukselta. Pitänee tiirata. Itse olen huono katsomaan elokuvia, mutta sarjat koukuttavat. Etenkin Bones.
Kuka teistä on julkisuuden kaunein nainen? Tai ketä haluaisitte muistuttaa. Toki omana itsenä on ihan hyvä olla, mutta hauska näitä on miettiä.
Ei mene edes silloin. Seuraan Sykettä ja sekin on minulle liian jännittävä.En usko. Kerran äiti, aina äiti. Tai ehkä sitten, kun muuttavat kotoa.
Ei mene edes silloin. Seuraan Sykettä ja sekin on minulle liian jännittävä.
Hyvä asenne! Zena, olisko siinä sun "julkkis" versio?Itse totesin metoo-kohun aikaan, että jotain hyvää siinäkin on ettei ole erityisen kaunis, koska en ole seksuaalista ahdistelua kokenut kahteenkymmeneenviiteen vuoteen kertaakaan. Olen siis pidempi, painavampi ja todennäköisesti vahvempikin kuin keskivertomies, enkä pidä tätä lainkaan huonona asiana. Mieluummin olen kropaltani vahva kuin kaunis.
Mä epäilen kemiallista. Juuri siksi ettei viivat ole vahvemmat.
paikalla, että aiheesta kun aiheesta saa jutustelua. Ja hyvä niin.