----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kuka teistä on julkisuuden kaunein nainen? Tai ketä haluaisitte muistuttaa. Toki omana itsenä on ihan hyvä olla, mutta hauska näitä on miettiä.

Vastavirran akka :) Oot hurjan hyvä näissä, keksit hyviä aiheita:cheers

Vastaus, ei äkkiä kukaan..... vaikea

Naisnäyttelijöistä tykkään ehkä eniten katsoa Queen Latifah'n leffoja, jotenkin helpompi samaistua kun päähenkilö ei ole langanlaiha hollywoodtähtönen. Ja se huumori. :grin

Kuulostaa suositukselta. Pitänee tiirata. Itse olen huono katsomaan elokuvia, mutta sarjat koukuttavat. Etenkin Bones.
Siis eivät ne mitään tajunnanräjäyttäviä leffoja ole, mutta hyvän fiiliksen leffoja. Jotenkin en ole nyt melkein neljään vuoteen (eli siis esikoisen raskausajasta lähtien) voinut katsoa mitään ohjelmaa, joka olisi pelottava tai ahdistava, joten komedialla ja draamalla on pitänyt pärjätä.

Aikaisemmin katsoin Siltaa ja Orange Is The New Blackiä, mutta jotenkin tuo raskaus ja lapsen saaminen muutti niin paljon, että nuo ahdistavat liikaa. Meneeköhän tuo herkkyys ohi jossain vaiheessa, kun lapset ovat isompia?

Täällä on sekava tilanne. Ei menkkoja.
Tehnyt pari testiä joissa haamu.
Silloin kun hcgverikoe oli nega lopetin testailun.
Nyt eilen ja tänään oon tehnyt testit ja viiva tulee mutta ei niin selkeä että kertoisi mulle missä mennään.
Itse epäilen että mun ovis on ollut paljon myöhemmin ja nyt on kyse kemiallisesta.
Jään seuranta linjalle. Jos yhtään vahvistuu niin kipitän uudelleen veritestiin.

Tässä nämä. Jos ei vahvistu niin kyse on luultavasti kemiallisesta.

Liitteet

• 1549357868830.jpg
    1549357868830.jpg
    13.7 KB · Katsottu: 200
Onpas haileet viivat, toisaalta sun myöhäiset plussat aiemmin antais kuitenkin vielä toivoa?
Tsemppiä Wm! Jännitämme kanssasi:nailbiting:!

Ne mitä sain ennen hcgkoetta oli paljon hailumpia. Niitä ei olisi kuvaan saanut.
Yhtään en usko raskauteen. Haluaisin vain että vuoto alkaisi ja päättyisi tämä epätietoisuus.

Itse totesin metoo-kohun aikaan, että jotain hyvää siinäkin on ettei ole erityisen kaunis, koska en ole seksuaalista ahdistelua kokenut kahteenkymmeneenviiteen vuoteen kertaakaan. :happy: Olen siis pidempi, painavampi ja todennäköisesti vahvempikin kuin keskivertomies, enkä pidä tätä lainkaan huonona asiana. Mieluummin olen kropaltani vahva kuin kaunis.
Hyvä asenne! Zena, olisko siinä sun "julkkis" versio?
Voima on hyödyllistä, niin henkinen kun fyysinenkin.
Kuinkas sun odotus etenee? Mikä tunnelma itsellä?

paikalla, että aiheesta kun aiheesta saa jutustelua. Ja hyvä niin.

Vastavirran akka :)
Sain tuumailtua, mun suosikki esiintyjä onkin jokin Lohikäärme nainen, mutta en tunne näitä näyttelijlöitä...tiedätkö ketään?:rolleyes: Ei kuitenkaan mikää drakula, vaan hentoisempi ja naisellisempi.

Ja Lambille kiitokset eilisestä Lohikäärmeen energiasta!!:grin Olin tänään töissä Lohikäärme. En koskaan ole äänessä, mutta otin vastaan kaiken huumorilla ja heitin ison roihuavan lieskan työhuoneeni ovesta sisään tulleen huutavan tuotepäällikön niskaan...WAU!!Se tehosi!!:joyful::p

Tämäpä jo pelkäsi, että kervin taas johtajalle, mutta sanoin, ettei tällä kertaa tarvitse!:laughing021
hanaa olla Lohikäärme:love7 Niin ja horoskoopissa olen jo se, että täysin sopivakin on.

Takaisin